Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2021-07-30 21:26
Nice išpildymas. Ir puikus pavadinimas
immortallt 2021-07-30 21:44
Kuo nice? Kad reiktų dar vieną jungtį vežiotis?
O kuo blogai stulpelis?
radioaktyvas 2021-07-30 22:06
Tai gera mintis kur tiesiamos naujos linijos, o pristačius kelkraščius elektromobilių su senom linijom greitai nusprogs. Negana to daug kur apšvietimas atjungiamas linijomis ir šviestuvai neturi savų jungtukų.
immortallt 2021-07-30 23:33
Perdaromi šviestuvai su vienu įdedamu prietaisu. Jei nėra ten stulpas supartalintas labai, per valandą laiko galima padaryti. Kalbėjau su įmone, kuri tokius gamina Lietuvoje.
X-log 2021-07-30 23:53
Siaip idomu kaip su dviraciu takais kur buna tarp stovejimo vietos ir saligatvio (galioja ir kai ikrovimo laidas ant apsvietimo stulpo) - ar bus i tai atsizvelgta, ar kaip visada - pristatys krovikliu ir tegu dviratininkai ekstryma turi, kol kasnors neuzsimus, o tada vaje vaje kaip blogai.
immortallt 2021-07-31 00:55
Apšvietimo stulpų panaudojimas aktualiausias yra ne prie dviračių takų, o daugiabučių kiemuose. Tai yra lėto krovimo lizdai, kurie per naktį pakraus kokius 30-40 kWh max. Prie ofisų, miesto centre ir pan. tokių nestatys.
AAA000 2021-07-31 17:05
nematau jokiu stebuklingu privalumu. vien stambius minusus. kazkokia islendanti rozete, kuria dar reikia istraukt kazkaip nepatogiai... dar reikes veziotis kazkoki gigantiska vamzdi - kad telefonus galesi krautis o kur laikiklis telefonui - ant zemes gules? ir tipo kai bus istraukta - dviratininkas neuzklius tada? kame cia privalumas su tokiom knistis? dar blogiau dviratininkams - nes jie gali nezinot, kad toks pasleptas stulpas ten buna. vazines pakalnese nevaldomu greiciu ir opa - kliutis nenumatyta - kazkoks mulkis elektromobili ar mobilka kraunasi. ir uz jo stulpas vaziavimo trajektorijoje...
tokiem stulpam privalo koks nors garsinis signalas ir sviesinis mirgejimas but - kitaip nepraeit turetu saugumo reikalavimu...
arba uzstrigs mechanizmas - pasikraus ir paliks stulpa. paspardys, paliks ir nuvaziuos sau - negi lauks... koks nors pusiau islindes ir apsnigtas. pradursi rata ar pasimausi negyvai uzkrites. puiki nauda visuomenei ir elektromobilizmo propagavimui garantuoju - pasimovusi lavona ant tokio stulpo parodytu per visa pasauli
pas mus sumontavo zibintus grindiniuose... irgi aiskino pusmeti pries montavima kaip cia viskas bus puiku. elementai mazosios archiotekturos, super dizainas... kainuoja bent 3 kartus daugiau uz iprasta. sugedo gal po menesio. tada atjunge del saugumo - islaidos. bande remontuot - segmentais paleidinet - dideles islaidos - nauda nuline. paskui dar turejo kruva pinigu investuot kad ismontuot ir tuos visus takus uzlygint (trinkeles ten visokios, betono apvadai-ziedai). galutine samata - gal 10x brangiau viskas ir JOKIO REZULTATO. kai iprasti pakelti stulpiniai zibintai butu puse miesto apstate ir iki siol butu veike.
va tau ir "technologiska" ir "komfortiska". svaistymas cia pinigu - kai truksta elektromobiuliu infrastrukturos. tokias nesamones diegt galima, kai jau pilna infrastrukturos ir norisi nisiniu sprendimu.
as manau nu nebent sienoje. paslepta rozete - antivandaline kokia nors. tik ne grindiny... susilenkt gi reikes - mirs pensionai anksciau laiko, bandydami pasinaudot... parkris ir nebeatsikels...
dar kokiam medyje sugalvoja tegu ikrovimo taska - kur uzlipt reikia kopeciom... ir po vandeniu butu gerai ikrovimo taskas - baloje ar prude kokiam... dviratininkam tikrai nekliutu - nauda didesne... bet narai tada prisiknis, sakys kiausiniai uzkliuvineja nardant...
Benediktas 2021-07-31 18:28
Tiesiog patinka minimalizmas: kuo mažiau matosi visokių dalykų, tuo geriau. Čia kaip seniau reklamos būdavo bet kur bet kaip ant namų, stulpų. Kai įvedė reikalavimus - daug kultūringiau atrodo gatvės. Taip suprantu, kad priežiūros prasme tai nekažką - užstriginės, suges pakelimo mechanizmas ir pan. Čia tuo atveju, jei ideliai viskas veiktų Apšvietimo stulpai turbūt rečiau eina, nei dvi mašinos, tokių ar pan stulpiukų galima pritankint. Stulpelis gerai, kad matosi važiuojant. Aišku, bus turbūt kažkokie nauji kelio ženklai pakrovimo vietų zonoms. Gal P raidė su el. kištuko ženkliuku.
O tai adapterįų turbūt vistiek reiks vežiotis, nes Teslos vienoks, kitų kitoks. Čia kaip USB su Lightning niekaip nesuvienodina vis dar.
kestutisz 2021-08-03 10:39
Kažkokiais specialiais stulpeliais pradėsiu tikėti tada kai bent aplink senąsias transformatorines miestuose (o ir kaimuose, kad pvz atvažiavęs į kokį mišką galėtum numest pasikrauti) atsiras pakrovimo vietos :) Net nebūtinai super-quick-charge, o tiesiog rozetė su skaitliuku, tebūnie virtualiu appse, arba tebūnie individualus automobilyje.
Benediktas 2021-08-03 10:59
Man atrodo pasižiūrėk per Google Street view Norvegijos kelius. Ten man atrodo jau daug tų stotelių. Juk mes ne apie Lietuvą kalbam, o apie tendencijas. Lietuvoje viskas irgi taip bus, tik vėliau 10 metų, bet bus.
immortallt 2021-08-03 14:48
Nu miškuose, viduryje niekur, krovimo stotelių neįrenginės, bet prie magistralinių visų kelių, prie parduotuvių, visuomeninių pastatų, restoranų ir šiaip bent minimalių traukos centrų, visur bus pilna krovimo stotelių. Ir ne 60kW bus prie magistralinių kelių, o 600 kW ir daugiau. Aišku, ne visi tiek galės pasiimti, ne visiems ir bus skirta ta galia.
Benediktas 2021-08-03 15:00
Įdomu, kada Lietuvoj ties palei Vilnius-Klaipeda tokius galingumus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Škotų kompanija sugalvojo, kaip elektromobilius galės įkrauti tie, kurie neturi garažo (Video)