Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2021-07-31 18:31
o tai ko nenaudoja vienos bendros atsiskaitymo sistemos per visa Lietuva? ypac jei lietuviskas gamintojas - cia puiku. o jei dar pigi sistema, visiem patinka - pigesne kelis kartus - cia isvis jau kazkokia pasaka. pinigus is tokios korteles pasimtu tas pervezejas, kur perveze klienta. susimoketu standartizuotus kazkokius mokescius valstybei. daba vieno miesto vezejas turi visa sistemine nasta apmoket. mazesni vezejai juk neisgali.
jei pervezimas brangesnis kazkoks - nu tipo tarpmiestinis ar kazkoks taksi, ar net automobilio nuoma - tiesiog didesniu tarifu nuima is tokios korteles. ir viskas butu legalu. jokiu seseliu.
pradziai keli vezejai tegu vienijasi - o paskui palaiko savivaldos kokiom nors kompesacijomis. per tokia sistema. grynus ir anonimiskuma tai butina palikt - jei pastringa ir pan. koks skirtumas kaip ten naudoja ir taupo. tik nuolaidoms autorizuotis. o ne planams ir pervezejo lojalumui.
tegu pervezimo kaina konkuruoja - tada tikrai pigs pervezimas. nereikalingi issistums is rinkos. ar bus per mokescius sukontroliuoti.
tik 1,5 euro kortele, jokiu nesamoningu bankiniu mokesciu ir papildymas persikiloja faktiskai neribotai - cia labai pigu ir patrauklu.
Benediktas 2021-07-31 19:04
Jo, tikrai apskaita humaniškai nustatyta. Jo galėtų tą pačia kortelę pritaikyt kitiem miestam, bet taip tubūt net užsienyje nėra.
AAA000 2021-08-01 03:35
ES yra gelezinkeliu vieningo bilieto sistema. panasi pagal lengvatas. cia Kaune tiesiog mini variantas nukopijuota logistika. is cia populiarumas. is paslaugos patogumo.
o tie skaneriai - ten labiau svarbu saugumo aspektai. pvz kad kas distanciskai nenuskanuotu. nepasinaudotu. ir pan. programinis lygmuo. korteliniu sistemu pilna ir taip - cia ne ju isradimas. svarbiau paslaugos tipas ir REALIAI veikiancios lengvatos. paslaugos negalima skiest, nes dides nesaugumas - pvz kokia prekyba alumi ir pan. tik atsiskaitymas uz pervezima. ir paimt kuo didesne pavezejimu rinka. kaip gelezinkeliai visa ES sugebejo suderint, net lietuviai ne sistemoje, o tik paribio salis - bet naudojasi. ant tiek populiari.
- o cia is miesto ribu niekaip neislipa... jei pvz suvienytu su Vilnium - tai paimtu dar is visus uzribinius gyventojus. nes jiem irgi butu patogu. dalis gal net is savo auto i viesa pereitu. pvz visokie laikini ar migruojantys darbuotojai ir pan. uzdirbtu bendradarbiaujantys pervezejai bent +10% kiekvienas nieko papildomai neinvestuodami - vien is sistemos didumo. o daba labiau uzdirbineja is ju situ skaneriu pardavejai ir visokie valdininkeliai is kysiu, kad leidzia diegt
jilted 2021-08-01 15:45
Danijoje yra rejsekort, kurią gali naudoti visame viešajame transporte (autobusas, metro, traukinys) visoje šalyje ir net kažkurioje dalyje Švedijos (galbūt artimiausiuose regionuose, bet tiksliai nežinau). Taigi sakykim gali padaryti 'check-in' kažkur Aalborgo oro uoste, įlipti į autobusą, nuvažiuoti iki traukinių stoties, įlipti į traukinį, pervažiuoti per visą šalį iki Kopenhagos, ten įlipti į metro, pavažiuoti iki Kopenhagos oro uosto, tada vėl sėsti į traukinį ir nuvažiuoti iki Malmö Švedijoje ir tik tada padaryti 'check-out' ir tada bus nuskaičiuoti pinigai už kelionę.
Taigi toks dalykas tikrai įmanomas, jei tik atsakingi žmonės savo kėdėse norėtų dirbti dėl žmonių ir kalbėtųsi tarpusavyje.
Talkatif 2021-08-02 08:26
Kiekvienas miestas turi savo atskirą transporto įmonę. Kartais net ne vieną. Kai kur dar gaji tarybinė vogimo tvarka. Daug kur giminaičių ar politinių partnerių pridarbinta. Būtų sunkoka vienai apmokėjimo sistemai susitart. Labai bijotų, kad kas neišlįstų. Kaip kad Agro*** atsisakė įmonės auto sekimo sistemų, kad kurą sukontroliuot, nes juodais mėsą stumdo.
kukulis4 2021-08-02 10:45
Lietuva yra per maza salis, su per mazai cia gyvenanciu zmoniu, kad butu galima sukonstruoti kazka realiai naudingo ir, kas svarbiausia, konkurencingo. Nes paziurekit - jei nori is Vilniaus miegamojo rajono nuvaziuot i kazkuri miegamaji rajona Kaune, tai ne piko metu cia realiai 90min kelione automobiliu, ir kaina juokinga, ypac jei vaziuoja seima, o ne vienas zmogus. Arba gali vaziuot troleibusu-traukiniu-troleibusu, uztrukt kokias 3 valandas ir sumoket zenkliai daugiau, negu vaziuojant automobiliu, jei vaziuoja visa seima. Kazkaip siuo klausimu as skeptiskas...
AAA000 2021-08-02 16:23
seima sugaista laika kitur - kol susiorganizuoja i ta "pigu" vaziavima automobiliu. atskiras zmogus visada mobilesnis, nes neturi derintis prie kitu noru ir iprociu. jis galbut ilsesis kazkur tarpuose, kokia kavine ar picerija aplankys pakeliui. esme, kad butu realiai patogu ir pigu. aisku kad tie kur daznai naudojasi - isgaus maksimuma pigumo. perkelinetu tiesiog per sita sistema pinigus. skirtingiems pervezejams. o tie kur naudosis reciau - jiem privalumas patogumas. nereikia ten kievienoje stovejimo aikstele po valanda aiskintis - kas ten renka pinigus, kam priklauso, ar kodel parkavimo apmokejimas neveikia, ar ten koks kitoks sudas apribojimuose. susimoki per vieninga patogia sistema. skirtingiems poreikiams - skirtingi privalumai. mastas gali but ir visa Lietuva.
su kuro apmokejimu kortelines sistemos labai patogios ir populiarios. bet ten dengia sistemos sanaudas imone mainais i sekima/operaciju skaitmenizavima. o cia principas - dengia vartotoju kiekis - mainais i patoguma. jei vezejai to nesupranta, kad pati sistema traukia papildomus klientus - nu tai atsilike tiesiog... konkurencija paslaugomis ir nuolaidomis juk islieka. didieji bet kokiu atveju laimes liuto dali. o suvilios tai garantuotai kazka papildomai. i taksa nelips jei bus patogu ar reike laukt - o cia pro nosi pravaziuoja autikas, pigiau ir pasidaro nesvarbu, kad reikia paeit kelis metrus papildomai, nes prie duru nepriveza. bet kai reikia pirkinetis ten kazkur kazka, kiekvienam pavezejui vis kitaip - atmusa nora.
dar tas tavo variantas - tipo vilniaus autobusai/lietuvos gelezinkeliai/kauno autobusai - jei sakykim autobusu parkai bendradarbiauja nuolaidu sistemoje - tai tau gal jau uz dyka ves - jei sukaupes menesini limita. moketum tik gelzkeliams. ir cia klausimas ar automobilis tada pigiau o ir keliaut seima gali atskirai. vieni kazkur uzsukt pakeliui. o kiti iskart i galini tiksla. lankstumas didesnis. su seimos automobiliu tektu kai kuriems laukt. pvz vyrui kelias valandas, kol zmona koki nors suda nusipirks...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kauno viešajame transporte – nauja bilietų sistema: „zuikiams“ bus sunkiau (Video)