Aiškėja, kada į rinką išriedės 25 tūkstančius kainuojanti „Tesla“ - šis automobilis neturės vairo?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

gytis13 2021-09-04 11:06
Aplamai pasauliui reikia normalaus nebrangaus elektromobilio, o ne kažkokių nesąmonių be vairo. Vairą aš ir pats galiu pasukinėti, svarbiausia baterija o ne vairas.Ir iš kur tas noras visokias nesąmones dėt į mašiną?
conjurer 2021-09-04 18:08
Kad sukurt wow faktorių, ir pritraukt daugiau investuotojų, bei taip pakelti firmos vertę.
HardAxe 2021-09-04 18:11
Diedas tvarko motociklą. prieina boba, sako - būtų keturi ratai, tai būtų mašina. O dabar... Diedas atsisuka. būtų keturi papai tia būtų karvė, o dabar...
Dziao 2021-09-04 22:55
Tesla geriau isvis nieko nebegamintu...
laurius 2021-09-05 23:54
Kodėl?
Galonas 2021-09-06 11:17
Vairo nebuvimas daugiau piaro elementas atkreipt dėmesį, nei, kad realus bandymas sutaupyt, "ei žiūrėkit į mus, mes tokie užtikrinti savo autopilotu, kad net nededam vairo. Jums nereiks teisių, jums nereiks būt 18 metų ir visi kiti nagalėję vairuoti dabar galėsit keliauti savarankiškai!". O realiai tai vairo išėmimas labai susiaurins rinkas tam laikui kol infrastruktūra/įstatymai prisitaikys. jei parkuoji mašiną ant pievos ar kitokioje nestandartinėje vietoje, tai vistiek turėsi kažkaip suvaldyt tai - duot komandas.
kukulis4 2021-09-06 12:40
O seip, del idomumo - ar tamstai atrodo, kad apie tai niekas kitas (tarkim tesla sales'ai) nepagalvojo, o vat tamsta, pagalvojo?
kestutisz 2021-09-06 12:55
Ko kodėl galvoji, kad kuriantys produktą, jį testuojantys etc turi kažką bendro (labiau nei kontoros pavadinimą) su marketingo skyriumi? :) Labai dažnai vieni eina sau, kiti sau, tik dėl sync'o kartais tenka gal kažką išmesti ar pažadėti dar labiau.
kukulis4 2021-09-06 13:10
O kodel tu galvoji, kad neturi? Realiu pavyzdziu i scena prasom, nes kitu atveju tik spekuliacijos apie tai, kaip vyksta procesai ten, kur tamsta niekad nebuves.
kestutisz 2021-09-06 14:05
Visas IT taip dirba - parduoda produktą kurio dar nėra :) Autogamintojai irgi - demonstruoja gražius konceptus kurie serijinėje gamyboje virsta į eilines taburetes. Muskas irgi teoriškai į Marsą skrenda jau kiek laiko, o praktiškai dar nėra ko priešpastatyti Saturn V, kad Mėnulį apskristi.
kukulis4 2021-09-06 14:19
IT cia nekisk. Visiskai kita situacija ir visiskai kitoks gamybos procesas. Kalbant apie masinas - kuo blogai demonstruot koncepta? Ar geriau demonstruot maskviciu, ir sakyt, kad nu bus tikrai geriau negu maskvicius?
Xdmin 2021-09-06 15:38
Galonas 2021-09-06 15:41
Tesla turbūt viena arčiausiai IT standartus implementuojačių įmonių, produktų deadline'ai, jų pristatymai ir išleidimai pirma neištaisius bugų.
kestutisz 2021-09-06 17:07
Na jau. Agile buvo dar iki IT, jau WWII nuo tankų iki raketų viskas buvo gaminama pagal gražią viziją (medinį modeliuką) kurios siekiant ėjo begalės modifikacijų. Čia šiandien žinom vokiečių Panzer 1-6, nu ir dar nebaigtas Maus'as, o kad buvo krūva tarpinių modifikacijų tai čia jau nesiskaito. Benzo vežimėlis gal buvo toks vienintelis kur pirma sukonstravo, o paskui žmona pareklamavo pravažiuodama :) Konceptus užskaitau tik tokius kaip būdavo ralio homologacijos, kur reikėdavo pagaminti daugiau tokių pat, kad su vienetiniu modeliu nenusvaigtų. Net jei cheatindavo kaip kokia Lancia :) O visa kita - fantazijos.
conjurer 2021-09-06 18:53
Ne visiškai sutinku dėl agile. Jei ww2 būtų taikytas tikras agile, gautum pirma vikšrus. Tada skambintum iš fronto linijos gamintojui, ir sakytum, kas trūksta kur sėdėt žmonėms, ir trūksta patrankos. Po savaitės gautum patranką ir kedės. Tada vėl skambintum, ir sakytum, trūksta pačio korpuso, vairo, variklio, kėdės blogos spalvos, ir gerai būtų jei pabūklo vamzdis būtų tuščiaviduris. Jie labiau darė path'us, kur išleidi bugovą versiją, ir tada generolas skambina sakydamas kas blogai, ir tu ruošiesi išleisti Mk2, kuri problemas ištaiso. Arba v1.01. IT blogiausia kai projektas naudoja abu šiuos metodus: agile pristatymo terminus, ir bugovas versijas. Ir dažniausiai kompanijos kurios taip daro, giriasi kad naudoja agile, kas labai gadina agile metodo reputaciją.
kukulis4 2021-09-06 21:20
Nebuvo. Neskaitant IT, visuose kituose sektoriuose Agile, kaip metodologija, tik vat dabar, pastaraisiais metais, bandoma pritaikyt. Ir toli grazu ne visur veikia. IT irgi toli grazu ne visur sugeba pritaikyt. Iveda procesa, daugmaz 'iskites kaip norit, bet releasinam kas dvi savaites' ir uzsideda tick'a 'ala Agile'. O tanku pagal Agile niekas negamino. Greiciausiai, kad ir negamins.
kukulis4 2021-09-06 21:26
O mano mintis tokia, kad jeigu nera vairo, vadinasi nera tokio use case'o, kad ta masina kazkas vairuos. Greiciausiai vazines sau pati geofenced teritorijoj, dirbs kaip taxas, ar pristatines picas, ir tiek. $25k yra labai patraukli kaina, jeigu palyginimui pastatai vairuotoja, kuris US&A tikrai nedirba uz $700/men.
Galonas 2021-09-07 12:19
Jei negali jos pastatyt kaip tau patinka, tada turi įrengt parkavimo vietą taip kaip jai patinka. Tai tikrai nelabai patogu, nežinau kiek žmonių rinksis prie gatvės įrenginėt krovimą, leist tam didžiulius pinigus, kai gali brangesnę Teslą su vairu pasiimt ir įsistumt į "keblesnį" garažą. Tiesą sakant dabar Teslą galima valdyt su rakteliu, tai manau liks tokia pat opcija ir šitam modeliui, tik man rodos vairo pasukimo nėra ant pultelio. Šiaip nežinau kaip Teslai apsimokės pardavinėt ją už tokią kainą, kai dabar nebaigtas autopilotas 10k kainuoja, jos gi nepaleisi be autopiloto matyt tai nebus galutinė kaina, mokėsi mėnesinį mokestį už autopilotą, bet irgi neprikolas, tipo nesusimokėjai ir negali važiuot, nors auto kaip ir tavo. Reiks paleist dirbt kaip taxi, kad atidirbtų už autopilotą.
kukulis4 2021-09-07 13:21
Man atrodo, kad tau tiesiog truksta bendro suvokimo apie dalykus pasaulyje. Neisizeisk.