Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2021-09-20 12:35
Apie kokius ortakius čia kalbi? Pačių diskų ventiliacijos angas?
VirtualGadget 2021-09-20 17:15
O jeigu nuvaryti automobilį į kokį Subaru centrą ? Ar tai iš ten meistrai ir konsultavo ? Šiaip tai japonų automobilių gamintojai mėgsta nestandartinus sprendimus apie kuriuos jei nežinoti tai niekada nepagalvotum, kad taip gali būti. Šiaip jeigu pakeista tiek daug dalių tai arba keičiant padaryta klaidų, arba problema yra ne ten. Internete yra dar tokie spėliojimai anglų kalba:
https://www.youcanic.com/article/steeri ... en-braking
Ten kažką rašo, kad gali būti problema ir dėl ne gamintojo lietų ratlankių kurie ne visai tiksliai prisispaudžia juos prisukant . Problema gali būti ir ne prie ratų, o kažkur kituose mazguose. Ar tai elektrinėj dalį ar tai hidraulikoj. Gal kažkur kitur važiuoklėj yra kas nors blogai.
VikceII 2021-09-20 17:45
tarp buferio ir rato plastikiniai ortakiai buna
mindaugas.vaitiekūnas 2021-09-21 07:23
Buvau ir Premus ir JMA. Tai net nenoriu komentuoti, nes stumykla gausis
Ratai originalūs, bet dabar kai savaitgalį keitė, tai išvalė tą ratų plokštumą, kur prie disko glaudžiasi. Dar tepalą nuvalė nuo guolių (stebulių), nes ankstesni meistrai pritepė ten varinio tepalo.
Tai va tokie 2 papildomai veiksmai buvo padaryti keičiant diskus. Na neskaitant prieš kelias dienas papildomo remonto: guolio ir vairo traukių keitimo. Na ir dar kaladėles Zimmerman uždėjau.
Man tikrai nepanašu, kad tas diskas perkaista. Čia kažkaip mechaniškai susikraipo. Sakiau pradėsiu dabar su IR termometru matuotis.
admin- 2021-09-21 11:06
Na, kad diskas susimėtytų ir dar šviežias, tai nelabai įsivaizduoju ką reikia padaryt. 200-0 kelis kartus prasukus į balą įvažiuot ir tai abejoju.
bahuriux 2021-09-21 12:23
Užtenka vieno tokio pastabdymo, jei labai argersyviai užspaudi stabdį ir iškart į balą. Buvo man taip tik stabdžiau nuo ~130km/h iki 0 ir to užteko abejoju ar balą buvau pagaves, vienas priekinis diskas nesusikraipė bet įtrūko vienoj vietoj darbinė dalis, įtrūkimas plonesnis nei plauko storis, mušdavo per pėdalą tokiais smųgiais kas vieną rato apsisukimą (ne ABS mušimas). Paskui pakeičiau visus 4 komplektus iš turgaus, ir važiavau kol jie sudilo visiškai, o sudilo gana greit per mažiau nei 80kkm nes pigūs buvo, bet niekas nesikraipė ir neskilo daugiau, nors važinėjau dar agresyviau (bet visada saugiai).
Jei ten du cilindriukai panašiau į tai kad vienas stipriau stabdo nei kitas. Kitas dalykas pasitikrinčiau ratų tiesumą ir padangos ar nėra su gumbais ir kiaušiniais, nes tas turi labai daug įtakos irgi. Dar reikėtu patikrinti ar amortizatoriai veikia normaliai, nuo to ABS ar ten koks antipaslydimas kartais blūdija užtenka su rankom stipriai paspausti virš kiekvieno rato ir stebėti kaip svyruoja, idealiu atveju supimosi turi būti arti 0.
mindaugas.vaitiekūnas 2021-09-21 15:45
Nu matysiu. Kol kas viskas gerai (200km). Ryt jau ilgesnė kelionė laukia, bet dar agresyviai nestabdysiu. Turbūt
Tas ir yra, kad perkaitinti diską tikrai reikia įdėti pastangų. Kai kurių ekspertų* nuomone, tai apskritai stabdžių kaladėlės negali sukelti temperatūros iki tiek, kad diskas pasiektų tą deformavimosi temperatūrą. Na čia turbūt atmetant staigaus atšaldymo galimybę.
Aš kaadise turėjau Brembo diskus ant kito auto. Tai iš trasos šokdavau tiesiai į plovyklą, garų kamuoliai iš tų ratų versdavosi ir niekas nesusikraipydavo. Galinį diską buvau įkaitinęs iki tiek, kad net dieną matėsi kaip šviečia. Čia kai rankinis užstrigo (tos pačios kaladėlės). Atšalo diskas, susitvarkiau rankinį, persirinkau suportą, nes buvo gumelės jau pakepę ir toliau sėkmingai važinėjau su tuo disku - jokio mušimo. Aišku ant galo sunkiau tą detektuoti, nes per vairą nekerta, bet jokių pašalinių garsų ar vibracijų neatsirado.
Cilindriukai vienodo diametro, ta pati kamera, tai ir spaudimo jėga bus tokia pati. Niuansas būtų tik tada jeigu strigtų. Bet viskas šviežiai perrinkta (n-tąjį kartą) - nėra ten kam strigti.
Amortizatoriai keisti prieš 3 metus, Bilstein B6 serija (berods) - ne iš pigiausių tikrai
Padangas naujas ("kinietiškas") užsimečiau prieš 3-ią diskų keitimą
Evil Goku 2021-09-21 17:50
Jeigu diskas tikrai tampa kreivas (nutekinus susitvarko mušimas) ir tu jo neperkaitini iki raudonumo, tai gal suportas kreivai stovi? Jei kreipiančiosios nėra statmenos diskui, teoriškai įmanoma, kad stabdant vis lankstai diską. Nežinau ar taip praktiškai įmanoma, nes turėtų patį suportą palenkt. Na dar galbūt, tie pinai, ant kurių turi vaikščioti cilindriukai, sunkiai vaikšto ir diskas nėra sugnybiamas, bet tiesiog stumiamas su cilindriukais. Bet tik spėlioju, nežinau ar dėl tokių priežasčių gali deformuotis diskas.
Kol kas atrodo, kad jei nori, kad nemuštu stabdžiai reiks keist arba mašiną arba vairavimo būdą.
https://www.youtube.com/watch?v=B6UM4P1c8mA
mindaugas.vaitiekūnas 2021-09-21 18:19
Nu va kaip ir sakiau (ne čia) šūdą gamina
Kažkur mačiau galima OEM diskus užsisakyti, tai berods buvo 160/vnt.
admin- 2021-09-21 19:00
Pažiūrėk motociklinių diskų kainas, po jų automobiliniai ne tokie ir brangūs pasirodo (jei nėra kazkokia egzotika ar megaturbosuperformance).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ką reiškia 5W-30 ar 10W-40? Tai žinoti turėtų kiekvienas vairuotojas