Jau aišku, koks automobilis bus „Polestar 4“ ir kada jį pamatysime (2)
„Polestar“ yra „Volvo“ elektromobilių markė. „Polestar“ automobiliai žurnalistų buvo įvertinti labai gerai - dažnai jie yra įvardijami kaip rimčiausi „Tesla“ konkurentai pagal naudojimo patogumą, o kokybe amerikiečius tikrai lenkia. 2023 metais į gatves turėtų išriedėti „Polestar 4“, bet koks automobilis tai bus?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Polestar 1“ - didelis ir jau nebegaminamas hibridinis kupė. „Polestar 2“ - pilnai elektrinis šeimyninis automobilis su 78 kWh baterija. „Polestar 3“ bus JAV gaminamas elektrinis visureigis, sukurtas konkuruoti su „Tesla Model X“ - jis pasirodys jau kitais metais. Tuo tarpu „Polestar 4“ gamyba turėtų prasidėti 2023-iais ir kompanijos vadovas Thomas Ingenlathas atskleidė, koks tai bus automobilis.
Iki 2024-ųjų „Polestar“ pristatys tris naujus elektromobilius - minėtą 3, 4 ir 5. „Polestar 4“ bus mažas ir įperkamas visureigis. Ir ši naujiena tikriausiai nestebina, turint omenyje, kam didžiausią dėmesį skiria „Volvo“. Galbūt įdomu tik tai, kad Ingenlathas žada, jog „Polestar 4“ bus įperkamas - žymiai pigesnis už 3.
„Polestar 3“ yra maždaug XC90 dydžio visureigis, kuris pasižymės stilingu, moderniu ir labai aptakiu dizainu. Tai bus prabangus elektromobilis, kuris kainuos nuo 75 tūkstančių eurų. „Polestar 4“ bus šiek tiek mažesnis, pasižymės kupė primenančiu siluetu ir kainuos apie 45 tūkstančius eurų. Tai - didžiulis skirtumas, nors ir už tokią kainą bus tikimasi nemažai prabangos.
Įdomu tai, kad „Polestar 3“ ir 4 ilgiu skirsis nežymiai, bet, žinoma, pastarasis bus šiek tiek trumpesnis ir turės žemesnę stogo liniją. „Polestar 4“ bus tarsi 2-ojo markės modelio SUV versija. „Polestar 3“ ir 4 greičiausiai naudos tą pačią variklių konfigūraciją.
„Polestar 4“ pasirodys 2023 metais, „Polestar 5“ - dar po metų. Sedanas greičiausiai yra nutaikytas į „Porsche Taycan“ teritoriją, todėl tikėtina, kad „Polestar 5“ turės ir sportinę versiją. Ypač turint omenyje, kad „Polestar“ istoriškai gamykliniams „Volvo“ suteikdavo sportinį charakterį.
Beje, minėjome, kad „Polestar 3“ ir 5 turėtų būti labai prabangūs automobiliai. Nepaisant to, juose odos nerasite - „Polestar“ ir „Volvo“ nusprendė elektromobiliuose jos visiškai atsisakyti.
„Polestar“ ir „Volvo“ elektrifikacijos strategija yra pakankamai aiški ir aktyvi. Kinų finansavimas istorinei Švedijos markei bus labai svarbus. Kol kas perkamiausių elektromobilių dešimtukuose „Polestar“ vardo nematyti, bet per artimiausius 3 metus tai gali pasikeisti.