Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2021-09-30 15:45
Žodžiu - jokių realių priežasčių neleisti važiuoti tais pačiais 150 ir daugiau.
AAA000 2021-09-30 19:37
siaip manau turetu but minimum 3 juostos, kad viena butu neribojamo greicio. dvi juostos viena kryptim per mazai. susigruda del furu. na ir visokiu kibiru, kurie tiesiog negali fiziskai palaikyt 130km/h. nes per daug nestabilus. per mazi ratai. ir pan.
elektromobiliai siaip stabilesni. bet vis tiek kibiriniai gal tik iki kokiu 150-160km/h turi realaus potencialo.
as manau galetu padaryt kai kurias atkarpas, kur tustesnes. neriboto greicio juostas. arba sakykim toki "paturbinta" 3 juostu zieda apie Lietuva - vidiniams poreikiams gal tada ir kokia automobiliu gamykla ateitu su investuotoju. daba visiskas kaimas, kur dar zvyrkeliu pilna ant kiekvieno kampo...
o jei nedaryt trecios juostos, sakykim paremontavus esamus kelius - koki vidurini trecdali Vilnius-Panevezys pakelt iki 150km/h. sitas gabalas mazai apkrautas, ivaziavimu nedaug - butu pakankamai saugu ir 150km/h. dar gabalelis tarp Kauno ir Klaipedos 150km/h galetu but. o daugiau - keliu bukle per prasta lakstymams. Siauliai - Panevezys galetu jau vienakart keliu direkcija susiimt ir padaryt normaliai autostrada su 130km/h. dabar daryta epizodiskai - nedadaryta. sita kryptis - jei pagreitint leidziama vaziavima - nuimtu nemazai srauto nuo Kaunas-Klaipeda dalies ir ties Kaunu. pageretu pralaidumas. daba kisa milijonus ties Kaunu "tobulinimui", o efekto nelabai bus. vis tiek ten visi lis ir kimsis, nes greiciau is Panevezio per Kauna Klaipedos kryptim - nei per Siaulius. bukle geresne keliu ir turim viena perkrauta...
kestutisz 2021-09-30 20:27
Ai, tiksliai, tema apie EV - tie išvis neturi jokių šansų. Spaudžiant tapkę resursas krenta akyse, tokiu kaip paminėta jis nuvažiuos gal trečdalį deklaruojamo ir tai dar reikia žiūrėti kiek laiko pagal instrukciją jis gali važiuoti tokiu greičiu iki perkaitimo (jei išvis gali) :)
AAA000 2021-09-30 20:34
supranti - elektromobiliui trumpesnis kelias geriau. o vdv - kokybiskesnis kelias geriau.
daba kisa kruvas pinigu i jau ir taip gerus kelius, bet elektromobiliai ten nevaziuos - nes nera kur pasikraut. per ilgas kelias. o jei pridet greituju krovimu - keliais kisis del issukinejimu pasikraut... ir elektromobiliai stabdys bendro srauto greiti...
va ir viskas
o didesniam mieste kamsciai irgi dides - nes sankryzose elektromobiliai sustresni... sokines debilai uz EV vairo po busikais visokiais... taigi perka del to kolkas dauguma elektromobilius. didzioji mase, kur normaliai vazineja - EV neperka. cia net VW gali padeties neperlauzt...
dariusss 2021-10-01 01:02
Šiaip manau derėtų kelių eismo taisyklėse pradžiai pakeisti sąvokas iš "leistinas greitis" į "saugus greitis"...
Kyborg 2021-10-01 17:56
Tai dar labiau klaidintų. Saugus greitis yra individualus, priklausantis tiek nuo automobilio, tiek nuo vairuotojo įgudžių. Prieš pora savaičių teko tuo įsitikint kai su kolegom buvo Kačerginėj pasivažinėt su Audi RS4 ir Cupra Formentor. Vienas iš pratimų buvo vadinamasis "briedžio testas". Važiuojant tarp kuoliukų tiesiai, kirtus daviklį priekyje kairėje, arba dešinėje užsidegtavo lempa imituojanti staiga išbėgusį briedį, atitinkamai reikėjo išsukt į kairę arba dešinę nenumušant kuoliukų ir laiku sustojant. Kai kurie be problemų šį pratimą atliko važiuodami 70 km/h, kiti nesugebėjo jo be klaidų atlikt ir važiuodami 50 km/h. Tad negali būt visiems vieno bendro "saugaus greičio".
Name 2021-10-01 18:01
tai ta greiti taiko pri furu ane. Nu tai darykit leistina greiti didesni, tik jei prasilenki pro fura, turi sumazint iki 130. Buna tuscias sausas kelias, geras matomomuas, atrodo galetum paspaust o negali. Ner logiska kad saugumas vienodas bet kokiais atvejais.
Dar galetu - jei vezi keleivius, tai keleiviai turetu duot tarkim rastiska leidima vaziuot daugiau, jei ne, tai tada tas pats 130 tarkim.
immortallt 2021-10-01 18:26
O kiti automobiliai kuriuos pralenki irgi turi raštišką leidimą duoti?
AAA000 2021-10-01 19:04
o kam?
keliu eismo taisykles yra instrukciju rinkinys ko negalima daryt, ir kaip galima daryt. tiesiog apribojimu ir susitarimu sistema. "saugus greitis" neaktualu. cia labiau savisaugai - kai apmokina vairavimo igudziu tik tesvarbu. pradzioje saugu leciau - paskui ir normaliai. o kad beprociai uzsimus - mazas nuostolis visuomenei naturali atranka pereinanti is kiekybes i kokybe
kestutisz 2021-10-04 09:01
Furos šiaip irgi greičiau nevažiuoja ne todėl, kad negalėtų, o dėl mistinio biurokratų išmislo - "ekonomijos". Nors tai net ne jų reikalas.
Name 2022-11-12 19:45
prie ko cia rastiska?
Name 2022-11-12 19:47
man tos furos tai atrodo ten itartina, kazkaip jie ten tokie nedamiegoje vaziuoja, gali isivest i youtube, yra pilna furistu, matos kaip jie ten vaziuoja
kestutisz 2022-11-12 20:46
Natūralu, gi jiem užkrautas roboto darbas, o tai visiškai atjungia smegenis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip nustatomas maksimalus leistinas greitis? Ar elektromobilių amžiuje jis didės?