„Tesla“ ruošiasi užversti Europą elektromobiliais? Paskelbė apie stulbinančias gamybos galimybes

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Audrius 2021-10-18 10:45
Jau buvau pasiryzes pirkt model 3, bet pasibandziau ir persigalvojau...Mano nuomone, viska susumavus, gyvenant Vilniuj kainos ir kokybes santykis visai nekoks. Galvojau ir apie Model S Plaid, bet velgi, uz ta pacia kaina galima paiimti plugin hybrid nauja MB S class. Mano nuomone MB s class ir Model S yra skirtingi pasauliai. Dziaugiuosi, kad Tesla yra, bet nemanau, kad pirksiu ju produktus.
sub 2021-10-18 12:10
Tai ir yra visiškai skirtingi pasauliai. Vienas pilnai elektrinis, o kitas hibridinis, geriausiu atveju kokį 100 km gal ir nuvažiuosi vien elektra su tuo hibridu, bet neaišku keik laikys tas mersas. Kad merso salonas kosmosas tai pritariu, ties remonto kainomis tas kosmosas greitai išgaruoja, o remontuoti bus ką.
HardAxe 2021-10-18 12:39
Jei kažkas perka naują iš salono mersą, tai turbūt remonto problemų nelabai sulauks. Įdomiau likutinė vertė.
Audrius 2021-10-18 12:56
Vertinant masinas, ju tipas (elektra ar VDV) pats savaime reiksmes nedaro. Vertini pagal tai, kaip vaziuoja, kaip jautiesi salone, siek tiek islaikymo kastai ir pan. Kaip taisykle, cia elektra labai laimi. Bet masina, ne tik variklis ir isibegejimas iki 100, ypac jei moki virs 150k. Mano nuomone, technologijos, salono kokybe ir konfortas, bendrai masinos kokybe ir patogumas naudoti-s merso ir s teslos labai skiriasi, mersas visa galva geresnis. Pradekim nuo idiotisko teslos vairo su lietiminiais posukio signalo "mygtukais" esanciais vienas prie kito.. Kas del likutines vertes, tai taip, s-mersas cia visiskas pinigu ismetimas, bet i ta ir ziuriu kaip i malonu pinigu ismetima, o ne kaip i racionalu pirkini.
conjurer 2021-10-18 13:42
Tikrai gera analogija, nes kolumbas buvo pirmas įkūręs koloniją, ir pavergęs vietinius. Bet ne jis yra musko atitikmuo, o Amerigas Vespučis - žmogus kuris garsiausiai apie tai kalbėjo.
immortallt 2021-10-18 13:51
Parodyk man kitą sėkmingą elektromobilį, kuris važinėja ir dabar gatvėmis bei pasiekė serijinę gamybą. Ir taip, Musk'as yra geras PR žmogus. Bet gero PR elektromobiliams ir reikia. Prieš 10 metų juokėsi, kad elektromobilis tas pats kas troleibusas, niekam jų nereikia, niekam jie tikę, ir pan. Musk'as pakeitė rinkos nuomonę ir padarę elektromobilius paklausiais. Tai jam leido užsitikrinti kapitalą, kuris leido kurti technologijas, t.y. patį automobilį su visa įranga, tiek ir gamybos įrangą. Elektromobilis atrodo labai panašiai į paprastą automobilį, bet Musk'as ėmėsi kurti elektromobilį beveik nuo nulio, o ne perdarinėti VDV, todėl atsiranda šimtai mazgų, kuriuos reikia sukurti iš naujo. Tuo tarpu tradicinė autopramonė, kai kuriuos mazgus naudoja jau 20 metų ir nemato poreikio juos keisti. Nemato poreikio keisti, nes sukurti naujus brangu, o dar reikia ir ištestuoti, kad nebūtų broko, atitiktų kokybė ir t.t.
conjurer 2021-10-18 14:23
Na bent jau pas mus teslų yra mažuma, dauguma yra hibridai, ar pigesni variantai, kaip leaf, ar tas WV kuriuos galima išsinuomuoti. Elektromobilių išpopuliarinimas sakyčiau yra didžiausias jo pasiekimas, ir tai marketingisto darbas. Su skaitmeniniais mokėjimais jis tik savo vardą įkišo, o spaceX yra NASA pinigus traukiantis verslas. Ką noriu pasakyti, nereikia sukurti musko kulto. Dalis "jo įdėju" yra fiziškai neveikiačios. Net spaceX sunku laikyti rimta firma, kai žada tarpkontinentinius balistinius žmonių skrydžius, eroje kurioje concorde buvo apleisti dėl per didelių kainų, o visi marso planai baigėsi tik kalbomis. P.S. šiap mums reikia daugiau viešo elektrinio transporto - traukinių ir troleibusų. Iš vieno rajono į kitą važinėti kas dieną į darbą yra absurdas, kai toks metodas visiems prailgina kelionės laiką dėl sukurtų kamščių, bei išmetamų dalelių kiekį. Papildomos troleibusų linijos, ir jiems dedikuotos juostos dalį šitos problemos išspręstų, ir nereikėtų daug brangių trumpaamžių baterijų, todėl tai būtų ilgalaikis, pigus ir švarus sprendimas. Kažkodėl to niekas nenori populiarinti, visi nori tableto su ratais ir powerbanku. Kad stovėdami kamščiuose galėtų piktus paukščius mėtyti į žalias kiaules.
Benediktas 2021-10-18 14:59
Kodel manai, kad baigesi?
conjurer 2021-10-18 15:31
Kaip minėjau, nebėra concorde skrydžių. Gal tu per jaunas kad prisimintum, bet tai buvo viršgarsinis, prabangus lėktuvas, tiems patiems milijonieriams. Gal kaip naujovė bus įdomi, kaip bezoso organizuojami netarpkontinentiniai balistiniai skrydžiai, bet ilgam neprigis. Ir taip milijonieriai ne žmonės, dauguma parazitiniai psichopatai, neturintys jausmų. Dėl to gyvenimas vis blogėja, kai per lobizmą jie sukuria įstatymus dėl kurių jų mokesčiai mažėja, kai tuo tarpu ta našta krenta eiliniam žmogui. Jie nėra suinteresuoti daugumos gerove, nes tiek kas yra, netampa nesveikai turtingais. Nesveikai turtingais tampa tik tie, kas suinteresuoti tapti nesveikai turtingais, lipdami per kitų galvas be jokios empatijos.
conjurer 2021-10-18 15:35
Dėl jav šiek tiek kita tema, ten sistemingai durnėja populiacija. Gaila ir graudu, bet čia nieko nepakeisi. Nesu nusistatęs prieš juos kaip valstybė, bet jų vidinė politika situacijos netaiso. Svarbu kad europa nepasuktų JAV keliu, turime mokintis iš jų klaidų, ir jų nekartoti.
Benediktas 2021-10-18 15:53
JAV gi visokie žmonės gyvena, kaip ir bet kuriuoje kitoje šalyje. Nežinau, kaip tu nustatei tą durnėjimą. Jei pažiūrėti, tai tas durnumas visame pasaulyje yra, ypač dėl covid. Bet tai mes čia niekuo ne protingesni.
Benediktas 2021-10-18 16:01
Argi blogai iš jų pasiimti pinigų už skrydį?
conjurer 2021-10-18 16:51
. Galima susiršiuoti pagal kiekvienus metus, ir bendra tendencija yra jav kritimas, kitų šalių atžvilgiu. O dėl covid, tai dalis bullshito yra tiesiog verčiama iš amerikonų influencerių, nes tai vienas lengviausių būdų monetizuoti žmonių bukumą, panaudojant tik google translate. Realiai jie turi tikrai protingų asmenybių, ir su savo pinigais dar nemažai jų pritraukia, bet aš labiau kalbu apie vidutinį žmogų.
Marius.brn 2021-10-18 17:26
Jei rasineji, tai kritikuok mano teiginius, o ne pasakok apie tesla istorija (akivaizdziai tik su tesla istorija ir tesi susipazines), nes is tokiame komentare truksta konkretumo. Praeitame poste savo teiginius kas ne taip su tesla (anot manes) isdesciau net pagal punktus. Kitaip nei tu as, bent nepasakoju, kad jei ne tesla, tai 15 metu butu elektromobiliu vakumas, nors is kur tokie faktai, man sunku suprasti. Bet butent ka tesla daro, tai pakolkas ju masinos yra prabangos preke, o ne daugumai prieinamas dalykas.Ir kol mes svajosim apie pigias teslas, ziuri, kad kinieciai jau turi zenklu pirmavima EV rinkoje.
Benediktas 2021-10-18 17:51
Valandos mokykloje dar ne viska reiskia. Klausimas, kokios kokybes tos valandos, kokios salygos? Kokios galimybes paskui.
conjurer 2021-10-18 18:07
. JAV turi pripažinti, kame jie atsilieka, ir imtis veiksmų tai taisyti. Dabartinis jų požiūris, kad jie yra nr. 1 valstybė, veda į regresiją ir stagnaciją.
Paprastas_zmogus 2021-10-18 18:13
Teorijoj viskas skamba gražiai: tegul visi važinėja su viešuoju transportu ir visiems bus gerai. Bet realybė tokia, kad vieni žmonės nenori važiuoti viešuoju, kitiems viešasis tiesiog netinka pagal poreikius.
Benediktas 2021-10-18 18:46
Tesla, 4680 tabless baterija, Gigapress liejinys, gamybos paspartinimas Gagafactories (JAV, Kinija, Vokietija) Patentai atviri visiems Krovimo tinklas placiausas, atviras visiems Saules elemetu dekoratyvine stogo danga Powerwalls Bateriju masyvai elektros tinklams FSD ir licenzijuos visiems norintiems Firmware over air Starlink jau veikia (Zada gaminti mobiliakus su starlink rysiu) Falcon pakartotinis naudojimas ir busteriu jau veikia, dabar tobulins kad nusileistu ant gaudykliu zemyne. Kapsule jau gabeno kosmonautus i TKS Boring comapany, man atrodo pragreze kelis tunelius Starship in progress Tesla gali Bitcoinais nusipirkt Dojo procesorius Beprecidentė plėtra is startupo Galbut kazko nepaminejau Neurolinkas alfa stadijoje Dabar išvardyk, kur kažką darė ir sufailino
conjurer 2021-10-18 18:47
Na suvokiu realybę, užsmiestyje gyvenant nuosavas auto tikrai praktiškiau. Aš kaip miesto žiurkė, nesuprantu kodėl tiek miestiečių užsiima toksikomanija, sėdėdami kamščiuose. Pvz yra atkarpa nuo banginio, iki kareivių žirmūnų sankryžos (1,04Km). Piko metu ten užtrunki 40 minučių, kol pravažiuoji. Jei būtų išskirta juosta viešajam transportui, jis iš kart taptų patrauklesnis, nes kamštyje stovėtų tik automobiliai (su mažuma tuo žmonių). Dabar tiesiog išlipi iš truliko, ir eidamas peščiom gali aplenkti dar 10 trulikų užstrigusių tame kamštyje su visais automobiliais. Na bet šimašiui svarbiau prašvaistyti 6 kart daugiau savikainos, nacionaliniam stadionui, nei sutvarkyti esamas problemas.
conjurer 2021-10-18 19:30
, aišku nepriimk visko už tiesą, ir jei turi laiko patikrink faktus. Kai kuriais dalykais iš ten išvardintų aš pats netikiu, bet man aktualiausia spaceX veikla, kuria asmeniškai esu labai nusivylęs.