BMW vadovas kanda „Tesla“ - sako, kad BMW požiūris į kokybę ir patikimumą yra visai kitoks

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kukulis4 2021-11-15 18:38
Negaliu garantuot uz duomenu tikruma/teisinguma, bet jei manyt, kad jie teisningi, tai BMW cia neziba. Tesla, aisku, neziba dar labiau. https://eu.usatoday.com/story/money/car ... 606471001/
Benediktas 2021-11-15 20:05
Tokie žodžiai tik į gerą. Muskui motyvacija padaryt geriau.
immortallt 2021-11-15 21:33
Na BMW šiaip priežiūros reikalauja, ir reikalauja daugiau nei koks ekonominės klasės Hyundai. Iš patirties. Taip pat ir BMW visos detalės brangesnės. Tik klausimas, vidutinė Tesla ar tikrai tiek daug laiko praleidžia servise, ar čia už pirmus paleistus skardų nesuėjimus europiečiai brokuoja, o amerikonai nekreipia dėmesio?
Marius.brn 2021-11-15 21:48
Jei tesla bedos baigtusi ties dureliu nesuvedimu, tai nesuvestu dureliu memams nebutu buve vietos atsirasti.
immortallt 2021-11-16 08:19
Marius.brn, žinau, kad Tesla visko būna, bet klausimas dažnis ir santykis. Čia kaip su avarijomis - vos ne kiekviena Tesla avarija aprašoma pasauliniu mastu, arba gaisrais - kurių jau atrodo visi atvejai aprašomi. Tuo tarpu apie VDV automobilius niekas nieko nerašo. Taip ir čia, Tesla perka ankstyvieji pirkėjai, kurie yra aktyvesni, ir jie labiau linkę turėti nuomonę, kurią aktyviai reiškia. Konservatyvūs pirkėjai linkę labiau sau pasilaikyti. Neteisinu Tesla, sakau, tik kad gali būti labai subjektyvus vertinimas, nes iš kitos pusės imant klientų pasitenkinimą automobiliu, Tesla yra aukščiausiai. Taip pat Tesla kaina antrinėje rinkoje krenta +- mažiausiai. Tai kaip ir prieštarauja argumentui, kad Tesla tokia prasta kokybė, bent jau tų vietų, kurios lemia patikimumą dėl vairavimo.
sub 2021-11-16 08:29
Nepamiršk kad Tesla, kiek, 5 metus gamina, o BMW kiek metų, apie 70 kažkur, tai gal nelyginam nesulyginamų dalykų. Taip BMW = Kokybė, bet išlaikymas = belenkiek pinigų. Mano nuomone šiuo metu nauji Kia automobiliai labai verti dėmesio.
kukulis4 2021-11-16 16:15
Tiesa. Ir gamintoju filosofijos, svelniai tariant, skiriasi. Galbut vienas vienijantis dalykas - performance'as, kuris pas tesla, betkokiu atveju geresnis, bet tik tiek. Ir taip - bmw, ir aplamai, vokiskos masinos, surinkimo kokybes atzvilgiu, ergonomika, dizainu, medizagu kokybe, na tikrai vienos is geriausiu, bet tesla siulo kitokius privalumus...
Marius.brn 2021-11-16 21:14
Na cia kaip sakiau, taip ir sakysiu, kad kai visa gerkle marketinguoji lygindamasis su legacy makers, kad tai best car ever, o byra tiesiogine ta zodzio prasme vaziuodama, nesitikek, kad taves niekas neplieks uz tuos zodzius.
Pumper 2021-11-17 08:15
Lyginant BMW ir Telsa patikimumą, reikėtų prisiminti, kad ICE varikliai ir visi mazgai žymiai sudėtingesni, todėl daugiau problemų turinčios konstrukcijos, nei EV motorai, kabeliai ir baterijos. Reikėtų palaukti daugiau BMW EV keliuose ir tada lyginti su Tesla būtent tuos modelius, kad būtų lyginami obuoliai su obuoliais.
eXpo 2021-11-18 21:27
Komentaruose greitai nusivaziuojat i pievas, kokybe ir patikimuma reikia lygint tos pacios rusies masinas, o ne sekt pasakas kaip kaskoks senas bmw jums pagedo ir buvo brangu taisyt. Bmw kokybe tikrai auksta, del to 2010 metu bmw kainuoja 10000eur, o tu paciu metu, pansasios klases vw, skoda, opel 2-3 kartus maziau. Ir beto lyginkit elektromobili su elektromobiliu.
immortallt 2021-11-18 22:23
Man dzin kaip komunikuoja ar pan., konstatuoju faktą, viskas kas su Tesla blogai - yra išpūčiama daug kartų, nes aprašomas kiekvienas įvykis. Ir čia ne Musk'as pasirinko, čia visiems taip rūpi, su visais gerais ir blogais dalykais. Musk'as tą dažnai gerai išnaudoja, jis žaidžia ant wow faktoriaus, kad numelžtų vartotojus ir rinkas. Tiesiog kai aiškina, kad tik BMW Lietuvoje nukalinėja stoteles, lygiai taip pat sakau, kad BS, nes santykinai su BMW kiekiu keliuose, ne BMW pirmauja, tik apie BMW visada parašys, ir dar į viršų iškels. BMW per 5 metus nuvertėja 57% Tiesa, galvoje turėjau pirmus du metus, bet taip, ilguoju laikotarpiu išsilygina. O iš top10, kad jie visi egzotika, nu 911 dar plačiau gaminamas, bet vis tiek. Greičiausiai ir nebėra teisingas mano teiginys, nes Tesla kiekis antrinėje rinkoje išaugo, bet lyginti su vos ne riboto leidimo automobiliais, irgi nėra teisinga. Niekas nesako, kad Tesla automobiliai be problemų. Va, dėdė buvo nusipirkęs Nissan iš salono, po metų subyrėjo variklis, tai man dabar rėkauti, kad Nissan varikliai ilgiau metų nelaiko? Ar kas nors parašė apie mano dėdės atvejį? Visiems dzin. Sugenda Tesla variklis - per visą pasaulį rašo. BMW kokybė aukšta, t.y. patogus ir maloniai važiuoja, ar yra patikimas? Servisus BMW mėgsta ir naujas, o senas tuo labiau. Kad Tesla nėra su kuo lyginti tarp elektromobilių, visi lyginasi į Tesla, visi aiškina, kad bus Tesla žudikai. Tas pats VW va straipsnis tik ką išėjo, VW per berods 20-30k km prarado 8% akumo talpos, nes daug krovėsi greitam krovime. Tesla skirtumo didelio nėra, o kartais net blogiau, kai kraunasi išimtinai tik namie. VW konglomeratas, su krūvomis inžinierių, kontraktų su tiekėjais, gamyklomis ir t.t. Kitas dalykas, kai lyginate senai gaminamus automobilius, kurie dalinasi eilėmis detalių, ir kurių kai kurie mazgai jau 20 metų iš esmės nesikeičia, su elektromobiliu, kurie prieš +-10 metų buvo vienetiniai, surenkami ir gaminami vos ne rankomis, kurių mazgai neištobulinti per dešimtmečius praktikos ir realių sąlygų duomenų, tai man keista, ko jūs tikitės, kad visi mazgai, veiks idealiai, nors nebuvo dešimtmetį testuoti realiomis sąlygomis? Todėl ir tobulėja sparčiai EV, todėl ir update'us į EV kiša dažnai, kurie gan reikšmingai keičia automobilio veikimą. Todėl visų EV gamintojų kiša šimtus milijonų į duomenų rinkimą ir analizę. Tas pats BMW, kiek mazgų yra visiškai nauji išleidžiamame modelyje kas 8 metus (nu dar uplift'ą padaro kas 4, kur iš esmės dizainą pakeičia kažkiek ir +- viskas)? 5-10%? Tuo tarpu Tesla modeliai atnaujinami plius minus nuolat, vis kažkas keičiama, ieškama geresnio balanso. Čia ir išlindo Tesla lankstumo pliusai, kai sutriko tiekimo grandinių veikimas - dauguma automobilių gamintojų pasaulyje gamyba įstrigo, o Tesla didina toliau gamybą.
Marius.brn 2021-11-20 17:16
oho, nezinojau kad toyota tacoma, tundra ar 4runner, ford mustang ar jeep wrangler yra egzotika. Aisku snekam apie Tesla namu rinka USA. Bet lygintis nuvertejimo prasme kai sios masinos nuverteja iki 25% vs tesla 52% tai sakyciau ziarus skirtumas per 5 metus. O kas del BMW, tai siaip mazai mane liecia, nes niekada nebuvau BMW brendo didelis megejas. Siuo atveju pabreziu, kad tesla ispustos kainos buvo tik trumpalais dirbtinis dalykas, kol tiesiog patys nesugebejo pakankamai tiekti. As nuosirdziai manau kad teslos gaminots po 2020m ir praejus 5 metams kainos/kokybes prasme, bus neblogas pirkinys, kas ziures naudoto EV. Visu pirma kad po biski pradeda suvokti visas savo padarytas nesamones ir beabejo greitai moka mokytis is savo klaidu (kas tikrai manau yra tesla stiprioji puse). Ir tai kad kaina stabilizuosis. Aisku laikas parodys. Bet kas galioja apie pirmasias tesla masinas, tai jau dabar pradeda lysti labai negrazus dalykai, kaip slapcia suletinamas krovimo greitis ir siaip visos vaikiskos ligos.
immortallt 2021-11-20 20:00
Marius.brn, kiek tie automobiliai JAV sudaro rinkos? Kažkaip man atrodo kad bus labai labai maža dalis. Gal ir klystu. 5 metų trukmės nuvertėjimas tik rodo, kad yra arčiau prabangių automobilių, niekuo neišsiskiria labai. Ir taip, esi visiškai teisus, kad ir anksčiau vertės išlaikymas pirmus metus buvo toks geras dėl to, kad buvo geidžiamas automobilis ir buvo jų trūkumas. Visų automobilių vertės išlaikymas ir yra vienintelė priežastis - jie yra geidžiami rinkoje. Todėl kolekciniai automobiliai, ar automobiliai kurių pagaminta mažai laiko vertę gerai. Todėl man tas sąrašas automobilių pasirodė egzotinis. Em slapti dalykai lenda tik tesla? VW Dieselgate reikia priminti? Dar juokina, kai bandoma pateikti, kad recall'ai būdingi tik Tesla, kai pvz. žmonos yaris recall'as buvo 3 kartus, dar ketvirtą turėjo būti, bet kažkaip iš serviso nebeapaskambino. Dar buvo sėdynės šildymas sugedęs, tai sėdynė pradėjo smilkti ir žieminę striukę sudegino. Dairiausi čia į Hyundai Kona/tucson, tai Tucson'as naujai išleistas, jau 2 ar 3 recall'ai paskelbti Ką noriu pasakyti, Tesla reikalas yra labai suažituojamas ir realybė yra kažkur per vidurį, tik tarp ko tą vidurį žiūrėti - klausimas, nes daug prieštaraujančios viena kitai informacijos.
Marius.brn 2021-11-21 10:31
Gali buti ramus ir nebespekuliuoti, toyota tacoma ar jeep wrangler modeliai tikrai parduoda daugiau nei bet kuris tesla modelis USA. Taciau kaip tesla nepraranda savo puses vertes per penkis metus. O jei sneketi apie prabangos masinas, tai porsche, zie, irgi nenuverteja, o islaiko savo verte. Tai kad pasirodo, tesla nei kaip praktiska, nei kaip sportine/luxury (nors kur tu tesloje luxury radai as nezinau) gali islaikyti savo verte. O toliau tamsta, kaip koks vatnikas whataboutizmu uzsiiminejat. Uz dieselgate, jau sedi kalejime zmones, bet tamsta Musk'as uz savo melus neatsakys. O jei toyota yra prasta masina, tai rekomenduoju nissan leaf. Beveik 4 metai ant kelio, nieko apart stardartinio serviso nedariau. Recall irgi nebuvo. Nissan taip pat yra beveik pati patikimiausia masina, tame paciame reitinge, kur dalinosi ansksciau kukulis4. Kitaip nei tesla, absoliuciai viena is blogiausiu masinu. Tai kad tiesiog tamsta, kai tesla daugybeje statistiku rodo prasciausius rodiklius (kokybes prasme), jus vis tiek begat ja teisinti, o tai yra dvigubi standartai.
immortallt 2021-11-21 11:53
Jeep Wrangler parduodama 200k per metus JAV, tais pačiais metais JAV Tesla parduota 300k per metus. Porsche yra 911 kuri vertę laiko, kuri nėra kasdieniam važinėjimui skirta. Ne visi automobiliai Porsche taip vertę laiko. Lietuvoje pasižiūrėk elementariai aruodą. Ai, net nebandau suprasti ką noriu pasakyti, imi "statistiką" kuri suirnka apklausų budu ir nenormalizuota bei metodika nestandartizuota, ir galvoji, kad ten kažką sako aiškaus.
Marius.brn 2021-11-21 19:21
Tai pridekim toyota tacoma ir zie, jau 100k daugiau vien ant tu dvieju masinu, nei visa tesla Faktas tai, kad tai nera vienetiniai egzemplioriai ir tokia Toyota tacoma tikrai islaiko savo verte, kitaip nei Tesla po penkiu metu. O siaip Porsche yra butent tas sportinis automobilis, kuris tinka kasdieniam naudojimui, kitaip nei daugybe kitu sportiniu automobiliu.
no_one 2021-11-21 20:04
LOL. BMW net variklių revizijos kasmetinės yra norma.