Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2021-11-18 10:27
nu nu, skamba taip, lyg aš neturėčiau pilti pilno bako ir važinėti iki užsidegs lemputė.
Jeigu gamintojui tai bėda, tada jis turėtų leisti iškrauti 40-90% ribose, ir tai rodyti kaip 0-100%.
Lygiai tas pats su 22kkm. Kas perka naują ekonomišką mašiną laikyti garaže? Jei man mašinos reikėtų kartą į menesį pirkčiau kokį tia Dodge Journey ar kitą didelį patogų kioską ir nesukčiau galvos.
immortallt 2021-11-18 10:52
Em, nuvažiavo mažai, kad krovė greitam krovime ir tai kenkia akumuliatoriui tiek stipriai rodo, kiek VW atsilikęs krovimo valdyme.
Tesla nuvažiuoja 160k km, kraunasi tik greitam krovime, ir nusidėvi mažiau, ir net nėra aiškios koreliacijos tarp krovimo namie vs greitam ir mažesnio nusidėvėjimo.
Taip kad VW daug kalba, bet nepasiveja "nekokybiškų" elektromobilių gamintojo rezultatų.
Pumper 2021-11-19 16:21
YouTube komentaruose žmonės rašo, kad jų Teslos irgi 4-8% per pirmus metus prarado (normaliai važinėjantis, gali ir daugiau prarasti, jei tokius stess testus pastoviai daryti), o paskui ne daugiau 1% per metus, todėl nematau čia didelio įvykio. Jei jis nebūtų tokių testų daręs, tai niekas ir nežinotų ir niekad nerūpėtų.
immortallt 2021-11-19 16:48
Na Tesla daugiau duomenų aišku turi, bet čia vartotojų ką daugiausia galima viešai rasti: https://electrek.co/2020/06/06/tesla-ba ... placement/ Tai 8% pavieniai atvejai, kur neaišku ką darė.
AAA000 2021-11-19 22:01
buhaterio kliedesiai...
sitas straipsnis is 1 atvejo. ir kai droze akuma agresyviai ant visokiu UNIVERSALIU ikrovos stoteliu.
kai 5 metus is eiles pamatysi ikrovos vietose daugiau teslu nei vw - tada galesi daryt toki pareiskima. mano DABAR matomuose elektromobiliuuose vyrauja isvis kazkokie sudini kibirai ir ikraunami hybridai... ir pagal tavo istisai rasinejamus elektromobilinius pezalus - jie isvis skirti dievams, nes ten dieviskos kokybes akumai statistiskai - su kuriais net VAZIUOJAMA o ne i skaiciuka ekrane ziurima...
teslos visi "globalus" akumuliatoriu duomenys - paderinta iki maksimumo chaltura - surinkta internetu. kai REALYBEJE koks trecdalis mazai padevetu teslu stovi pardavimo aisktelese ir isvis jau aktyviai nevaziuoja. akumuliatoriams meta duomenys vertingi, kai yra imamos testines grupes palyginimui. aisku jie zino ir situs duomenis - bet tu tikrai prie ju NIEKADA neprieisi nes jie tokie sudini - kad subankrutuotu kita diena paskelbe
gytis13 2021-11-21 10:09
Tie krovimo procentų sekimai ir man atrodo juokingai. Automobilis pilnas mikroprocesorių o tu turi žiūrėti į kažkokius procentus, kurie irgi tarp kitko ne visai paprastai nustatomi. Jeigu iškrovimas ar per didelis įkrovimas pavojingas automobilis turi neleisti to daryti, arba bent raudonas užrašas skydelyje užsidegti. Kodėl furos turi greičio ribotuvus o ne pasikliauja vairuotojo sąmoningumu?
immortallt 2021-11-21 11:54
Tai kad automobilis įspėja, nereiškia, kad vartotojas klausys.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ patvirtino: vieno ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai (Video)