Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
gytis13 2021-12-01 10:01
Turiu patirtį eksploatuojant 1,2 litro variklį be turbinos ir išvada labai paprasta:netraukia nei velnio, benziną srebia kaip besotis. Aš jokios ekonomijos nematau tuose mažuose varikliukuose. O jei dar tepalus keisti kaip siūloma kas 30 000 km, tai kiek tokia birbynė laikys. Aišku jų kuro sąnaudos truputį mažesnės negu didesnės kubatūros variklių, bet tas truputis gaunamas aukojant pakankamai daug. Jei tokios nesąmonės daromos gal tikrai laikas elektromobiliams atėjo...
FtBall 2021-12-01 10:55
2 litrų 100kw įdeda 1.2 varikliuką su turbokompresoriuku ir tais pačiais 100kw.
- Dažnu atveju, ekonomijos iš tokio variklio sumažinimo nieko neišlošiama, nes sumažinimas yra daromas su tikslu gauti gerą testų rezultatą.
- Seniesiems NEDC testams pakakdavo ~30kw galingumo variklio, o tiek 1.2 turbo varikliukas pasiekia neužsisukus turbinai.
- Deja, realiam eisme turbina reikalinga - žmonės nori 100kw, o ne 30kw.
- Kai turbina užsisuka, mažas varikliukas su prastu aušinimu nebesugeba tinkamai atvėsinti alyvos.
- Tam tikrais atvejais variklis aušinamas nesudegusiu benzinu (benzinas degimo kameroje išgarinamas, bet neuždegamas)
Joostas 2021-12-01 12:25
Su galingumu sakyčiau priklauso nuo automobilio. Vairuoju Ford Focus SW 2018 su 92kw ecoboost 0,999l varikliu.
Vokietijos keliai, tai ir greitis atitinkamas. Panašiai 30% mieste, daugiau autoban. Greitkelyje apie 150-170km/h tai vidutinės sąnaudos bendro sunaudojimo apie 8,5l/100km. Dabar kai kuro kainos stipriai pakilo tai greitis apie 130-140km/h, nes bendras srautas sulėtėjo, žmonės tiesiog važinėja lėčiau dėl kuro sąnaudų, tai dabar suvalgo apie 7,5l/100km.
Lietuvoje per dvi savaites tikrai nepasiekiau 6l/100km sąžiningai važiuojant +10 prie leistino greičio Tai kaip universalui manau tikrai geros sąnaudos. Važinėjant ramiai tikrai dar mažiau suvalgytų.
Galingumo visiškai per akis. Galios kiek trūko pilnai užkrovus automobiį, bet per beveik 3 metus to prireikė du kartus.
HardAxe 2021-12-01 14:11
volvo V60. Sveria carb weight 1.65t. Variklis 1.5l su turbina.Benzinas.
Srebia 7-8 su normaliu važiavimu mažam miestely ir priemiesčiuose, pagrinde trumpi atstumai 5-10km.
Jokios kuro ekonomikos nematau, nebent daug sėdėti kamščiuose. Tada mažalitriai turėjo privalumų iki atsirandant hibridam. Nesvietiškai stengdamasis sutaupau gal 1l/100, bet tada vargas, ne važiavimas.
Galios visiškai užtenka, kol nenuvažiuoju į top 3 didžiuosius miestus. Tada kažkiek sunkiau, eismo dinamika + visai nežinomi keliai. Fūros apsilenkia lengvai.
0-100 pagal popierius 9.6sec, tai eilinis pirdalas komfortiškom sėdynėm ir tiek.
Šaras 2021-12-01 14:21
Maniškės 2.0T 220kw 1500kg vidutinės 7.5l/100, 3.0T 221kw 1850kg ~10l, tiesa beveik vien trasoj. Tai ar litriukas su 7-9l ekonomiškas jums spręst.
kiesza 2021-12-02 06:34
Mažas litražas- mažas resursas. Čia ne ekologija, o verslas, kuomet pagmintam automobiliui dar reikės 3 variklių per jo tarnavimo laiką, kas reiškia nuslėptą taršą
FtBall 2021-12-02 10:24
Mano 3.6 NA 220kw, 1.7t.
Vien mieste važiuojant (Klaipėda) - 15 litrų/100km.
Per 30k km bendras vidurkis 10.7 litro.
Rekordas buvo pernai per šalčius - slenkant 80-90km/h greičiu magistralėj pavyko sutilpt į 8 litrus (pagal kompą).
HardAxe 2021-12-02 10:30
Kaži kurio resursas didesnis, kai iš 1.5l spaudi 100kw, ar kai iš 2l spaudi 200+kw?
Imho didelės kubatūros atmosferikai turi gerą resursą, bet iš visų pusių užturbinti varikliai irgi nieko gero.
Lyginant pvz identiškus 2l variklio blokus silpnesnis važiuos ilgiau.
Šaras 2021-12-02 11:00
Faktas kad didelis atmosferikas bus patikimiausias ir smagiausias.
gytis13 2021-12-02 11:27
Jeigu truputį nukrypti nuo temos tai atrodo yra tokie Smart automobiliai su dar mažesniais varikliais atrodo 0.6 - 0.9 l tūrio, gal kas tokius eksploatuoja ir gali pakomentuoti? Na, idomu visi kas per stebuklai.
VikceII 2021-12-02 22:06
nori ypac economikos imi lupo 3l modeli ten 1.2tdi sanaudos ~3.5dyzelio
zmonai paemes opel corsa c 1.3cdti + "automatas" + kondiske ~4.5l dyzelio
immortallt 2021-12-03 00:31
Mamos Toyota yaris Klaipėdoje hibridas (pirktas už benzino kainą), 3,8 litro benzino. Čia netaupant. Savaitę paeksperimentavau taupant, pavyko iki 3,3 litrų numušti važinėjant mieste ir rajono keliais (iki 90). Vasarą, su kondiške.
X-log 2021-12-03 16:47
Playginimui V60 2l 140kw dyzelis - uzmiestyje 90km/h - 4l, autostradoje 130+ - ~6l, vazinejant vilniuj neekonominant ~7l.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Automobilių varikliai „susitraukė“: dažniausios problemos ir kaip jų išvengti