Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2021-12-01 19:18
Dar reikėjo parašyti, kad talpa irgi smarkiai padidėjo per dešimtmetį.
Šiuo metu turbūt viskas brangsta.
immortallt 2021-12-01 19:23
Šiaip elektromobilių kainą dabar lemia ne žaliavų kaina, o konkurencija. Konkurencijos trūksta, nes ne tik elektromobilius, bet apskritai automobilius perka kaip karštas bandeles. O elektromobilius ypač, nes būtent akumuliatoriai yra ribojantis faktorius, kiek elektromobilių pagamina.
gytis13 2021-12-01 19:33
O kokioj krautuvėj tos baterijos kainuoja 132USD/kWh? Einu nusipirkt, ūkyje pritaikysiu.
Benediktas 2021-12-01 19:40
Turi pirkti didmena, bet dabar EV patiems trūksta, tai kažin ar tau parduos.
poi 2021-12-02 00:02
Fantastika, kaip lobistai padirbėjo.
Nauja valiuta, nebe juodas auksas/nafta - o baltas/litis.
AAA000 2021-12-02 00:35
ten Musko sufatazuota riba. zemiau tos ribos jo tesla nebezlugtu ir pasidarytu stabiliai pelninga. pasauliui aplamai visai visai neidomi sita kaina. dabartine akumuliatoriu kaina JAU tinkama masiniam elektromobilizmui. stabdo elektromobilizma is esmes tik infrastruktura, energetikos neadekvati mokestine politika ir eko idiotai. Lietuvoje elektromobilizma neblogai sustabde manau sitas elektros tarpiniku visiskai nereikalingas ikisimas... pajausit po sausio pirmos, kaip prades "augt" EV pirkimas sekancius pora-trejeta metu ir situacija gana kritiska EV - kai prasides akumuliatorine tarsa visu groziu list... cia jum ne kelis svino akumus sandeliuot kamputy numestus ir uzmirstus... EV akumai labai didelis griozdas.
diedukas 2021-12-02 10:49
e. go life 60 elektromobilis. Aliuminis remas apsiutas plastiku. Jokios korozijos. Ka manot ?
bahuriux 2021-12-02 11:03
Dėl korozijos tobulas sprendimas, bet čia ne automobilis, čia tik daiktas panašus į automobilį skirtas judėti nuo taško A iki B.
Benediktas 2021-12-02 11:22
Neklausyk komentatorių, čia dauguma EV ir apskritai naujų technologijų skeptikai. Svarbu tavo poreikius tenkintų. Pats spręsk.
sigun 2021-12-02 13:00
Kai maniškiuose liks 50-60% talpos ir jau prasidės ne komfortas žiūrint kiek liko % ir kiek km iki namų, visų pirma panaudosiu kaip kaupiklį saulės elektrinei. Tuo pačiu apsisaugosiu nuo neigiamų supirkimo kainų. Tad tarša jie pavirs dar labai labai negreit. Ne viena ir ne dvi organizacijos labai aktyviai ieško kaip perdirbti. Per 20-30 metų manau daves iki industrinių apimčių.
punktyras 2021-12-02 13:41
Esu tikras, tiek ilgai laukti tikrai nereikės.
immortallt 2021-12-02 14:32
Iki industrinių apimčių "davesti" reikia kokių 5-7 metų, kol nudėvėtų akumuliatorių bus industriniais kiekiais.
Su akumuliatoriais dėvėtais, svarbu yra vienas dalykas, arba turėti celių pilną gyvenimo istoriją (elektromobiliuose įgyvendinama pakankamai nesudėtnga), arba sukurti technologiją, kuri galėtų aptikti, ar celė nebuvo iškrauta iki visiško dugno. Antras sunkesnis dalykas. Kam to reikia? Kad identifikuotum ar celė nebuvo pažeista. Tokios celės turi riziką užsidegti.
Kita kryptis, pradėti diegti fizinę apsaugą celėse, kuri neleidžia perkaisti. Technologija demonstruoja US kariuomenės. Net peršauta celė ne tik neužsidega, bet dar duoda krūvio ir veikia sumažėjusia apimtimi.
radioaktyvas 2021-12-03 01:03
Prisimenu kažkada rodė porėta metala kaip kempinė ir jis lengvai atidavė šilmą ir buvo lengvas. Dabar kuria nanovazdžius anglyje bandydami sukurti energijos laikymo celes. Taip pagalvojau, o kodėl nepabandyti sukurti nano porėtos struktūros iš ličio. Pirmiausiai pats litis turi reikiamų savybių kaupti energija, o porėti tarpai tarp ličio bus užpildomi energija kaip ir pats litis dėl galimai esamų ryšių tarp supančio metalo. Taip tikriausiai išvengtume tikslios nanostruktūros kūrimo ir dėka kokio išmirkymo spec tirpale gal net padidintume talpa kartais. O kur dar masinė gamyba ir batarkės svoris..... .
poi 2021-12-03 01:14
Ir vėl eilinį karta vaikų kurie pasakomis tiki skiedalai. Ličio baterijos jau kaip 30 metų pramonėje. LiFePO4 - 20 metų. 18650 - 10 metų.
Ir vis dar nėra surasta kaip pramoniniu būdu perdirbti.
Pigiau yra sudeginti ir naują iškasti nei perdirbti. O jei paskaičiuosime kad baterijos iš karto kainuotų su perdirbimo kaina - visiems atšoks pirkti emobilius.
Bet kam tai dabar rūpintis - tai mūsų vaikams galima palikti problemas.
AAA000 2021-12-03 01:43
rasinejat kaip ufonautai kazkokie...
tesla tokio kokybes lygmens akumu negamina. o celes ju mirsta dar net garantiniu laikotarpiu. sita problema jie maskuoja tiesiog padidindami kieki. ir sito slamsto fabriku siuo metu daugiausia ir matau nebus JUM problemu, viskas idealu ir su kosmoso sviesa visi draugaujat tiesiogiai...
gal technologijom pradekit dometis vienakart...
saules ir vejo energijos geriausias vartojimo budas yra suvartoti iskart. pvz statyt automatizuotus fabrikus - kur dirba kai tarifas pigiausias, daryt masine robotizacija, kaupt kas pigu - pvz silumos akumuliacija ar kruonio tipo saugyklos. ar bent jau verst i kazkokias kitas "sandeliuojamas" vertybes - pvz vabdenili gamint, sintetin angliavabdenilius ar koki aliumini su gelezim grynint is oksidu.
pats geriausias budas - tiesiog plest pacius elektros tinklus ir prieiga prie ju. vartotojai patys pasidarys - jei tures ivadus ir skaidria apskaita.
idealu butu sutvarkyt apmokejima PINIGAIS uz pagaminta - "priduota" elektra. supaprastint ir sukurt REALIA elektros rinka. kad vyktu reali prekyba ir konkurencija KAINOJE ir KIEKIUOSE. o ne tik "pigu kai imi megawh...". toks ebergetinis lobizmas kaip dabar - yra salies zlugdymas ir atsilikimas technologiskai...
kaups jie matai akumuliatoriuose kurie jau dabar stimpa net garantijos neatlaike... ieskos matai popieriu kuriuose parasyta, kad nestimpa... taip ir parasykit geriau - technologijose esat visiski luzeriai - celes bukles nemokat isivertint centinem ziniom ir centinem priemonem. tam jum reikia buhalteriu palaiminimo ir sertifikavimo - teisinio aptarnavimo visokio nuo kada teisininkai sukure kazkokia inovacija akumuliatoriu technologijose - kad ju cia prisireike jau masiskai?...
ka jus isvis mokyklose veiket - kad tokie neissilavine technologiskai? cigaretes kiek iseina susimetus ir uz zoles parukyma centus istisai skaiciavot? buhalteriai... o daba balsuoja tokie uz armonaites ir spangsta apie elektromobilizma... ziauru net skaityt toki brieda komentaruose...
radioaktyvas 2021-12-03 01:55
Jau nesenai sukūrė ir išmeta iki 5proc ličio. Svarbiausiai sutrinti akuma kuo smulkiau, o visa kita kaip kalnakasyboje, rūdos išgavimas ir t.t. Dar čia straipsnis kažkur mėtosi.
poi 2021-12-03 08:43
Sukurti yra sukurta. Tik kad penkis kartus brangiau nei išgauti naują. Tai kam perdirbinėt, kai pigiau yra nauja jamt??
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobilių baterijų kaina nukrito iki rekordinių žemumų, bet prognozės nedžiugina