Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
gytis13 2021-12-15 08:06
Atvažinėjau su dujomis 10 metų, daugiau nenoriu, geriau dyzelis. Prasideda specifinės dujų problemos variklyje, dujų šaudymas kuris iš principo neišsprendžiamas ir praeina noras dujas naudoti. o kad dėl tepalų tai vizualiai jie atrodo švarūs gražūs, neatrodo kad juo keisti reikia, o dyzelio tepalai greitai tampa juodi. Visgi dujos samopalas, pristavkė kišti į mašiną pritaikytą benzinuvažiuoti. Laukiau gal bus išleistos mašinos su specialiais vien dujomis važiuoti skirtais varikliais, va tai būtų įdomu.Bet nėra viso to belieka pristavkė prie benzino su savomis problemomis
FtBall 2021-12-15 08:33
Nelygink senobinės dujų įrangos, kurį į oro paėmimą pučia ir sproginėja su tiesioginėm.
Prieš 5 metus važinėjau su dujine mašiną, tai ką - nėra jokio skirtumo.
Du mikro trūkumai:
1. Užsipilant kuro reikia įstatyt perėjimą (čia nebūtina, jei telpa pilna jungtis gražiai paslėpt)
2. Dujos pildosi dvigubai lėčiau nei benzinas.
Šaras 2021-12-15 09:33
Kaip jau sakė, šaudo tik šlanginės dujos, kurių niekas 10 metų nenaudoja, ir tos tik netvarkingos. Tiesioginės tokių problemų neturi ir niekas nesugebėtų atskirti ar važiuoja dujomis ar benzu. Gaila tik kad su naujesniais varikliais jos sunkiai derinasi (reikia maišyt dujas su benzu).
gytis13 2021-12-15 11:43
Kad šaudydavo tik senos sistemos su dujų įpurškimu į oro kolektorių - sutinku. Tačiau kad šaudydavo tik netvarkingos sistemos - dėja ne. Man fokusai prasidėjo po kelių metų eksplotavimo, kad ir ką bedaryčiau - pokš ir pokšt. Tad kas atsitiko varikliui per tuos kelis metus? Tada prasideda kitas klausimas - kiek pavojingi tie dujų šūviai. Man tai nieko tokio, numušdavo oro filtro šlangą, vėl užmauni ir tolyn. O sakysim kažkurių markių BMW sudraskydavo oro matuoklę, taigi nekas. Tiesioginis įpurškimas nepalyginti geriau bet ir nepalyginti brangiau. Kažkada galiojo taisyklė - įdedi dujas ir jos atsiperka per 10 000km. Todėl visi ir dėjo dujas masiškai. Įdėk brangesnį tiesioginį įpurškimą ir jau nebus tokio atsipirkimo. Prieš 20 metų kainos buvo tokios - benzinas kainavo 2 lt/litr, dyzelis 1,2lt/ltr. Tačiau dyzeliniai lengvieji automobiliai kainavo kainavo iki 2 kartų daugiau negu tokie patys benzininiai. O dabar dyzelis kainuoja panašiai į benziną, automobilių kainos irgi panašios. 2010m ieškojau automobilio tai benzininį gauti buvo sunkoka, vieni dyzeliai. Tai kam tų dujų reikia? Aišku jeigu valdžia nori numarinti dyzelinius automobilius tai ims vėl dujos eiti dėl pigumo kas daugiau važinėja. Tik tiek. O dar balionas vietą užima. Jeigu valdžia taip nori oro neteršti tai skatinti dujas dėtis reikia, akcizus mažinti kad apsimokėtų. O labiausiai mane knisa tai tokie bajeriai kad vienam automobiliui dujos tinka, kitam netinka, niekas gerai to nežino tik pasakėlės sklinda, maždaug turi su meistrais pasitarti kokį automobilį pirkti kad dujos tiktų.
iPienius 2021-12-15 12:25
galima keist tepalus kiek nori, bet siuolaikiniams kibirams varikliai vistiek nueina po 100k ar geriausiu atveju 200k km
immortallt 2021-12-15 12:49
Šiuolaikinis kibiras, 130k km, sukasi kaip bitutė. Atsiverti Toyota yaris statistiką, varikliai laiko 300k km be bėdų. Su Yariu nuvažiuoti daugiau nežinau ar gali tikėtis...
Šaras 2021-12-15 13:26
Yaris GR bus geras testas - 3 cilindrai 1.6 192kw.
HDi 2021-12-15 13:52
Toyota ir šiuolaikinis nelabai dera, kai jau iš gamyklos išeina su 10 metų pasenusiais mazgais. Pliusas, kad atidirbti bent.
Grįžtant prie dujų tai važinėjau ir aš, kai buvau studentas su dujom, buvo jau 4 kartos - su purkštukais, tai didesnių problemų nebuvo.
Asmeniniai minusai man buvo:
Kad dedant vietoj atsarginio rato baliona, talpa nebuvo įspūdinga, tai su užpylimu apie 300+ km.
Tada durnai vistiek atsarginį ratą reik vežiotis bagažinėj.
Kaip ir nelegalu įvažiuot į požeminius parkingus, į kuriuos tuo metu kažkodėl reikėjo važinėt
Norint priekabą tempt ar šiaip agresyviau pavažiuot bent pusę bako dujų reik laikyt, nes nuo didesnių apsukų išmeta ant benzo.
Dabar gal ir dėčiau, bet ir tie patys benzai taupesni pasidarė, ir kaip jau minėjo, su dabartiniais tiesioginiais benzo įpurškimais ir pati sistema gerokai brangesnė, kaip ir nelabai galima 100% dujom važiuot, tai gaunasi kad gal nelabai ir beapsimoka.
HardAxe 2021-12-15 14:13
Jei spaudi daugiau 100kw iš litro, tai turbūt nesitiki važiuoti pusę milijono be remontų?
Čia jau ne variklio kubatūros ar kėbolu kokybės bėda.
Tas galioja tiek yari, tiek BMW M//, tiek Volvo Polestart.
Dėl meistrų, kiek su jais tardavausi, tai naujos laidos mašinos yra visiškas grabas, o tos po 10-15m tai laiko ir laikys.
Lygiai ta pati dainelė apie audi 80/100, passatą B5/B6, Avensius. Ką jau atidirbę ir moka remontuoti, tą giria. O pamatydavo garažinis naujasnę brangesnę mašiną iškart keikdavo. Turbūt ir su dujom tas pats. Kalti ne varikliiai, bet dėjikų kompetencija.
Šaras 2021-12-15 14:29
Dabar spaudžiu iš litro 100+kw ir dėl variklio visai nesijaudinu. Gal tik stockinė turbo išėjus nenustebintų. Kad iš 3cil 192kw labai daug, niekas nesiginčija, bet tai stockiniai parametrai ir jie turi laikyti. Jei po 100k km variklis pasiduos, tai čia tikrai nebus normalu.
lizunas 2021-12-15 15:56
Apie kokias čia įrangas kalbi jog labai brangu? Jei tinka 4 kartos, tai įranga 600-700€, gamintojos kuris duoda 10 metų garantiją Lietuvoje (niekas to nedaro, nes dujų švarumo kokybė - mirtis), tai 700-1200€, tada plius darbas.
Jei kalbame jau apie tai, jog reikia dujas jau paduoti į degimo kamerą, tai taip, įranga jau daugiau kainuoja, bet ir jau tik patiki gamintojai jas gamina.
O Sostenoje yra tiek Renault, tiek Dacia su dujų įranga, ir dujų įrangos gamintojas labai patikimas
HDi 2021-12-15 16:27
Tavo SUV gal su atmosferiniu varikliu. Man su turbininiu taip būdavo, nes su turbiniu ir dujom biškį daugiau niuansų, nes didesnį slėgį reikia palaikyt dujų sistemoj. Ir praktiškai ir teoriškai ten antrą reduktorių reikėjo statyt, bet būdamas studentas pataupiau .
radioaktyvas 2021-12-15 21:32
Aišku aš nevairuoju ir nevariklių specas, bet dėl artimo žmogaus teko paskaitinėti. Ten dažniausiai kyla problemos dėl TSI, TFSI variklių purkštukų. Tai panašu, kad naujasniems varikliams geriau pasirinkti ar nori 100pros lpg ar benzininio automobilio. Naujesni varikliai gali veikti tik ant dujų, bet jau ant benzino dėl purkštukų nudegimo be remonto nevažiuosi. Gal kas gali parašyti ar iš mechaninės pusės lengva sukeisti originalius benzininius purkštukus į dujinius ir kaip su registracija susitvarkyti? Šiaip reguliuosi ar ne dujos dega aukštesnėje temperatūroje ir suspaudimo reikia didesnio dėl ko turbininiai varikliai yra geriau išskyrus purkštukus ir tepalų nuosedos nesusidaro, o išdega.
AAA000 2021-12-15 22:43
man tai juokina tokie kaip tu, kur nevertina, kad varikli aplamai pakeist kitu ar ten perslifuot galva pigiau jau - nei tas suknistas turbinas restauruot. vistiek verkia apie tuos "netobulus" variklius... kai cia jau nebepagrindinis mazgas. man atrodo tuoj ant turbinos vazinesi isvis be jokio variklio - jei toliau vystys vdv
gerai kad elektrovarikliai pagaliau ateina automobilizman - sugris normalus laikai. vdv tada sugris i normalu kelia - ekonomija, o ne islengvinima.
Šaras 2021-12-16 07:22
Šiaip man tavo postų nerodo, bet paspaudžiau parodyt ir gailiuosi. Variklį pakeist pigiau nei turbiną? Ką vartoji? Prie ko čia elektra ir kaip dėl jos vdv kažkur sugrįš?
gytis13 2021-12-16 07:37
Visgi straipsniui geriau tiktų pavadinimas"Vairuojate automobilį su LPG varikliu? Automobilį keisti teks dažniau"
Xdmin 2021-12-31 16:11
100k gal ir atlaikytu ramiai ramiai vazinejant, bet jo paskirtis ne tokia O vazinejant trasoje jei 10k atlaikys bus geras rezultatas. Teko skaityti kad legendinis Toyotos 2jz atlaikydavo 100k trasoje, bet reikia atkreipti demesi kad tai buvo 3 litru variklis, kuris generavo maziau galios nei sis 3 cilindru
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vairuojate automobilį su LPG varikliu? Alyvą keisti teks dažniau