Lenktynės prasideda: „Huawei“ teigia, kad naujasis kompanijos modelis yra pranašesnis už „Tesla Model Y“ (Video)  (2)

Elektromobilių pramonė tampa vis konkurencingesnė. „Huawei“ teigia, kad naujasis kompanijos modelis yra pranašesnis už „Tesla Model Y“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Remiantis CNBC, „Huawei“ paskelbė daugiau informacijos apie naują transporto priemonę, kuri, kaip teigiama, ne tik konkuruoja, bet netgi lenkia „Tesla Model Y“. Kitaip tariant, Kinijos „Huawei“ atvirai konkuruoja su Elono Musko „Tesla“.

Kinijos technologijų milžinė „Huawei“ visame pasaulyje žinoma dėl savo IT įrenginių ir išmaniųjų telefonų, tačiau dabar ji pereina prie automobilių gamybos. Pažymėtina, kad įmonė perėjo į autonominio vairavimo sritį.

„Naujoji „Huawei“ operacinė sistema „HarmonyOS“ dabar diegiama į naują transporto priemonę „Aito M5“ – hibridinę transporto priemonę, varomą ir elektrą, ir degalais“, – teigia „Huawei“ vartotojų verslo grupės generalinis direktorius ir vykdomasis direktorius Richardas Yu.

O naujosios transporto priemonės pristatymai prasidės apie vasario 20 d.

„Aito M5“ kaina po subsidijavimo sieks 39 063 JAV dolerius (250 000 juanių). Tai yra stebėtinai pigesnis elektromobilis nei „Tesla Model Y“, kainuojantis 44 072 JAV dolerius (280 752 juanių). Įspūdinga. Ir tai įvyko praėjus mažiau nei savaitei po to, kai Kinijoje įsikūręs startuolis „Nio“ paskelbė apie „Tesla“ konkurentą – elektrinį sedaną „ET5“. Naujoji „Nio“ transporto priemonė kainuos 51 250 JAV dolerių (328 000 juanių), neįskaitant subsidijų. Kitas  „Nio“ sedanas „ET7“, kuris bus pristatytas kovo mėnesį, kainuos nuo 70 326 JAV dolerių (448 000 juanių). Tačiau būsimas „Huawei“ automobilis turės dvisluoksnį ir garsui nepralaidų stiklą. „Ar tai aukščiausios kokybės stiklas, ar ne, sužinosite pagal garsą“, – sakė Richardas Yu.

Kinijos automobilių gamintojai nori suteikti išmaniujų telefonų naudojimo patirtį

 

„Galime pasiūlyti „aukščiausio lygio“ kokybės patirtį“, – pridūrė Yu. „Huawei Aito M5“ yra pirmasis prekės ženklo modelis, „suteikiantis automobiliams intelektualumo“. Tai pirmasis visiškai „Huawei“ sukurtas projektas, priklausantis automobilių gamintojui „Seres“, kuris praeityje įtraukė „Huawei“ komponentus. „Seres“ taip pat vadinamas „SF Motors“ ir (tikėtina) yra įsikūręs Silicio slėnyje. Tačiau stebėtina, kad tai yra automobilių gamintojo „Sokon“ dukterinė įmonė. Įmonės tinklalapyje teigiama, kad ji „gali savarankiškai gaminti ir parduoti dviejose didžiausiose pasaulio rinkose – JAV ir Kinijoje“.

 

„HarmonyOS“ integracija į naująjį „Seres“ automobilį taip pat yra naujausia automobilių dizaino filosofija Kinijoje, kurioje automobilių idėja yra kažkas, kas vartotojų gyvenime atliks panašų vaidmenį kaip išmanieji telefonai. Kiekvienas naujas „Huawei“ elektromobilis turi jutiklinį ekraną, galintį pasiūlyti daugybę funkcijų, įskaitant būtiniausias funkcijas, pavyzdžiui, žiūrėti filmus ar klausytis muzikos.

Pažymėtina, kad vienas iš „Huawei“ serijos išmaniųjų laikrodžių taip pat gali veikti kaip automobilio raktelis, norint patekti į „Aito M5“ ir jį užvesti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(22)
(8)
(14)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (2)