„Volkswagen“ patvirtino „ID. Buzz“ pristatymo datą - legenda sugrįžta į tuščią rinką ()
„Volkswagen“ markė buvo sukurta „vabalu“, o užaugo su „type 2“ mikroautobusu. „Volkswagen“ iki šiol gamina „Transporter“ - neseniai prasidėjo T7 gamyba. Tačiau į ateitį žvelgiama kitaip.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Volkswagen“ paskelbė kada oficialiai pristatys gamybai paruoštą „ID. Buzz“ koncepcijos versiją - kovo 9 diena taps naujo modelio pradžia. „ID. Buzz“ buvo pristatytas Detroite 2017 metais, bet tuomet dar nebuvo visiškai aišku, ar šis modelis keliaus į oficialią „Volkswagen“ gamą. Tačiau dabar jau aišku, kad „ID. Buzz“ keliuose pasirodys dar 2023-iais.
Tiesa, „ID. Buzz“ - tai koncepcinio modelio vardas. Gali būti, kad gamyklinis automobilis bus vadinamas kitaip. Ir atrodys kitaip. Galbūt štai taip:
Tai - autonominių technologijų prototipas, parodytas praeitais metais. Tikėtina, kad užbaigtas „ID. Buzz“ pasižymės būtent tokiomis formomis. Žinoma, galima tikėtis nemažai retro dizaino prieskonių, laisvalaikio aksesuarų ir žaismingų detalių. Hipių automobiliu tapęs „Type 2“ savo mielumu nebus pralenktas, bet „ID. Buzz“ patiks banglentininkams ir tiems, kurie nori gyventi kelyje. Daug kas nusivils pamatę, kad gamyklinis modelis skiriasi nuo „ID. Buzz“ koncepcijos, bet to ir reikėjo tikėtis. Dizaino laisvė yra viena, saugumo reikalavimai - visai kas kita.
Beje, yra ir įdomių gandų. Kalbama, kad „ID. Buzz“ turės 80 kWh bateriją ir kainuos nuo 45-50 tūkstančių eurų. Aišku, prabangesnės versijos ir kemperiai bus žymiai brangesni.
Tačiau verta pažymėti ir tai, kad „ID. Buzz“ ateina į tuščią rinką. Kas dar siūlo elektrinį mikroautobusą ar vienatūrį? Žinoma, labai pasistengę rasite pavyzdį, bet „ID. Buzz“ turi unikalią tapatybę, istoriją ir, tikimės, dizainą.