Motociklų gamintojas KTM nori rinką sudrebinti superautomobiliu - prie prabangaus kazino toks nestovės ()
Austrijos motociklų gamintojas KTM jau kurį laiką demonstruoja norą žengti į superautomobilių pasaulį. Ir dabar, atrodo, tas žingsnis jau yra paruoštas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
KTM pirmą kartą į keturių ratų pasaulį rimčiau žengė 2008 metais, kai buvo pristatytas trasoms ir gatvėms skirtas „X-Bow“. Šį automobilį, kad ir koks pažangus jis yra, sunku vadinti superautomobiliu. Jis neturi visiškai jokio stogo ar kokių nors patogumų. Tačiau KTM tikslai buvo aiškūs - „KTM X-Bow“ tapo visa lenktyninių automobilių linija.
2020 metais „KTM X-Bow GTX“ tapo tikru GT2 bolidu su „Audi“ 5 cilindrų varikliu. GT2 versija išvysto 600 AG, o pasilinksminimams trasoje skirtas GTX siūlo 500 AG. Abu bolidai neturi durelių, bet yra uždari - į vidų patenkama per naikintuvo-stiliaus gaubtą.
Dabar aiškėja, kad „X-Bow GTX“ matuosis ir valstybinius numerius. Tiesą sakant, KTM jau kurį laiką kalbėjo apie tokius tikslus, o dabar prototipas jau yra bandomas.
Detalių nedaug, bet gatvinis „X-Bow GTX“ išlaikys agresyvų dizainą ir, tikriausiai, gaubtą. Nors „X-Bow GTX“ atrodo kaip koks „Ferrari“ ar „McLaren“ konkurentas, šis automobilis prie prabangaus kazino nestovės ir kostiumuoti turtuoliai iš jo nelips. Kodėl? Net ir su valstybiniais numeriais „KTM X-Bow GTX“ bus daugiausia skirtas trasoms. Į jį įlipti bus sunku, jis bus labai triukšmingas ir, tikriausiai, nepatogus.
Kaina? Vėlgi, oficialių duomenų nėra. Bet trasoms skirtas „X-Bow GTX“ kainuoja 294 tūkstančius eurų - tai yra šiokia-tokia užuomina, ko galima tikėtis.