„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kokia tai politika ir kam jos prireikė?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2022-02-09 21:46
nu tai tegu ten ismeta puse tu kompiuteriniu psiaudo komforto sistemu ir pardavineja plikesnes komplektacijos modelius. suda cia mala, o ne gamina. is 1000 nauju auto - 40 elektriniai - kiti vdv kuriu pilni sandeliai. ir kaltina mikroschemas, kad "nesigamina"... cia elektromobilizmo sabotazas, o ne gamyba. telefone sudetingiausios mikruskes ir sugeba modelius kas metai atnaujint simtais milijonu... automobiliuose zenkliai paprastesnes mikrovaldikliu sistemos ir didesnis tiekeju pasirinkimas desimtimis kartu. melas kad stringa.
TomasK1 2022-02-09 22:12
O tai VDV auto neturi elektronikos? Čia problema, kad pandemijos pradžioje auto gamintojai supanikavo ir stipriai sumažino mikroschemų užsakymus. Prisimink kaip pandemijos pradžioje šovė į viršų kompų, kamerų ir kitų elektros prietaisų pardavimai. Jie ir paėmė čipų perteklių nuo auto ir dar būtų paėmęs daugiau, jeigu spėtų juos gaminti. Dar ir po šiai dienai yra mikroschemų trūkumas pasaulyje.
evaldosia 2022-02-10 17:11
nespėja gaminti nei mikrochemų,nei ličio jonų akumų,nei elektros iš atsinaujinančių šaltinių elektros tinklai irgi nepasiruošę padidinti galios elekromobilių turėtojams. žalieji spangsa savo svajonėse,kas neparemta ištekliai,gamyba ir realeis elektros pralaidumais tinkluose.
SventaKarvė 2022-02-11 00:48
1. Kokia naxren nespėja, kiniečiuose sudegė viena maža gamyklėlė, o vaikai rėkauja kad nespėja gaminti... kai ji rinkai tiekė tik porą procentų - bet visiems reikalingas ažiotažas - kad užkelti kainas. 2. Turbūt nesubrendę nežinojo istorijos - jei konteinerio kaina pakilo nuo 2000€ iki 17.000€, ar nebus kokių problemų su siuntimais? 3. Be abejo covidas - ačiū jam. Yra dar n variacijų - kaip užkelti kainą, ir kaip visi norės mokėti. Sumažini tiekimą, atsiranda konkurencija, pakyla kaina. Gaminti reikia mažiau, o nauda yra didesnė.