Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2022-02-09 19:03
nekvaila nuomone siaip - bet cia tik aspektas kaip uz uzdirbt is atsilikusiu technologiju. isorinese rinkose. kaipitalistas del pelno sumenkimo paverke...
bet vdv nera tokia tarsi technologija aplamai. man atrodo afrikos visokios salys vel kentes nuo nustipusiu akumu nelegalaus eksporto i jas... jau dabar imortalai propagandas pucia - kaip tokie akumai "naudingi"... nors saugyklos is esmes patyre fiasko, net su naujais akumais... elektromobilizme tai tiesiog gana patogu ir atsirisama priklausomybe nuo naftos. bet prisirasama prie akumu...
putino "karai" irgi is esmes tokia pati pasekme - mokus klientai bega. o nemokius ir norincius nuolaidu - kabancius "ant vamzdzio" - aukles... cecenus nupurte nuo vamzdyno. dabar manau vamzdyno kontroles koridorius musis iki mokiu klientu... prognoze ne kokia konservams. ozys taip ir numirs neuzpultas...
HardAxe 2022-02-10 10:29
o jiem kažkas trukdo juos gaminti ir eksportuoti?
Ar reikia, kad europiečiai sumokėtų už vystymą, o tada galėtų pigiau pardavinėti savo gaminius svetur?
Senas kareivis 2022-02-10 11:44
To AAA000 Ir vėl rašot apie konservus ir ožį:) Jūsų išsidirbinėjimai man primena rusišką posakį: Сел голой жопой на ежа, виноваты США:) Varge. Kas čečėnus nupurtė nuo vamzdžio???? Gal turit omeny Xuilo? Tiems čečėnams nafta yra tik žaisliukas. Rabsosija jiems tiek duoda pinigų, kad čečėnai nebežino, ką su tais pinigais daryt. Netikit? Vaizdelis. Grozno policija nusipirko tokius žaisliukus: https://6auto.ru/1900-policija-chechni- ... alade.html
Senas kareivis 2022-02-10 11:48
Kas dėl straipsnio, ir dabar daug kas važinėja teslomis, gyvena individualiuose namuose. Kiti - važinėja autobusais, gyvena chruščiovkėse. Elektromobiliai geras dalykas. Alia rusijoj, pavyzdžiui, žmonės važinėja žiguliukais šeštukais. Ir dar volgą galima pamatyt. Manau, kad Europa per daug užsiciklinusi dėl aplinkos apsaugos ir dėl žaliosios energetikos. Manau, kad per daug forsuoja šitą reikalą. Bet yra kaip yra. Gal aš per senas pokyčiams:)
AAA000 2022-02-10 23:42
cia kalbama apie iniciatyvuma inovacijose.
vdv tobuleja irgi. tiesiog jei jie uzdrausti ES mastu pardavinet viduje - europos komerciniai vystytojai nutraukineja programas. ir pradeda technologiskai darytis kazkokia siaures koreja is ES. nes ES rinka per maza pasauliniu mastu. per kokiu 30 metu gausis taip - kad supirks isoriniai vystytojai visus tuos BMW su visom ju ev gamyklom ir technologijom urmu. vien del rinku dydzio skirtumu. skandinavijoje tas nutiko net kelis kartus. ir ne tik automobiliuose. pvz kompuose irgi - valdzia bande daryt technologine "sala" - kas suzlugde visa sektoriu is esmes daba jie komponentus is kinu vezasi, nes elementariai neturi pinigu vystymui- issvaiste valdzios reikalavimams tenkint... ir visi vidiniai standartai paseno greiciau del rinkos mazumo.
nu jei nesupranti straipsnio esmes - sunku paaiskint cia gana specifine problema. bet zalos bus keliu Lietuvos biudzetu mastelio metams (visai ES) - nes automobilizmas labai didelis sektorius.
pirmasis toks didelis fail buvo su ismetalu eko normom. tie euro standartai. prikiso cia pinigu tiek - kad jau visiems zalia nuo nuostoliu... o likes pasaulis situs pinigus kiso i kas realiai naudinga. del to kinieciai ir issiverze net ir elektromobiliuose ir baterijose.
bet jei sakykim primest situs lempinius eko-taupymo standartus visam pasauliui - tada tokio tipo zalos inovatoriam nebutu. bet tam reikia kaip minimum kariaut ir sunaikit isores gamintojus
amerikieciai ta ir daro. komplektas - karai+ inoivacijos - veikia. ES deja - ne. o tik inovacijos pasyviai - neveikia. arba tik kariavimas - kaip daro rusai - irgi neveikia
kinieciu visi bijo ne del kiekio. o del to kad jie baigia susikomplektuot inovacijas plius kariavima. ir ju prekiavimo rinka milzininka - galima sakyt globali. nei amerikieciai, nei net kartu su ES - nepakonkuruoja. o kinijoje juos isrurino galima sakyt - visus situs inovatorius kai su atstovybem ir vietos gamintojais "bendradarbiavo" ten visaip...
pasaulis turi maziau kvailu "standartu". cia bet ka galima paimt, pvz kad ir KET. jei KET per griezti - bezdziones kvaileja greiciau. toks perteklinis saugumas irgi labai kenkia automobilizmo inovacijoms. vystosi ne realios saugos priemones, o priderintos prie KET. muskas irgi nori ne realu autopilota gamint, o palengvintai pagamint masiska versija su priderintu KET. o pelna tai nori pasimt visa jau dabar o gaminys bus realiai prastesnis uz pilna kaina. pvz neveiks kokioje afrikoje - nes keliai nenupurksti dazais juostos, stulpeliu kokiu truksta ir pan... bet kist tai visiems nori uz 100% veikianti... ir be nuolaidu... tas pats ir su vdv, tik spaudimas bus is isores. ir siuo atveju afrikiniu vietoje busim mes visi. nes taip nusprende kazkokie politikeliai su eko-vegetarais neisigiline...
SventaKarvė 2022-02-11 00:12
Vyrukai - blaivykites.
.....Senas kareivis2022-02-10 11:48
Dabar daug kas važinėja teslomis, gyvena individualiuose namuose.
.......
Gydytis reikia nuo tokių frazių - "DAUG KAS" pasiemus peocentalią dalį - gausime atsakymą, kiek yra indivualių namų, kiek yra teslų, bus mažiau nei vienas procentas. T.Y. 0.0001 labai mažai kas!
......
Manau, kad Europa per daug užsiciklinusi dėl aplinkos apsaugos ir dėl žaliosios energetikos.
..........
Europa neturi jokių energijos šaltinių. Pasiskaičius istoriją, suprasi kad Europa nuo 70'ų metų bando pabėgti nuo naftos, tik atsiradus ličio baterijoms jiems tai pradeda pavykti, bet kaip visada lazda su dviem galais...
O toli bėgti negali, kupranugaris lėtu žingsniu nukeliaus 100mylių, o asilai kurie bėga išdegę akis - 10mylių, ir po to sustos..
.......
BMW vadovas kaip ir Toyota - teisingai sako, negalima kirsti šakos ant kurios didelė pramonė sėdi.
Turi keliauti viskas palaipsniui.
Jums atlyginimą pakelia 100%?
Ne tik po ~10%?
Kodėl?
Nes įmonė/pramonė/Europa turi įsivertinti sutaupyti atsargų fondą, iš kurio bus mokamas atlyginimas ir jei kas ne taip - bus rezervo išlaikyti kvalifikuotus darbuotojus....
......
Na suprantu kad technologijas skaito nekvalifikuoti žmonės, bet kol neišdulkinsi skersai, avių banda neišmoksta
Senas kareivis 2022-02-11 10:28
Ką tu ten dulkint susiruošei, SventaKarve? Dėl BMW ir Toyotos - visiškai tau pritariu. Kas dėl algos, man šiais metais 25 procentais padidino atlyginimą (dirbu vertėju; anksčiau buvo 4 eurai už 1500 ženklų, dabar - 5). Dėl energinių resursų. Europoj labiau akcentuojamas ne nepriklausomybės nuo kitų šalių klausimas, o ekologija. Uždarinėjamos ne vien anglių šachtos, bet ir branduolinės jėgainės. Pereinama prie dujų ir saulės bei vėjo jėgainių. Ilgainiui ko gero ir dujų atsisakys. Visi sėdėsim ant elektros. Tada užteks, kad sugestų tranformatorinė stotis, ir pusė Vilniaus negalės net kiaušinių išsikept. Tokią karčią patirtį turiu - Žvėryne kelis kartus buvo sugedusi transformatorinė (ji yra šalia Narbuto gatvės). Neveikė nei parduotuvės, nei bankomatai, nei šviesoforai. Ačiū Dievui, kad mano bute buvo dujinė viryklė:) Minusą tau padėjau tik dėl necenzūrinės leksikos. Peace<
skimas969 2022-02-11 10:30
Realiai, tai kaip tik priklausomybe nuo rusijos yra del duju, is kuriu vokietijoje atjengus ae ir anglimi kurenamas elektrines atsirado dar didesne priklausomybe. Del naftos nera tokios priklausomybes nes tiekeju daug daugiau....
Senas kareivis 2022-02-11 12:57
Pirma, uždėjau jums pliusą. Parašėte vieną pranešimą, ir jau turit šitiek pliusų:) Su kuo ir sveikinu. Tik norėčiau paminėti, kad Vokietija nėra visa Europa. Europoje yra šiek tiek dujų (Ukrainoje, pavyzdžiui. Ukraina turi savo dujų, tik ten Ukrainos naftogazas biškį trenktas ir korumpuotas), Norvegija turi naftos ir dujų, anglies turi Lenkija ir vien ji. Tiesiog buvo laikai, kada dujas pigiausia buvo galima nusipirkti iš Rusijos. Tik bėda, kad: va dujos iš Gazpromo ir kitų rusiškų tiekėjų (Novatek, pavyzdžiui) yra reali grėsmė. Lietuva pasimokė, kai rusams nepardavė Mažeikių naftos. Kaip tai labai greit sugedo naftotiekis ,,Družba". Ne vien Mažeikių naftos vadovai, bet ir Lietuvos Respublikos vyriausybė kreipėsi į ruskius su pasiūlymu: ,,Pasakykit, kur tos skylės. Atvažiuosim/atskrisim/ant arklių nujosim ir viską sutvarkysim." Ruskiai atsakė: ,,Družba kiaura kaip rėtis. Nejokit, neskriskit, nevažiuokit." Tai buvo ženklas, kad su ruskiais reikalų geriau neturėt. Jei konkrečiau - su ruskių valstybe reikalų geriau neturėt. O su privačiomis kompanijomis (jei tik ten nėra Rusijos federacijos akcijų) dirbti galima. O dabar apibendrinsiu: kaip liaudiškai sakoma, visų kiaušinių vienoj terboj nešti negalima. Tas pats ir su energetika. Geriau, kai yra diversifikacija - kad būtų ir elektrinių automobilių, ir benzininių, ir hibridiniai. Energetika irgi - Vokietija kvailai pasielgė uždariusi savo bent kelias AE. Ir anglies šachtas, jei neklystu, irgi baigia uždarinėt. Sėdės tik ant dujų ir ant žaliosios energetikos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
BMW vadovas įspėja - skubotas vidaus degimo variklių atsisakymas būtų klaida