Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2022-02-21 16:47
per kurią vietą jos draugiškesnės aplinkai? Gal jom reikia mažiau gumos?
VirtualGadget 2022-02-21 18:05
Padangos pripučiamos oru yra lengvesnės, todėl labai daug kur jos yra naudojamos. Net boing lėktuvų ratai naudoja pripučiamas padangas nors galėtų naudoti pilnai guminius, bet nenaudoja. Kuomet gamintojai deda oru pripučiamas padangas tarkim vežimėliui vežti kokią skalbimo mašiną, ar karučiui sode ar darže, tai kai ateini ir randi nuleistą padangą, pagalvoji kaip gerai būtų , kad gamintojai negailėtų gumos ir gamintų beores. Dviratis ar paspirtukas gali būti ilgą laiką nenaudojamas tai irgi kai ateini ir randi nuleistas padangas jokio džiaugsmo su jom vargti. Neaišku ar naujas padangas planuoja gaminti pilnai iš gumos. Gal amortizuojančią dalį padangoje net ne iš gumos gamintų, o tarkim iš kaučiuko ar kokio kito plastiko. Tik jeigu padanga automobilyje kuris išvysto didelį greitį bus naudojamos tokios atviros padangos kaip straipsnio nuotraukoje tai bijau, kad dėl purvo ar kitų priežasčių susirinkęs svoris išbalansuotų ratą ir tokia padanga nėra tinkama greitaeigei technikai. Kas liečia dviračių, autokrautuvų ar panašiai ten beorinės padangos manau galėtų būti visai geras sprendimas.
kestutisz 2022-02-21 18:40
Nu bet patogu - nepravažiuoji kažkur ledu - prisukai samariezų ir važiuoji toliau :)
AndriusA. 2022-02-21 19:24
Baik juokus apie pilnavidures dviračių padangas. Žmonės moka šimtus už padangas tubeless ir tūkstančius už ratus, kad būtų kuo lengvesni. Tai labai jaučiasi, kai reikia įsukti tuos ratus, manevruoti ar stabdyti. Tas pats ir automobiliams galioja. Kol kas vienintelė vieta, kur matau jų panaudojimą tai visureigiams, kurie rimtomis bekelėmis važiuoja per aštrius akmenis.
Atk 2022-02-21 21:06
Pirkau už 6 eurus pries kelis metus 700x23 padangą dviraciui beore. Tai riedėjimo koeficientas jos labai prastas. Be to iš pradžių ji kieta, o paskui nuo deformacijų sušyla, šlta tampa pridėjus ranką ir labai minkšta dėl ko tampa labai prastas riedėjimas. Dar dėl to, kad labai siaura irgi negerai. Bet nereikia rūpintis. Dar kol ji šalta tai amortizacija labai prasta ir jaučiasi tarsi su traukiniu kaip per bėgius važiuoji, visi nelygumai. Bet yra tanus beorės padangos, jos platesnės, ten galima slėgį pasirinkti, jos geresnės, bet žmonės irgi rašo, kad su jom sunkiau minti. Dar aliexpress yra įvairių tokių padangų beoriu, kai kurie gerus atsiliepimus rašo, kad nereikia prižiūrėti ir bijoti pradūrimų, bet didžiausias minusas kad sako, sunkiau minti su jomis. Ir kainuoja jos 24-50 eurų viena padanga, kai paprasta galima už 6-10 eurų nupirkti. Tai kol tokios kainos greičiausiai aš nepirksiu beorių dviračiui. Nors aš nuvažiavęs 1000 km neturėjau nei vieno pradurymo, bet vis tiek vėžiojau klijus ir instrumentus, kad jei pradurčiau galėčiau atsukt ratą ir suklijuot kamerą. O jei naudočiau beores, tada instrumentų galėčiau ir nevežiot, koks 200-500 gramų mažiau galėčiau svorio vežiot, nors beorės ir sunkesnės dažnai, bet užtai nereikėtų vežiot instrumentų.
VirtualGadget 2022-02-22 12:23
Turbūt šiai dienai rinkoje esančios beorės padangos dviračiams nėra gerai sugalvotos. O ką jeigu padanga būtų aukštesnė ir dalis jos to aukščio būtų padaryta kaip stipinai skirti amortizacijai iš kažkokių lanksčių lengvų medžiagų. Mažėtų dviračio ratlankio skersmuo. Jeigu ratlankis iš plieno tai gal ir svoris mažėtų. Kad sumažinti temperatūrų poveikius dalį padangos galima būtų gaminti iš karščiui atsparių medžiagų. Yra gi medžiagos kur naudoja gaisrininkų rūbams gaminti. Negi neįmanoma būtų sugalvoti ką nors tokio ? Kadaise ir elektrinių dviračių niekas negamino. Įsivaizduoju kaip būtų turėjęs atrodyti prieš kokį 50 metų . Akumuliatoriui kokią priekabėlę būtų reikėję kabini ir variklį kokį prie šono su pavarų perjungėjais kaip kokiam vikšrinam traktoriuje
Atk 2022-02-23 12:51
Net patys pigiausi dviraciai dabar naudoja aliuminiunius ratlankius. Didziausia kol kas beda beoriu padangu dviraciams, tai prastesnis riedijimas ir, arba prastesne amortizacija, kad net kaikurie raso, kad sulauzia stipinus su tokiom padangom.
AndriusA. 2022-02-27 17:35
Bekamerinė padanga kaip tik geriau amortizuoja ir geriau sukimba. Dėl riedėjimo tai taip, šiek tiek blogiau rieda dėl anksčiau išvardintų procesų, bet visada galima pripūsti daugiau slėgio tam sumažinti. Ir skirtumas juokingas, tik apie 10-15w, aišku jei esi silpnakojis tai tie keliolika w turės reikšmės, bet kai aš išminu vidutiniškai 276w, man tai nesijaučia ir avg speed praktiškai neįtakoja. Ir šiaip stipinai nėra skirti amortizacijai, tai atlieka padangos, dviračio šakė, galinis amortizatorius, ar specialiai projektuoti rėmai (pagrinde anglies pluošto), vairas ar balnelio iškyša su pačiu balneliu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pneumatinės padangos greitai išnyks? Populiarus elektromobilis jau visai greitai dėvės beores padangas