Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2022-06-04 20:59
nu ir kas is to? issvaiste kruva investuotoju pinigu, kol dasylo tesliniams mulkiams, kad prizminis suvyniojimas - efektyviausia imanoma sluoksninio akumo forma.
geriau ausinasi savaime. geriau pasiskirsto nusidevejimas. plius plokscius lengviau montuot - kompaktiskesni blokai...
dar pazangesni yra tik vienasluoksniai. kokia nors akumuliatorine plevele...(yra nemazai prototipu beja)
cilindriniai tik vienas privalumas - greiciausiai gaminasi... daug slamsto greitai ir uz brangiai, apknisinejant klienta garantijoje... teslos akumuliatoriu ideologija...
straipsnis labai silpnas...
jei rasinetu apie automatizacija - tai uzskaityciau...automatizacijoje tesliniai neblogi.
japonai kaip gamintojai aplamai yra mazochistai. kur tiesiog gamina viena kazka iki tobulumo. ir neziuri, kad tas ju "celes" akumas niekur nebepritaikomas... kai kinieciai uzvertineja pasauli aplamai celemis be korpuso - priklijuojamomis, bet kaip isformuojamomis korpuse, kokiu nori dydziu... ir kur laiko analogiskus kiekius ciklu, be jokiu ausinimu ir beveik aplenke kainoje... jei dar ir bus kazkokia akumu pazanga "per kieki" - tai tik is Kinijos deja.
arba kazkas sukurs dar PIGESNIUS plevelinius akumus. kur karpai ir klijuoji kaip kokius tapetus, jungi i kokius tik nori blokus ir kaip nori. ir REALIAI pakeis pasauli is vdv i elektrini.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
[Žinios trumpai] O čia tai pragmatizmas! Atskleista paslaptis, kokias baterijas „Tesla“ naudoja savo elektromobiliams