Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bla0 2009-12-22 12:46
na, Lietuvoje bus sunku. Lietuviai yra atsargi ir konservatyvi tauta.
bahuriux 2009-12-22 12:55
Ir dar pridursiu su tokiu urodlyvu dizainu, nera ka cia veikti lietuvoj, o kainos nepasakyciau kad draugiskos, geriau jau kokia ford fiesta, ar focus, jei i kaina ir ekonomiskuma orientuotis.
Wolfy 2009-12-22 14:45
Vistiek lietuviai labiau rinksis is vokisku masinu,kaip ir anksciau.Jei kinisku automobiliu, nebutu toks dizainas apsurdiskas,tai gal tada ir ka nors parduotu.
bla0 2009-12-22 14:51
dizaAaineriais jūs gimę
Sauuul 2009-12-22 15:15
Ir kodėl kinų mašinos iš pažiūros tokios siauraakės?
kionig 2009-12-22 15:20
Guolis rooolzzz
Wolfy 2009-12-22 16:31
Tai taip golfas ownina
Azuolas 2009-12-22 20:28
Kainos tikrai nėra labai jau mažos. Paprastas eilinis lietuvis vistiek ims geriau kokią naudotą vokišką ar japonišką mašiną už ~10k, nei mokės 30-50k už naują kinietišką ar indišką automobilį.
vitaltrix 2009-12-22 20:43
už TATA tikrai nemokėčiau tokių pinigų.Geriau jau DACIA
gabus 2009-12-22 20:55
Jo, jau geriau europietišką produktą rinktis.
Pačios mašinos atrodo irgi labai blankios.
vaniLinas 2009-12-30 18:47
Bičiulis pasakojo skaitęs kinietiškų automobilių bandymų rezultatus. Jo žodžiais - testai rimti, apkrauna automobilį visais įmanomais būdais. Išvada - kiniečių automobiliai skirti 20.000 km. Kalbama apie naują auto. Vėliau keliauji į "humana" ir žvalgaisi rimtesnio. :]
Keletas komentatorių labai nemyli TATA, kuri jau 100 metų gamina auto, o kiniečiai kiek?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kitąmet į Lietuvą bus pradėti importuoti kiniški automobiliai