Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Smėlis 2008-07-25 09:07
Iš visko sprendžiant, čia "antis" . Jei kas nors pagamintų vien H2O varomą automobilį, tai Lightning GT ir visi tie 'nanoakumuliatoriai" netektų prasmės. Juk H2O tiesiog pakeistų kitas kuro rūšis.
Anonymous 2008-07-25 09:53
musu ateitis ar musu vaiku, o gal anuku ?
ilgasrimas 2008-07-25 12:48
Nagi nagi,tuoj pradesim komentuot Elektromobilis liuks,bet kad jis isspres musu problemas tai vargiai.galvokim taip.Vidaus degimo auto parkas keiciamas i elektro parka.Ka gausim? ogi smarkiai padidejusia elektros paklausa.Tektu viska reorganizuoti.Elektros tinklus keisti ir stiprint,perdaryt visas degalines,padidinti transfirmatoriniu skaiciu ir t.t. Aisku tektu visa tai kompensuoti mokesciu moketojams,o ypac isaugtu elektros kainos.juolab kad energijos trukuma kompensuotu visa kruva nauju elektriniu.Ir manau kad valdzia pasirupintu kad daugelis is ju butu silumines.Butu deginama ta pati nafta.Taigi,tas pats velnias tik kitoj rankoj.Beje,ko gero to lightning dalys kainuotu visa "karve" auto gamintojai tuo pasirupins Ir seip idomu,700hp butu apie 600kw.Akumuliatoriu talpa butu ko gero apie keletas tukstanciu ampervalandu.Tad kiek trukteltu energijos pakrovejas pumpuodamas i tokias baterijas toki kieki per 10 min? krc,namo saugikliai nelaikytu cia ir gaunasi,reikia storu laidu,geros instaliacijos ir t.t.H2O varomi auto yra draudziami.Tokia koncepcija labai nepopuliari tarp naftininku,auto gamintoju,banku ir vyriausybiu.Taigi,tokius auto tiesiog dusina.Kam naudingas auto kuris neryja naftos produktu? man,bet ne toms grupuotems Vienaip ar kitaip cia bus pinigai is tokiu vartotoju kaip mes kisenes.Pirk kas paduota o ne galvok kaip pasiimti energijos uz "free" Si politika ir isaukleja tikrus vartotojus kurie ir ima kas paduota,sako kad energijos uz dyka nera,pazeidzia tvermes desni ir panasiai,nors jau pries 100 metu protingi zmones dare experimentus kurie "pazeidinejo" ta tvermes desni
Tas_pac 2008-07-25 12:57
Viskas pakeičema, viskas pritaikoma, viskas ymanoma. Nemanau kad daug tų šiluminių elektrinių statys nes nafta baigesi ir kuo toliau tuo kaina kils, todėl manyčiau kad padaugės atominų elektrinių, bet yra daug naujų atsinaujinančios energijos technologijų kurios smarkiai tobulėja ir populerėja, manau 5 metai liko arabams vėliau jų viešpatavimas baigsis.
ilgasrimas 2008-07-25 13:45
Na tep,tobuleja.O kiek tu technologiju,kurios pagamina daugiau energijos negu suvartoja,sukista i lentynas ir islaptinta?kiek tokiu technologiju neisvysta dienos sviesos ir neisvys?kiek buvo sukurta slaptose laboratorijose bet paskelbta kad tai gresme ekonomikai?tokiu pavyzdziu pilna.Ir manyti kad kas nors pasikeis yra naivu.Mes gyvename kalejime patys to nesuvokdami.Mus pancioja taisykles ir istatymai.Mes esame vartotojai.Pamegink ka nors pakeisti ir busi paskelbtas gresme visuomenei.Mes turime nesti pelna o ne gyvent nepriklausomai.Pamegink isidet i automobili paprasciausia elektrolizeri.gausi kuro ekonomija,sutaupysi.Bet nuvaziuok i tech apziura ir pasakys "eeeee o kas cia?,tai draudziama,nesertifikuota,negalima,ismontuok".Pamegink pasiskelbt kad turi auto varoma H2O.Paplatink nuotraukas,video.Zinoma,skeptikai prades zvengt,tai neisvengiama.Bet cia niekis,nes viena diena tave aplankys vyrai juodais drabuziais ir "itikins" kad taip gyventi yra pavojinga tau artimu zmoniu sveikatai ar gyvybei.
doggydogg 2008-07-25 13:58
jo jo, tokiu projektu pilna, vien jau kai galvoji pries kiek metu atsirado varikliai ir kaip jie istobulejo per visa ta laika, o kuras kiap buvo pries 100metu nafta, taip ir dabar nafta..... manau kad visos alternatyvos kurios buvo ishrastos buvo nupirktos valstybes kad taip ir neisvystu dienos sviesos...
Anonymous 2008-07-25 15:25
Pritariu "ilgasrimas" Ir dar radau įdomų video. Kodėl vidaus degimo variklis yra atgyvena, senovinis reliktas? Pažiūrėk kaip jis pagamintas: http /youtube. com/watch?v=0EMeQxImNmk
O elektros variklį pagaminti daug paprasčiau.., be to kiekvienas automobilis turi tokiu po kelis ar net keliolika... todėl būtų keista, jei nebūtų keista kodėl vis dar važinėjam su tais vidaus degimo gremėzdais.., atsakymą parašė "ilgasrimas".
ilgasrimas 2008-07-25 17:21
Na,vidaus degimo variklis vis tik buvo geras isradimas naudoti koki fosilini kura.geras ir dabar naudojant vandenili,HHO arba vandeni plazmoje.Visa beda kad auto gamintojai su naftininkais vienoje lovoje miega.Buvo geras karbiuratorinis variklis tai ne,ikiso ipurskima su kompu.O ryja tiek pat.Buvo sukurta gal kokie 200 ivairiu benzino garinimo karbiuratoriu kurie buvo zeurei efektyvus,gal kokie 1-2 litrai 100km.Tai ne,primaise i kura visokiu inhibitoriu kad blogiau butu.Ir vel likom prie to paties.Daug ryja,mazai naudos.Sukure vienas protingas zmogus "firestorm" zvake,Bosh kompanija isbande,ispudis buvo "nerealu!".Paprasta zvake per koki tai laika issidevi,padideja tarpelis,silpneja kibirkstis ir blogiau degina kura.Firestorm vidinis galiukas turi apvalia forma o virs jo eina keletas lanku.Tarp lanko ir galiuko bet kurioje vietoje yra vienodas atstumas,taigi kibirkstis musa bet kurioje vietoje.Del tokios formos tarpelis nedideja,zvake neissidevi.Bosh atsisake gamint tokias zvakes.Kam reikalingas daiktas kuris neissidevi? man bet ne kompanijai
Smėlis 2008-07-27 10:30
pasirodo šiuo metu kieme stovinti karbiuratorinė VW Jetta yra kur kas ekonomiškesnė už šalia stovinčią 323F su įpurškimu. matyt mes apsirikome skaičiuodami galios ir kuro sąnaudų santykį
Anonymous 2008-07-27 13:35
manau elektra - tinkamiausia energijos rusis.
Vanduo, vandenilis, biodegalai, galu gale oras - geriau uz naftos produktus ir dujas, bet vanduo ir oras svarbus elementas visiems bio organizmams o biodegalu gamybai naudojama daug gamtos istekliu. Zemes, kuri alinama o nauji jos plotai didinami misku saskaita. Bio vienetu zemeje sparciai dideja, dides ir visu pagr. elementu poreikis.
Elektros nenaudoja bio organizmai tiesiogiai - todel ji tinkama (neturi kvapo, neiskiria sal produktu ir efektyviai panaudojama. Ateitis priklauso elektromagnetikai ir jos pagrindu sukurtoms judejimo priemonemis.
ilgasrimas 2008-07-27 14:19
Fox,is dalies tu teisus.Bet tik is dalies.Ateitis priklauso magnetizmo pagrindais sukurtoms transporto ir energetikos sistemoms.Elektra tik tarpinis produktas.Galu gale pasirodys kad savoka "elektromagnetizmas" yra atgyvena o "magnetoelektrizmas" yra tas ko rekia.(juk zemes magnetiniam laukui palaikyti nereikia elektros).
Bajoras 2008-07-27 14:41
Taip ateitis priklauso elektrai ,magnetizmui bet tik viešojo transporto pavidalu
o jei norėsi turėti nuosava atomobili (nesvarbu kuom varoma) turėsi mokėti parkavimo,taršos,
triukšmo ir dar velnias žino kokį mokesti pliu dar reikės mokėti už energija (elekros,vandenilio ar kt)
mazeika 2008-07-27 15:37
Ilgasrimas, nu prasau.. bent pasidomek magnetiniu lauku.. ne internete o vadoveliuose ar pas fizikos mokytojus.. paskui pradek pazeidineti desnius.. gerai? nelabai patinka kad klykia jog cia viskas blogai bet patys tik nieko nedaro ir verkslena.. aj nors ne.. taigi vadoveliai yra samokslas viskas ka mes mokomes yra isgalvota, ir jei sukurtum ka nors tave nuzudytu iskart tai del gyvybes susilaikysi gyvent nepriklausomai
Anonymous 2008-07-27 19:01
Bajeristai. Amerikoj bent yra žmonių grupių kurios kažkuo užsiiminėja. O pas mus visi dejuoja, kad blogai ir džiaugiasi, kad kaimynui dar blogiau.
ilgasrimas, rink žmones, kelk revoliuciją
Tas_pac 2008-07-27 19:55
Taip vien kalbom nieko nepasieksi, nelengva išsivaduoti nuo arabų kai jiems visi pritare ir ignoruoja naujas technologijas...
Anonymous 2008-07-29 20:06
Man tai grįžtant prie naujienos kyla klausimas - ar toj mašinoj yra pavaros???
Jei varikliai rate, tai mygi pedalą ir traukia tiek kiek apsūkos leidžia.
Anonymous 2008-07-29 22:26
Na manau tikrai kad yra.
Mano suvokimu tai didindamas elektros srovę greičiau suksis ir variklis, o gazo pėdalas tai ir bus tai.
Kaip tu be pavarų gali pajudėt iš vietos ir dar pasiekti toki greitį, tuomet variklio apsukos turėtu būti palyginus milžiniškos. Ir netgi galingos, nes pajudėt iš vietos nėra jau taip ir lengva iškart. Visteik reikalinga inercija. Taip ir variklį sudegint gali
Tas_pac 2008-07-29 22:29
Na Tesla Roadster yra automatinė greičių dėžė. Tai manau ir šitame turėtų būti, bet čia po vieną variklį kiekviname rate atskirai tuomet nežianu
Anonymous 2008-07-29 22:58
Ai tiesa, dar čia ir po atskira varikli ratas turi. Tai jau tikrai susimaišiau
Bet žinau iš patirties, kad jeigu reikia stipriai kabinti iškarto varikliui nėra lengva, pabandykit pjauti malkas vos tik įjungus 'zeimerio' variklį.
Tad tikrai pasidarė įdomu kaip ten realiai yra Vistiek manau kažkoks tai išgreitinimas turėtu būt.
Anonymous 2008-07-30 00:43
Girdejot apie toki dalyka kaip sankaba (eng. clutch) tai va tas pats ir paprastame vidaus degimo variklyje, iskart sujungtas variklis su ratais uzgestu, o sankabos pagalba po truputi prabuksuojant yra isibegejama
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
"Lightning GT" - 320 kilometrų rida su 10 minučių trunkančia baterijų įkrova