Sukurtas lietuviškas vandeniliu varomas automobilis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2008-03-12 19:14
o kur durys? kodel ratai karucio? o kas butu jei atsitrenktu kita pasina? mano manymu daug kas nepagalvota, tokia masina galetu nebent golfo laukuose vazinet ne daugiau. duociau 3 balus is 10 uz pastangas.
Anonymous 2008-03-12 22:35
Ar čia niekas lietuviškai nemoka rašyti? Visi ant lietuvių važiuoja. Gal čia koks Rusijos specialiųjų tarnybų planas žlugdyti lietuvius morališkai. Manau, kad gerbiami oponentai tik kritikuoti tesugeba. Juk nei Latviai, nei Estai panašaus automobiliuko nesukūrė.
Anonymous 2008-03-13 01:09
o cia lietuviu kalbos pamokeles? visi ir taip viska supranta, oir mano rasymo greitis nukentetu dvigubai jei LT raidem rasytau, neturiu tam laiko.
Mindė 2008-03-13 11:21
Galėtum neturėt laiko ir savo bukiems komentarams rašyti
Anonymous 2008-03-13 14:39
tokiam bukagalviui kaip tu atrodo kad ir komentarai buki, naptinka neskaityk.
Anonymous 2008-04-13 03:58
Kaip daug kas zino, energija is niekur neaatsiranda. Norint vandeni sukaidyt reikia nemaziau energijos nei issiskiria tas pagamintas vandenilis. Taigi cia greiciausiai bus naudojama cheminiu reakciju budu issiskiriantis vandenilis. Taigi vien vandens deja nepakaks. Aisku cia tas "Lietuviai sukure" irgi kazkaip juokingai skamba. Jei variklio remo pagaminimas ir variklio idejimas vadinamas sukurimu, tai as jau nieko nebesuprantu. Is to viso burbulo butu daugiau naudos jei butu sukure pati varikli veikianti naudingiau ar panasiai. O dabar - is vienur is kitur nuplagijuotos dalys ir sulipintas t.y. sukurtas savadarbis aparatas. Jei tai butu pripazinta sukurimu, tai cia kiekvienas bent kiek pasikrapstyt megstantis butu isradejas baisiausias. Nenoriu peikt as saviskiu (Lietuviu), bet girtis taip gal nereiketu taip
Anonymous 2008-04-13 08:30
Šaunuoliai protautojai atradėjai! Vartotojui svarbiausia yra kaina — kiek kainuoja šitasai keturratis vežimas?
Skeptikas 2008-04-13 10:07
Šitas automobilis yra ,,konceptas" - jis nėra skirtas plačiąjai visuomenei. Niekas tau jo neparduos, nebent labai didelius pinigus sumokėtum. Kol kas vandeniliu varomų automobilių, kurie būtų gaminami serijomis dar nėra. Tai tiesiog įdomus Lietuvos mokslininkų pabandymas, kuris parodo jų išradingumą ir pramina kelius kitiems.
Anonymous 2008-04-13 14:06
Jo veikimo principas yra toks - du elektrodai imerkti i vandeni 1-5 mm atstumu. Kai per juos leidzia 0.5-5 A elektros srove jie vibruoja ir suskaido vandeni i 2(H2O)=>2H2 +O2 toliau tos dujos keliauja i vidaus degimo varikli, kuris varo automobili ir tuo paciu suka generatoriu, kuris ikrauna baterija is kurios buvo paimta elektra
Anonymous 2008-04-13 16:17
Skeptikams parašysiu dėl ko yra gerai šitas "lietuviškas sukūrimas". Tokia žinia patvirtina, kad automobiliai varomi NEnaftos produktais nėra kažkas iš fantastikos srities, o visai reali realybė. Tokia reali realybė, kad net tai įmanoma padaryti čia pat, ir tą padaryti gali mūsų kaimynas iš antro aukšto. Ir todėl visai nebūtina kraujais apsipylus raudoti kad buityje tokių auto niekada nebus. Jie bus, jie jau kuriami, jie jau sukurti. O po keleto metų bus gaminami konvejeriniu būdu.
Anonymous 2008-04-13 16:32
kaip tai nėra gaminamų konvejeriu?? yra! jau gaminami buvo rašytas straipsnis.
Anonymous 2008-04-15 02:58
Nu taip parase, lygtai iseitu amzinasis variklis. taigi elektrolize skaidyt vandeni - nuostoliai energijos ir viskas. Kam tau naudot energija skaidant vandeni ir paskui vel gautas dujas jungt atgal? Jei tai apsimoketu, tai seniai visur tokie aparaciukai veiktu. Ar ne ekonomiskiau butu tiesiogiai elektra naudot. Elektrolize + vidaus degmo variklio sukimas + issiskirianti siluma juk vieni energijos nuostoliai. kazkaip keistai skamba, kad butu labai ekonomiska. Kai tuo tarpu elektromobilis elektra tiesiogiai elektra vercia darbu (nzn kokiu kooficientu, bet akivaizdziai aukstesniu). Praejo jau kuris laikas, tad ar ne laikas butu atskleist skaitytojams jusu kurinio ekonomiskumo rodiklius. Kad ekologiskas, tai jau supratom, bet kiek tai apsimoka finansiskai? Gal as i visa sita reikala ne is tos puses ziuriu Gal i tai reiketiu ziurek, kaip i bandyma "Padariau, nes taip galima padaryt". Siaip ar tai sekmes! Stenkites, tobulinkit, gimdykit idejas ir gal viena diena nustebisit net pasauli
Anonymous 2008-04-15 11:17
kas cia spangstat kad gali sprogt, jeigu butu vandenilio balionas taijo, bet kai vandenilis paciame automobilyje isskiriamas jo tiek nekaupiama. Labai mazai informacijos, praktiskai nulis kas is to kad sukure visiskai neaisku ar sito aparato akumuliatoriu nereik pakrovinet, DAUGIAU INFORMACIJOS DAUGIAU DAugiau!
Anonymous 2008-04-15 15:39
Bevertis straipsnis. Informacijos lygis, geriausiu atveju, mokykliniam laikrastukui..
Anonymous 2008-04-20 23:39
w.w.w.gas-water-car...com/ Gal cia kazka panasaus i sita daryt bande?
Anonymous 2008-06-28 09:50
Citata: "...Dizaino autorius - prof. G. Šiukščius..." Cia kazkas dizaina kure??? Ydejo lempas is senos gaisrines, bufery plastmasiny ir viskas, nu nebent forma islenke kaip riestainy... dizainas mat...
Anonymous 2008-06-28 09:59
seip tai dbr vandenilis kolkas lb brangus, tai tiketis kad jau po keliu metu bus pradeta gaminti konvejeriniu budu tikrai butu kvaila, po keliu metu, geriausiu atveju 50 proc automobiliu bus hibridiniai, turintys ne tik degalu variklius, bet ir elektros varikliukus, pvz Toyota Prius, tai pat ZEV automobiliai, kuriuos turi pagaminti didieji gamintojai iki 2012 metu, tai yra mazi masiniukai neisskiriantys Co2 emisijos , Tokie kaip 2012 metu BMW Isetta, VW UP!, Toyota IQ ir t.t.
Anonymous 2008-06-28 11:08
Hibridai nera ekonomiski, bet kokiu atveju jiems vis tiek reikia naftos. Toyota prius hibridas naudoja apie 7l degalu. Straipsnyje labai mazai info, tiesiog padare ir viskas.
Anonymous 2008-06-28 15:49
Honda FCX Clarity yra vienitelis man žinomas vandeniliu kraunamas elektromobilis, kuris gaminamas sejiniu būdu , tiesa jis gaminamas labai mažais kiekiais ir tikrai nėra pigus malonumas. Elektromobiliai, kurie patys gamina vandenilį cheminiu būdu irgi jau yra rengiami produkcijai. Žinoma nereikia galvoti, kad pakaks pilti tik vandenį, cheminiai reakcijai reikalingos ir kitos medžiagos, visa nauda tik ta, kad tai yra efektyviau ir pigiau už dabartinius akumuliatorius, bet dar laukia dideli darbai kol elektomobiliai bus praktiški, labai tikėtina, kad bus greitai, per artimiausisu dešimt metų.