San Francisco miestas pradeda kurti elektromobilių įkrovos stotelių tinklą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

M.Mantas 2008-11-22 18:06
Kraunuosi daiktus. Amerika, bet yra ir lietuvių (lygtais antras miestas po Čikagos pagal lietuvių skaičių) Puiku.
kiesza 2008-11-22 18:18
nu po kokiu70 metu ir lietuvoi prades tokius diekt
Anonymous 2008-11-22 19:12
Naftininkų ir dujininkų neleis taip padaryti... ...... ... .
Anonymous 2008-11-22 20:30
Naftininkai ir dujininkai , galop per , mano spejimu , 10-15m pralaimes kara pries elektra , nes tai yra tikrai puiki alternatyva, ypac tobulejant akumuliatoriams.
Anonymous 2008-11-22 22:08
ne kas kitas, o naftininkai ir pereis prie elektros. jei nebus durni, investuos savo bapkes i elektra, elektromobilius ir tures kita savo gyvenimo saltini. nes gi ir taip sakoma kad naftos istekliai viena diena baigsis, o elektra ne. taigi nemanau kad naftininkai tokie buki.
Anonymous 2008-11-22 22:55
as ir taip manau kad naftininkai ir dujininkai (daugiau naftininkai) jau pradeda investuoti i ekologiskas ir perspektyves technologijas, tada gales vel turet savo monopolius, na bat vistiek taip smarkiai neprispaus, nepardavines gi masinu su 50 procentu antkainiais (tikekimes )
elektrikas 2008-11-22 23:23
Taip, būtent naftininkai daugiausiai ir investuoja į alternatyvas, jie yra naftinikai tik tol kol apsimoka, kai apsimokės bus elektrikais, nes jų tikslas yra ne nafta, o pinigai, kaip ir pas visus kitus.
algisle 2008-11-22 23:46
.... tik va labai gaila, kad dabar jau buvęs prezidentas šio dešimtmečio pradžioje inicijavo žiaurų susidorojimą su beaugančiu analogišku tinklu ir su keliais šimtais tada jau pagamintų automobilių, toje pat valstijoje. Jie buvo išvežti į dykumą ir ten sudrožti į smulkias drožles. Labai jau primena INKVIZICIJOS laikus. Neveltui dabartinė krizė vos ne labiausiai nukreipta į JAV - as. Yra pilnametražinis amerikiečių filmas apie visą šią istoriją. Aš jį turiu natūroje, tik nežinau internetinio adreso, gal kas galit jį paskelbti skaitytojams ?
tvset 2008-11-23 09:40
lakiam kol Arne visoj kalifornijoj lieps tokias elektros "kolonkes" pristatyt....ir taip isspardys "naftininkams" siknas... :D:D ir vel bus pasaulio isgelbetojas, jau nebezinau kelinta karta... lol P.S. abejoju ar kam sis mano juokelis isvis pasirode juokingas, taciau as net ant zemes wartaus kaip man juokinga
elektrikas 2008-11-23 10:24
algisle, mačiau tą filmą, yra youtubeje. Čia yra eilinė sąmokslo teorija, opiumas ištrokusiems įrodyti naftinikų sąmokslą. Siūlau pasidomėti ir GM pozicija del šito sąmokslo http://fyi.gmblogs.com/2006/06/who_igno ... ut_th.html Kalbant trumpai tas EV1 buvo kibiras, kurio niekas nepirko iš didelės užsisakiusių entuziastų eilės liko tik 50, visi labai garsiai agituoja už ekologiją, bet kai pribręsta reikalas susimokėti tampa kitos idėjos entuziastais. Kas del ekologijos, tai ta technologija buvo labai neekologiška ir nesaugi, bet dabar atsirado naujos technologijos, kolkas masinėje gamyboje jų dar nėra ir dabartiniai elektromobiliai kuriami dar neturint garantijų, kad tos technologijos bus masiškai, tai yra susiję su didele finansine rizika, bet loborotorijoje kolkas viskas gerai ir nuteikia optimistiškai.
Tadas 2008-11-23 12:03
Nu "elektrikas" ir nusišnekėjo... Užkibo nat kabliuko kaip koks papuvęs karosas... Cituoju jo žodžius: "technologija buvo labai neekologiška ir nesaugi". Žmogau - turi būti labai, labai beprotis, kad taip kalbėtum. Neekologiška? Elektros varikliai neturi jokios taršos!!! Absoliutus NULIS taršos. Tuo tarpu vidaus degimmo varikliai, lyginant ru elektros varikliais - praito amžiaus relikvija. Dėl tariamo nesaugumo - nuo variklio nepriklauso kėbulo patikimumas. Juo labiau padarius avarija bezinas tave gali labai "smagiai" supleškinti, tuo tarpu elektros variklis nė nepakratys. Tie kas šneka apie akumuliatorių tariamas bėdas - nu nėra jų ir viskas. Akumuliatoriai naudojami visur - mobiliuosiuose telefonuose, kompuose, tuose pačiuose automobiliuose, net ligoninėse, telekomunikacijų įmonėse kaip rezerviniai šaltiniai, kad dingus elektrai internetas galėtų veikti net kelias paras. Taip, kad kalbėjimas apie akumuliatorių netobulumą tik parodo žmogaus nežinojimą (neišprusimą). Straipsnyje minimas elektromobilių tinklas puiku, bet pastebėjot tą vieną sakinuką: "Better Place kompanijai priklausys automobilių akumuliatoriai." Va čia šuo ir pakastas. Esmė paprasta - nusiperki elektromobilį, kurio savikaina mažesnė už automobilio, bet tau yra sakoma atvirksčiai ir kišama į galva mintis, kad akumuliatoriai LABAI brangūs.., ir atsei todėl tu turi mokėti mėnesinį mokęstį jiems. Kaip su mobiliaisiais - mes tau parduosim telefoną, bet tu mums privalai sumokėti dar dešimt kartų daugiau. Su elektromobiliais situacija darosi panaši. Nusipirktum saum mašiną ir važinėji labai neskaičiuodamas.., deja bus bandoma visais būdais laisvai nepaleisti į rinką elektromobilių.... Na, o tas minimas 1 milijardas dolerių - JUOKINGA suma. Čia kaip žmogui gaunančiam tūkstanį litų išleist vieną litą... Bet, kad ir kaip ten būtų - elektromobilį pirksiu pirmai progai pasitaikius. Ir jau nusižiūrėjau vieną - APTERA. Superinis. Ir garantuoju, kad vos tik prasidės padėvėtų elektromobilių importas į Lietuvą, mes aplenksim visą pasaulį kaip ir su mobiliaisiais, nes LIETUVIAI moka skaičiuot, o technologijos yra jų SRITIS!
elektrikas 2008-11-23 13:28
Aš siūlyčiau pasidomėti kokios buvo naudojamos technologijos prieš vadinant kitus bepročiais. Nors čia pateikėt labai vertingos informacijos, bet pamiršot pasikaityti prieš ją pateikdamas http://en.wikipedia.org/wiki/Lead-acid_ ... l_concerns Antros kartos EV1 naudojo pažangesnę technologiją http://en.wikipedia.org/wiki/Nickel_metal_hydride Ekologiškumas ir saugumas viena iš priežasčių del ko buvo nutraukta ši programa, žinoma tai yra istorija ir neverta del to karščiuotis, vietoj to siūlyčiau pasidomėti dabartinėmės technologijomis ir ateities perspektyvomis.
Anonymous 2008-11-23 13:33
saunu kad daugiausiai tersiancioi valstybej (lyg tais) atsiranda tokiu investiciju, ir Tadai o tau ta APTERA neatrodo biski kaip kukuruzas ant ratu nu bet kiekvieno skirtingas skonis
elektrikas 2008-11-23 18:35
Jei kas domisi šitais dalykais, tai bus įdomu pamatyti studentiškus ekperimentus su elektromibiliais http://vri.etec.wwu.edu/overview.htm, man labiausiai patiko viking 29 idėja http://vri.etec.wwu.edu/viking_29.htm Ne į tėmą, bet šituo metodu planuojama daryti ir reaktorius naudojančius branduolinio kuro atliekas.
algisle 2008-11-24 02:44
...... žinai, o man labai patiko Tavo - "ant zemes wartaus kaip man juokinga" ir tarp kitko, esi labai arti tiesos, nes dar prie D. Bušo jau buvo poslinkiai valstijos "elektrifikacijos" atnaujinimo kryptim. ............ O žinot visi pagrindinį electrocar kaltinimą, atsieit elektra taip pat iš naftos. Taigi, net jei laikysim, kad visa pasaulio elektra iš naftos ir dujų, tai jos ten sudeginamos įmanomai geriausiu režimu. Toliau, galim skaičiuoti, kad lengviesiems automobiliams pakaks elektros gaunamos iš kelių atominių elektrinių, arba vien iš vėjo. Toliau - atominės elektrinės vien urano 235 dar užteks ilgam, o Rusijoje jau daug metų dirba pora atominių elektrinių su greitaisiais neutronais ir dirba be rimtesnių avarijų. Jų pagrindinis skirtumas nuo dabar paplitusių - galimybė sunaudoti visą uraną (ir 238). Tik daug kas bijo šilumos nešėjo - skysto natrio. O uranas 235 nuo viso urano sudaro tik gal 0,5 procento ir jo sodrinimo technologija brangi. Taigi vien atomo skaldymu žmogus dar gali verstis gal 1000 metų.
algisle 2008-11-24 02:59
Dar toliau - atominių elektrinių atliekos. Čia klausimas tik tvarkingai kuriam laikui jas užkonservuoti. Sakykim kokiems 50 - 150 metų. Toliau įsisavinus termobranduolinę sintezę, energijos perteklius leis "išvežti" šias atliekas ne tik iš Žemės, bet sakykim ir iš Saulės sistemos, na pavyzdžiui pakeliui skrendant į Mėnulį parsigabenti TRIČIO, pavėžėti porciją branduolinių atliekų, arba pasinaudoti jau šiandien pradėtu finansuoti Japonų kosminio lifto projektu, kuris manau iki to laiko tiek paplis, kad kursuos daug skirtingos paskirties liftų. (apie liftą lyg šiame portale). Galų gale super greitų dalelių tyrimai gali atverti tokias atomų "skilimo skeveldrų" apdirbimo technologijas, kad iš jų žmogui bus tik nauda.
algisle 2008-11-24 03:09
Kada valstybė turinti tik 5 procentus pasaulio gyventojų, naudojasi 50 procentų pasaulio resursų, manau, kad net kitokio klausimo negali kilti, juolab, kad ji iki šiol nenorėjo dalyvauti jokiuose ekologiniuose projektuose.
elektrikas 2008-11-24 10:34
algisle, branduolinio kuro atliekas jau senai mokama panaudoti, NASA naudoja zondų maitinimui http://en.wikipedia.org/wiki/Radioisoto ... generators , Yra technologijos gauti elektrą iš branduolinio kuro atliekų panašiu principu kaip Saulės energiją su PV http://www.wisegeek.com/what-is-betavoltaics.htm. Čia yra dar vienas būdas http://www.nuclearhydrocarbons.com/