Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-12-11 23:24
Na akumas sveria tikrai daugiau nei 50 kg. Dabar dyzeliui 100 Ah ne kuo maziau sveria.
Anonymous 2008-12-12 03:29
pavaziuoji pora kilometru ir kraunies valanda:)))
lape 2008-12-12 11:10
Viskas gerai su tom mašinom, tik buvo galima koki įdomesni pajungimo būdą sugalvot, o ne kopijuot laidą ir rozetę.
O siap, tai galima nusipirkt ir savo golpa persidaryti elektriniu
meslinukas 2008-12-12 13:16
man nesunku, bet tikrai ne kiekviena moteris pajėgs - o tie jūsų "mygtukai" eiškia papildomus įrengimus ir rūpesčius.
ir kaip jūs žadate priversti žmones važinėti ekologiškesniais automobiliais, jeigu jų eksplotacija brangesnė negu benzininių. kol jie netaps pigesni, paprastesni ir patogesni tikrai niekaip.
PWE 2008-12-12 13:18
beje tipinis 100Ah rūgštinis pakankamai neblogo svorio akumas yra 12voltų įtampos.
Tad jei primetus kiek kw/h jis turi tai deja gaunasi labai liūdni skaičiai = 100Ah * 12v = 1.2 kw/h kas lygu 1.6Ag/h (Ag = Arklio galios jei ką ).
Taigi su vienu tokiu 50kg sveriančiu akumu, galite maitinti 1.6Ag elektros motorą vieną valandą. Tipinei ~1000Kg sveriančiai mašinai toks varikliukas būtų nelabai kam tikęs, kadangi palaikyti bent 70-80km/h greitį tokiai mašinai prireiktų bent ~25Ag generuojančio variklio.
Automatiškai mums prireiktų 25Ag / 1.6 Ag ~ 16-ka akumuliatorių. 16-ka akumų po 50kg = 800kg svorio.
Taigi turime mašiną sveriančią netoli 1100 - 1300kg (nes vidaus degimo motorą ir jo pričindalus galima būtų mesti lauki ir vietoje jų montuoti tuos 16-ka akumų), kuri gali įveikti tik apgailėtinus 60-80km su pilnai įkrautais akumais.
Būtų tikrai idomu pamatyti vaizdelį, kaip kažkas degalinėje pakeistų bent per 10min tuos 16ka akumų į naujai įkrautus bei sujungtų atgal visus elektros gnybtus
p.s. todėl garantuotai jie ten naudoja ne klasikinius rūgštinius akumus, o naujos kartos Ličio-Jonų akumuliatorius, kurie tam pačiame akumuliatoriaus svoriui gali talpinti 4-8 kartus daugiau elektros energijos bet kartu ir yra vos ne 4-20 kartų brangesni
Anonymous 2008-12-12 13:22
Dziugu girdeti kad pasaulis vis delto juda naftos atsisakymo linkme nors ir vezlio zingsniu.
Anonymous 2008-12-12 13:59
Per kiek laiko idomu pakrauna tuos elektromobilius pilnai gal zinote ?
elektrikas 2008-12-12 14:45
Jau daugybę kartų buvo rašyta, kad infrastruktūra ir patys automobiliai kuriami dar neturint tinkamų akumų, bet tie akumai yra kuriami ir turi pasirodyti masinėje gamyboje kartu su tais automobiliais. Negi gamins tuos akumus, kurių niekas nepirks nes nebus elektromobilių, arba elektromobilius jeigu nebus akumų. O tų naujų akumų techninės charakteristikos yra pakankamai geros http://www.marketwire.com/press-release ... 23337.html
Čia apie kitos kompanijos sandorį http://www.theautochannel.com/news/2008 ... 96305.html
Čia yra naudojamų akumų pavyzdžiai su techninių charakteristikų lentelėm http://www.abat.com.cn/pro_ae.aspx?Page=1
Anonymous 2008-12-12 15:27
kokiu dar cia stebuklingu akumuletoriu reikia, kaip elektriniai autokrautuvai dirba visa deina, teriakie tik krumplius pakeist kad dirbtu ne ant jegos o ant greicio ir kebula grazesni padarys, vat tau ir elektromobilis, jie visai cia pat tik kazkas kaqzkur kazka stabdo
meslinukas 2008-12-12 15:28
PWE - nusiskaičiavai vyruti....
visų pima, tai 1Ag, tai ne 1kW, anta akumai naudojami nauji, žymiai didesnės talpos.
elektrikas 2008-12-12 16:16
Labai gera pastaba del autokrautuvų, jeigu be elektromobilio galima išsiversti, tai elektrinis autokrautuvas yra butinybė, nes dirba uždarose patalpose ir šios technologijos pirmiausia ir yra taikomos autokrautuvams.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Izraelyje pristatyta pirmoji elektromobilių pakrovimo stotelė