„Mitsubishi i MiEV“ pretenduoja tapti „Žaliausiu pasaulio automobiliu

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2008-12-16 13:10
noriu
Anonymous 2008-12-16 13:18
kiek pamenu, rase technologijos . lt kad 2008 bus paleista masine elektromobiliu gamyba d. britanijos rinkai... jau 2008 baigesi, ar redakcija galetu pasidometi, kaip ten likimas...?
Smėlis 2008-12-16 13:31
daug buvo rašyta, bet gi kryyyzė užpuolė ir automobilių gamintojus (pvz., Tesla). kas dėl automobilių su batareikom, tai jie man niekad didelio susižavėjimo nekėlė. visad buvau vandenilio technologijos gerbėjas. negaliu pakęsti mobilaus telefono krovimo, o automobilį jei reiktų pakraudinėt, tai tuo labiau nedžiūgaučiau.
elektrikas 2008-12-16 14:07
Yra ir padorios batareikos, pasikrauna per keltą minučių ir tarnauja ilgiau negu automobilis, planuojama, kad savikaina bus panaši kaip ir kitų ličio baterijų, vartojui gal ir brangiau kainuos, priklauso nuo paklausos. Rašė ir technologijos.lt apie šią kompaniją http://www.altairnano.com , kuri yra gavusi finansavimą ir iš JAV vyriausybės, ir iš privačių investuojų, technologija yra patikrinta nepriklausomų ekspertų, atitinka aprašymus ir jau turi sutartis pardavimui http://www.b2i.us/profiles/investor/ful ... 36&ID=9370 Tiesa yra su tuo problema http://spectrum.ieee.org/nov07/5685 , namuose kraunant saugikliai nusproginės.
Smėlis 2008-12-16 14:11
gal ir taip. bet jau ne pirmas kartas, kai daug pažadų, sutarčių ir išvadų, o galiausiai šnipštas gaunasi.
Anonymous 2008-12-16 14:13
Kol aks visi elektro automobiliai labai ilgai jau kraunasi :| todel nelabai man jie priimtini
elektrikas 2008-12-16 14:18
Labai jau pesimistiškai matot batareikinių automobilių ateitį Didžiausia problema yra ta, kad jų gali niekas nepirkti kaip jau yra nutikę su ankstesniais, nors tie ir techniškai buvo labai toli nuo idealo. Vandeniliniai akumuliatoriai yra geriau visais atžvilgiais, bet brangoki ir technologijos atpiginimui gali prireikti daugiau laiko negu ličio batareikoms. Honda vandenilinius elektromobilius pardavinėja nuostolingai, dempingas del rinkos užkariavimo. Altair tas batareikas jau pardavinėja, kolkas tik karo pramonei ir apimtys dar nedidelės, viskas ten gerai nebent kryyyzė parklupdys kaip daugumą kompanijų, kurios dar negali savęs išlaikyti iš pardavimų, bet kolkas sėkmingai finasuojasi. Beto tai ne vienintelė kompanija jau gaminanti tokias batareikas.
Anonymous 2008-12-16 14:33
as vistiek noriu eelktrinuko. Jei turi savo garaza, tai pastaitai masina, iki ikrauti ir nulis problemu.
Anonymous 2008-12-16 14:37
Kaži prie kiek minuso ličio jonai užšąla?
elektrikas 2008-12-16 14:53
Čia nuotraukoje Bušas prie elektromobilio http://www.phoenixmotorcars.com/news-an ... -house.php šitas bus kitais metais su tom Altair "nanobaterijom" , del saugumo šitos batareikos irgi lenkia analogus http://www.b2i.cc/Document/546/Safety_First.pdf , testuota yra nuo -40 C iki +260 C temperatos intervale ir pripažinta saugiomis, bet prie -30 C kraunasi trigubai ilgiau negu kambario temperatūroje, apie pusvalandį.
zamzungas 2008-12-16 15:14
visai ir dizainas nebologas iir tech charekteristikos elektromobilis, smagu kad didieji gamintojai investuoja i tokias technologijas, beje gal kas zinot kiek kainuoja pakrauti bsterja elektromobiliui?
Anonymous 2008-12-16 16:49
as nesuprantu, a jiem gaila pagamint dar ir grazu automobili? bulkas visokias kepa blyn...
Anonymous 2008-12-16 18:16
Mhm, na jei ekologiškas, tai jau būtinai bjaurus?..
Robinis 2008-12-16 19:04
160 kilometrų .. tas aparatas tikrai tiek nenuvažiuos . elektromobilis tiesiog nėra praktiškas dalykas . Ji reik kraut puse paros ,kad galėtai važiuot. o va kalbant apie vandenilinį auto užpili kolonkėj ir važiuoji ir neturi priklausomybės jokios nuo laido ir dauk prarasto laiko. o iš vandenilinio auto tik vanduo pro duslių išeis yra jau sukurtas tobulas vandenilinis auto Honda FCX Clarity ir tokiam automobiluj neytikėtinai mažos priežiūros išlaidos bus . kas nuostabiausia apie šį auto tai teko girdėt kad jo variklyje tik 1 judanti detalė yra... Beje, kol kas tradicinės prekybos šiuo modeliu nebus - jis bus išnuomojamas trejiems metams imant 600 dolerių (apie 1 344 Lt) mokestį, į kurį įeis aptarnavimas ir draudimas. Mielai išsinuomuočiau...
Anonymous 2008-12-16 19:35
nu ka sits modeli jau niera toks baisus palyginus su kitais,uznes biski y colta nauja,bet vat ydomu koks max greitis jo butu,nes su tokiu toli ir isvaziuot negaletum o sustojus tektu ant trala kabint kad parvilktu as uz iskastini benzina kokybe uz kaina.
M.Mantas 2008-12-16 20:13
Šaunus auto
Anonymous 2008-12-16 22:13
Skirta "Robinis".., žmogau - pasidomėk labiau technologijom, tada paskaičiuok kiek kas kainuoja, kiek kas važiuoja.., tada pamatysi kokia buvo tavo nuomonė prasta...
Anonymous 2008-12-17 11:04
Greiciau ateitu i placiasias rinkas tas vandenilinis variklis. Nes bo jau nusibodo dyzelio smarve
elektrikas 2008-12-17 12:39
Aš irgi manau, kad "fuel cell" turi daugiau pranašumų elektromobiliams negu akumuliatoriai masiniam naudojimui. Kolkas trūkumas yra jų kaina ir jei gerai pamenu Honda planuoja išnuomoti tik 200 elektromobilių nes daugiau dempinguoti negali finansiškai (ta kaina, kuria jie nuomojami yra nuostolinga gamintojui). Pranašumas yra infrastruktūroje, vandenilį galima piltis ir dabartinėse degalinėse, kurios pila dujas, o nauja infrastruktūra yra brangu. Namuose krautis tiek vandeniliu, tiek iš elektros tinklo nelabai realu, ką bedarysi ar gaminsi vandenilį elektrolizės būdu, ar krausi elektrą tiesiai iš tinklo, vistiek buitiniai tinklia nelaikys, arba teks krautis per naktį. Beto nereikia pamiršti, kad abiem atvejais, perėjus prei elektrinio variklio elektros suvartojimas ženkliai padidės ir ji brangs del rinkos dėsnių ir neatlaikys neparuošti tinklai, todėl yra visai nelogiška tikėtis, kad tai galima padaryti greitai ir visiems vienu metu. Tačiau galima ir išsisukti kraunant vieną akumuliatorių komplektą kol važinėji su kitu, bet teks mokėti už du komplektus akumuliatorių. Kaupti suskystintą vandenilį namuos irgi nebus pigu ir vargu ar tikslinga nes buitinė elektra yra palyginamai brangi su didmeninėm kainom, kurias gautų kolonėlės.
meslinukas 2008-12-17 16:27
tam, kad vandenilį galėtum pilstyt dabartinėse kolonkėse reikėtų keisti praktiškai viską ir mokėti dar daugiau nei, kad elektra kraut galėtum, nes vandenilis yra lengviausios ir degiausios dujos, todėl reikėtų saugių pilstymo žarnų ir kolonkų (mažiausias nuotėkis lygu gaisrui) ir slėginių talpų ir mechanizmų, kurie palaikytų tą slėgį arba šaldytų... čia tau ne kokios gamtinės dujos...