Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Drutas 2009-03-13 14:42
visus automobiliukus nukreips i geriausia kelia ir stoves kamstis siaip aisku manau isspres ir sita problema, paskirstydami alternatyviais keliais.
Anonymous 2009-03-13 15:32
Straipsnio autoriai, nedidele pastaba... ka reiskia jusu panaudotas terminas "optimaliausias"? Juk "Optimalus" reiskia "Geriausias", uz kuri geresniu nera, nebent yra keli vienodi
Nerkashis 2009-03-13 16:26
Nemėgstu, kai už ane kažkas maigo pedalus. Čia panašiai kaip sėdėti šalia nemokančio vairuoti.
Alius N. 2009-03-13 16:32
Ačiū, pataisėme!
Anonymous 2009-03-13 20:25
as tai pries visokias tokias nesamones. Pvz staiga zmogus nukraujuoja, naktis, nulis masinu eismas, bandai vaziuoti iki artimiausios ligonines, o tau masina sako, maks 40 km greitis...
ai, proto vis maziau siame pasaulyje. As uz tai, kad virsijus greiti, nusiuncia baudas automatiskai, paskui gali aiskinti, tai buvo butinas virsijimas nebutinas. Proto siais laikais vis maziau.
Suges koks dacikas (o jie visada genda) ir sakes. Kuo daugiau tokios elektronikos tuo pyp labiau.
O jei ijungti i automatini rezima, va, tegul veza saugiai ir graziai, as uz tai
geruks 2009-03-13 22:35
Ja,atsisės koks virusiukas ir nuvairuos per Nemuną ten kur tilto nėra .Tai bent vaizdelis butu.
O nuo šviesoforo iki kito but gerai kad rekomenduotu(!) tokiu ar anokiu greičiu važiuot.Mažiau reiktu stovėt prie jų.
Anonymous 2009-03-13 22:51
Na as automobilio vairavimo nenoreciau atiduoti kompiuteriam, nes man tai yra tikras atsipalaidavimas. Sedi masinoje, groja lengva muzika (nevisuomet) esi tik tu ir tavo automobilis. Net gera pasidaro.
Anonymous 2009-03-15 00:21
gerai bus ateityje - vaziuoji i kokia tusofke, paskui masina pati parveza, ne kaip dabar - zinai kad gersi ir vaziuok su autiku arba uz taksa mokek belekokias bapkes
geruks 2009-03-15 20:36
Musiau pigiau būt abstinentą vairuojantį pasikviesti į kompanija negu taksu .
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kruizo sistemos: automobilio greitį jau galima reguliuoti pagal maršruto duomenis