Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Zilve 2009-03-26 23:09
citroen atstovybe tik rankom paskesciojo ir nieko nepasiule , net nustebo kad aplamai citroenas tokius auto gamina
vitas 2009-03-27 00:03
http://www.rmsconsult.co.uk/berlingo/fi ... ngo_FW.pdf
turejai sudeti 27 NiCd baterijas po 6V. Tuomet turetum 162 V.
dabar manau reik statyti toki pati 12 V akumuliatoriu ir tiketis kad keitiklis praleis.
Manau viskas turetu but gerai, nes kovimo metu i akumuliatorius atiduodama itampa turetu but mazdaug 190 V o geliniai akumuliaturiai reikalauja siek tiek zemesnes krovimo itampos nei NiCd.
Varikliui itampos svyravimai didelio skirtumo nedaro, nes tik pasikrove akumuliatoriai visada duoda didesne itampa ir srove. Tai reskia, kad keitiklis tuo klausimu pakankamai gerai subalansuotas.
Anonymous 2009-03-27 01:37
Jei ne paslaptis per koki skelbima radot si automobili? kazkada ieskojau, bet neradau. beje kiek kainavo sis citroenas?
vitas 2009-03-27 11:29
Sie atomobiliai gana nebrangus. Stai vienas is ju:
http://cgi.ebay.co.uk/CITROEN-BERLINGO- ... 6003r26746
Anonymous 2009-03-27 15:47
zodziu, jei pasiseks toks masiniukas, gal ir neblogai butu toki viena isigyti. Mano pastas vacoum eta gmail . c om.
Anonymous 2009-03-27 15:48
nes mano daiktas valgo 15 litru bendzo ramiai vaziuojant, tai gal reitku elektrinuka pasiimti
Zilve 2009-03-27 21:11
Dekuju visiems atsiliepusiems .Kai pajudes reikalai butinai informuosiu .
Anonymous 2009-03-28 22:00
Man atrodo galėtum kreiptis į radijo mėgėjus tech.pagelbos .Galėtum paskelbti konferencijoje HAM RADIO. Reikėtų, kad skelbimą duotų turintis teisę tai yra radijo mėgėjas. Iš Lietuvoje šimtų radijo mėgėjų keli desėtkai užsiminėja aukšto lygio kūryba. Elektronikos-elektros srityje. Mėgstantys kūrybą manau tau atsakys į visus klausimus , o gali ir sumontuos reikalingą aparatūrą.
Anonymous 2009-04-01 16:22
Kas liecia registravima ir technines apziuras, tai neturetu buti problemu. Tik jeigu sumanysit perdaryti koki golfuka ant batareikiu, tai tuomet teks kreiptis i ekspertus, kurie dazniausiai buna techninese apziurose, kad jie isduotu pazyma apie tinkama automobilio perdirbima, variklio galia, kuro rusi, siuo atveju butu ELEKTRA.
Anonymous 2009-04-01 16:32
Dar tiesa su ta pazyma reikia vaziuoti i regitra, kad pakeistu registracijos liudijime esancius duomenys
Anonymous 2009-04-03 10:20
o taigi geriausia rasyt gamintojams, nupasakot savo istorija ir ju prasyt technines info. Kodel nebandei? Saite turetu buti aplication form ar kazka
LAZAS 2010-01-15 21:54
Kaip supratau buvo keblumų su parkovikliu, todėl aptikau nurodą su žurnalaistais ar blogeriais, kurie daro "Pasidaryk Pats" elektromobilį iš vabalo ir tam reikalui sukonstravo "Pasidaryk Pats" elektromobilio įkoviklį.
http://www.wired.com/autopia/2010/01/di ... or-diy-ev/
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobilių entuziastas Lietuvoje ieško bendraminčių, išmanančių elektroniką