Elektra varomas "Tesla Model S" sedanas prekyboje pasirodys 2011 metais

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

studentas 2009-03-29 22:49
susiktas mazvaikis. tu apuoke as apie roadsteri ir kalbejau!
Anonymous 2009-03-30 00:12
taigi raso kaina 49000 baksu, tikrai tokiai masinai nedaug, super dizainas ir t.t...malaciai, seip as pac vazineju su hybrid, dziaugiuosi, kuro dvigubai maziau, vazineja pagrinde mieste. o jei rimciau senosios volgos 21 berods buvo pagamintos varomos vandeniliu, cia buvo 1960 ar 70 metai, bet aisku naftininkai staigiai uzrauke, juk kiek suinvestuota i platformas ir panasiai
Anonymous 2009-03-30 08:28
Nusiraminkit Jus su tais naftininkais. Po 6 - 8 metų JAV ir Meksikoje, o po kokių 17 - 20 metų Rusijoje baigiasi naftos atsargos, o vakarų Europoje jos beveik nėra. Tai naftos gavybos savininkais lieka Persijos įlankos valstybių vadovai ir Rusijos naftininkai. Man neaišku, kaip galima įkrauti automobilį, nors ir dalinai per 45 min. kai iš rozetės maksimaliai išeina 2,2 kW galingumas? Net jei ir elektrinio variklio efektyvumas 5 - 6 kartus didesnis, negu benzininio, tai su juo važiuojant 45 minutes jis atsvertu 11 - 13,2 kW benzininio variklio galingumą. O benzininių variklių galingumas 60 - 200 kW.
Anonymous 2009-03-30 10:26
Elektrinis variklis nedreba, todėl elektrinio variklio efektyvumas dar padidėja. Ir dėl to, kad nedreba galima kurti netokius tvirtus automobilius, vadinasi lengvesnius. Skaičiau, kad Sony sukūrė grotuvą, kurio akumuliatorius užsikrauna aštuoniasdešimt procentų savo talpos per kelias sekundes lyg, iš USB lyg. Vadinasi galima greitai pakrauti akumuliatorių, tik reikia ištobulinti akumuliatorius. Taikos ir laimės!
Anonymous 2009-03-30 11:58
. O del pakrovimo 45 min. cia manau kalba eina apie spec. tinklo pakrovejus, kurie jungiami prie galingu "e tasku". Is iprastinio tinklo, ikrova tikrai bus ilgesne nei 10 val. Beto , kas trukdo is etinklu uzsisakyti didesne galia nei 2,2 kw --------------------- Elektrinis variklis , be didesnio naudingumo koeficiento , nei vid. variklis turi ir kitu privalumu - parastesne mechanine konstrukcija, nereikia keisti tepaliuku, gerokai paprastesnis ausinimas, geresnes dinamines savybes -sukio momentas vienodas visame apsuku diapazone , o kur dar kiti eksplotaciniai dalykeliai, kaip oro , tepalo , kuro filtriukai, rudijantis duslintuvas, zvakes, purkstukai, antifrizas, ivairus dirzeliai, itempejai ir pan.
Anonymous 2009-03-30 12:00
paprastesne/pigesne mechanine konstrukcija
Anonymous 2009-03-30 13:02
Baikit Jūs su tais drebėjimais, net ausys linksta tai klausantis. Lengvuose benzininiuose automobiliuose tik 15 - 20 proc. benzino panaudojama jų stūmimui į priekį. Elektrinių automobilių gamintojai reklamuoja, kad stūmimui į prieki panaudojama net apie 90 proc. energijos. Tik neaišku, prie kokio greičio toks aukštas naudingumo koeficientas. Be to nedžiūgaukite dėl energijos kainos, nes elektra atneša tik 1/3 jai pagaminti sunaudotos energijos.
Anonymous 2009-03-30 13:46
Taip - drebejimas tiesiogiai labai nedaug nuostoliu inesa, bet reikia dar ivertinti, kad priemones , kurios slopina drebjimus ( o jos naudojamos ypac dyzeliuose) taip pat pasiima savo dali. O evarikliu naudingumas praktiskai pastovus visame sukiu diapazone, del greicio- zinoma , ko didesnies greitis , to daugiau energijos "vejui"
Anonymous 2009-03-30 15:12
kaip tu isivaizduoji vaziuojant 60-200kW galios automobiliu, kiek galios realiai vidutiniskai jis naudoja? Maksimalia galia eilinis vairuotojas nevaziuoja beveik niekada, siek tiek daugiau naudoja pradedant vaziuot, greitejant, o vaziuoant tiesiai ir tolygiai greiciui palaikyt pilnai gali pakakti keliu ar keliolikos kilovatu.
Anonymous 2009-03-30 15:47
Nežinau kokiu vidutiniškai automobiliai dirba pajėgumu. Dulkių siurblys dirba apie 1 kW galingumu. Paprastas automobilinis 12 V akumuliatorius gali trumpam pasiekti 3,6 kW galingumą ir pajudinti automobilį kartu sukant variklį. Sunkvežimiuose KAMAZ įstatyti varikliai apie 170 kW, dabartiniuose troleibusuose - 250 kW. Tai ir elektriniuose automobiliuose turės būti įstatyti 70 - 140 kW galingumo elektriniai varikliai.
Nerkashis 2009-03-31 13:10
Akomas gali pasikrauti nuo instaliuotų saulės kolektorių, regeneracinio stabdymo ir t.t. Žodžiu el. mašina žymiai tobulesnė už benzininę. O dėl tų pakrovimų tai čia panašiai kaip krizė - verčia mus keisti įpročius. Prieš kur nors vykdami iš vakaro viską pradėsim planuoti, truputį įjungsim smegenėles ir iš vis pagalvosim ar negeriau eiti pėsčiomis ar dviračiu. Dėl langų apipūtimo, tai gal čia kaip mačiau pas renualt safrane priekinis stiklas šildomas el. kaip ir galinis.