Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2009-04-26 15:53
Nepaisant minusu smagu, jog po biski elektromobiliai ateina ir i serijine gamyba.
O tas kainu skirtumas galbut atsipirktu per kelis metus, o gal net greiciau , o veliau jau tik i pliusa eitum.
Tik didziausias minusas, kad maksimalus nuvaziuojamas atstumas vienu ikrovimu tera 160km, net tokioj mazoj saly kaip Lietuva nepakaktu nuvaziuot is vieno jos galo i kita.
Anonymous 2009-04-26 17:08
Be jokios abejones cia miesto automobilis, kaip ir ankstesni benzininiai ar dyzeliniai, tad manau pradziai to 160 turetu pakakti
Anonymous 2009-04-26 17:25
Nemanau, kad savikaina su elektriniu motoru didesnė nei su vidaus degimo.., juk nereikia daugybės detalių.., matyt kaina, tik dėl pigios ekspoatacijos.
ligonis 2009-04-26 17:28
skamba tiesiog juokingai, tai, kad i sita mazyli idetas tesla roadster variklis ir transmisija.
kam jam toks variklis?
Anonymous 2009-04-26 18:09
Manau tam, nes tingi išradinėti naują variklį.
Taikos ir laimės!
M.Mantas 2009-04-26 19:10
Šaunu. Kažkaip visada maniau, kad SMARTai vieni pirmųjų bus elektriniai.
Tutaras, aš suprantu, kad tu psichiškai neįgalus, bet pasistenk apmastyt savo palinkėjimus.
lukassal1 2009-04-26 19:58
didesnė kaina dėlto kat akumai didzeja kaina sudaro.
Anonymous 2009-04-26 20:42
Mitsubishi centre vilniuje yra vienas elektromobilis , galima paprasyt ,kad pravestu, lb gera ispudi paliko )
immortallt 2009-04-26 22:20
Mantai, tai nera pirmasis automobilis. Tesla roadster galeciau sakyti pirmas serijines gamybos automobilis. O cia tik tesla roadster technologijas pritaike smart'ui. Tikekimes tesla motors gavo pinigeliu savo tesla model S paleidimui i serijine gamyba.
O elektra varomu automobiliu sanaudos zymiai mazesnes. Kazkur cia jau buvo ismesta, kad apskaiciuota jog europoj turetu buti apie 1euras/100km. Kiek patikima - neisivaizduoju reiktu fiziku klausti, kurie ten geriau supranta
Nerkashis 2009-04-26 22:28
Tie patys bičai reportaže minėjo, kad neseniai važinėjo su kitu el. Smart (berods Havajuose). Tesla visą kainą kelia. Beabejo už tai gaunat kokybę. Bet už tokią kainą aš pakolkas darban dviratį minsiu. Per kokius 5 metus turėtų ir kainos pakrist ir aš da susitaupyt.
Anonymous 2009-04-27 10:54
Didelė kaina, nes tiražas mažas, kuo didesnis tiražas, tuo mažesnė kaina.
Taikos ir laimės!
Anonymous 2009-04-27 11:03
taip, tirazas mazas sio automobilio, variklis per galingas (aisku su tokiu motoru mieste bus smagu lakstyti ), bet perkant vazineti po miesta (ar vazineti is priemescio i darba) yra labai geras variantas, nes atsipirks tikrai greitai. Dides skaicius, atsiras pigesni (ir taupesni energijos atzvilgiu) varikliai. Manau greit ir mes galesime vazineti elektromobiliais.
Anonymous 2009-04-27 14:14
vargu ar bus efektyvesniu varikliu ir taip visi visija 80% efektyvuma, geresni ir 90% virsyja, jei ka tobulinti pirmoj vietoj tai tik elementus daryti pigesnius, nes ju kaina beprotiska ir butent ji viska lemia, nors aisku tai kad gamybos mastai mazi irgi nemazina kainos. ir panaudoti energijos regeneracija, dabar neatsimenu kurio miesto metro pradejo naudoti regeneracija ir atgauna 20% energijos, megejai konstruktoriai su savo EV paprastai pasiekia 10%
M.Mantas 2009-04-27 16:53
immortallt, aš sakiau "vieni pirmųjų"
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Bendradarbiaujant su "Tesla Motors" sukurta serijinė elektra varomo "Smart" versija (Video)