„Mitsubishi Motors” paskelbė pradedanti elektromobilio gamybą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

aislandas 2009-06-21 20:50
Geras daiktas, jei dar pasirūpintų ir gražesne išvaizda, tai beveik tobulas mašiniukas
Tir4elis 2009-06-22 11:29
Na, tik galiniai varomi ratai kiek gadina visą reikalą. Aišku 160 km neblogai. Važinėjant į darbą ir atgal kelioms dienoms pakaktų. Tik klausimas kaip elgsis jis žiemą.. Nors jei kaina tikrai bus mažesnė nei 60000 tai turėtu būt perkamas ir pas mus .
M.Mantas 2009-06-22 12:33
60000? Kokiais čia vienetais? Gal pas mus bus pirkėjų, bet tikrai ne tokių kuriems rūpi ekologija.
modis 2009-06-22 13:40
Idomu kokie ekplotacijos kashtai be elektros. Juk nera daug detaliu, kurios iprastame automobilyje keiciamos ir yra nauju, kuriu nera iprastame.
immortallt 2009-06-22 14:50
Jei nemoki vazineti galu varomu, tai jau tavo problemos. Visi bmw ir beveik visi mersai varomi galu (arba jau tada visais 4) ir kazkodel ju masinas perka M.Mantai, sitas automobilis ne tik del ekologijos apsimoka, paskaiciuok excely, kiek kainuotu vazinetis su benzinu ir elektra bei jei pasistengsi gausi laika, per kiek laiko tau energijos sanaudu sumazejimas padengs islaidas.
rimka 2009-06-22 15:04
160 km tai yra juokingai mazas skaicius, siaip jau. tikekimes kad prie jo galima pajungti ir papildomas kelionines baterijas.
vyckas 2009-06-22 15:40
Taigi rase, kad cia miesto automobilis. Apie kokias dar keliones tu sneki i darba, parduotuve ar siaip kur jis puikiai tinka. Retas kuris per diena nuvaziuoja daugiau nei 160 km. O gryzus namo pajungi krautis ir ryte vel vaziuoji
Tir4elis 2009-06-22 16:02
Daug kas mėgsta važinėt varomu priekiu, nes jiems taip patogiau. Aišku kaip kam. Bet kai persėdau nuo varomo galo, prie varomo priekio kaip mat aptikau, kad važiuoju taip kaip man labiau prie dūšios . Tuo labiau slidžiame kelyje. Na o dėl BMW ir Mersedes,ų tai čia skonio reikalas. Man nei vieni, nei kiti ne prie dūšios.
immortallt 2009-06-22 16:30
Matai, skiriasi vairavimas vaziuojant galu varomu ir priekiu. Pats pasivazineju su abejais. Slidziame kely su priekiu varomu dudoi gazo ir suki vaira kur nori vaziuoti, su galu ~palaikai greiti ir pasuki vaira slydimo kryptimi o tada tiesini. Pastebejau tendencija, kad labiau patyre dazniausiai megsta galu varoma, sako manevringesnis, kaip is tiesu yra garantuot negaliu. Del kainos, tai manau kad ~60k LT yra realu, o 160km rida tai kaip ir sake - miesto automobilis. Per diena, tiek vilniuje suvazinet yra sunku, o kuro daugiausia ir sudeginama mieste, o ne tarpmiestiniuose keliuose. Beje, reikia nepamirsti, kad mieste kai stovesi kamsciuose elektros sanaudos bus beveik 0 (tik jei naudosis kuo nors maisinose eis elektra), o vln kamsciuose daug prastovima... Taigi, lauksiu padeveto uz 20k
SaliamonXP 2009-06-23 23:25
As irgi pagalvojau kad padevetas butu visai neblogai Tik manau, kad kadangi visi ju labai nores (bent jau pradzioj), tai net ir padeveti laikys savo kaina...
immortallt 2009-06-24 00:04
Dides ju paciu efektyvumas ir turetu kristi kaina del konkurencijos ir economy of scales. Gaminti elektromobili daug pigiau, brangiausia dalis yra akumas, kuris jauciu ir sudaro 40% kainos.
rimka 2009-06-24 00:08
o kaip su jais bus ziema? visi kalatosis vidui susale? o kaip akumai pabandysi pasisildyt, tai is tu 160 km liks tik 60?
SaliamonXP 2009-06-24 12:38
Tam yra drabuziai dhooo... Ps seip syla ir tie elektriniai automobiliai. Pvz galima visa elektros variklio ausinima paduoti i salona... arba tiesiog kaip minejo elektra. Nemanau kad daug ten reiktu prisildyt maza kabina, paskui tik palaikyt tereikia... PPS nereik noret +25, kai lauke -20.