Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2009-08-07 13:57
Mechanika..
Man_In_A_Cage 2009-08-07 14:37
Labai mielas straipsniukas aišku ir informatyvu, neskaitant kad video 50 metų senumo ar dar daugiau, nors pradžia ir pabaiga puikiai priminė simpsonus ir jų mokomųjų filmukų parodiją
Javax 2009-08-07 14:57
geras. patiko. o kazin kokiu budu uzblokuoja diferencialus, kad masina tampytu daugiau?
Jomajo 2009-08-07 14:58
kaip 2x2
Separatistas 2009-08-07 15:09
o jei keturiai varoma mašina, tai 2 diferencialai ?
Smėkla 2009-08-07 15:41
Šiaip logiškai turėtų būti 3. Vienas diferencialas paskirstytų galią tarp priekinių-galinių ratų, o kiti du - tarp pačių ratų.
gabus 2009-08-07 15:41
3
Separatistas 2009-08-07 16:00
aa aišku dabar dar būna automobiliai su dviem varikliais tai tada 2 galėtų būti
Man_In_A_Cage 2009-08-07 16:29
Užblokuoja tada, kai atlieka pvz važiavimo ant dviejų ratų triuką, nes kitaip mašina tiesiog nuvirstų ant kažkurio šono, gal dar kokių pritaikymų yra,nežinau
Skeptikas 2009-08-07 17:09
Yra daug praktiškesnis pritaikymas. Kai į bekelę įvažiuosi tai sužinosi. Dėl to paties diferencialo kaltės užstrigus sniege ar purve dažnai sukasi tik vienas ratas, tokiu atveju vairuotojas užblokuoja diferencialą arba tai padaro elektronika. Jei nebūtų galima užblokuoti diferencialo tai traktoristai ir prastais keliais važinėjantys turėtų labai daug vargo.
P.S. Supratau ką nori pasakyti "Smekla". Kiek žinau diferencialas yra ir tikriausiai bus nenaudojamas galios paskirstymui tarp priekinių ir galinių ratų. Kuriem galam jis ten? Juk kur važiotum galios paskirstymas turėtų būti 50 ir 50, visiškai nepriklausomai nuo posukių.
Gregas 2009-08-07 17:44
Skeptikas>> Smekla teisus, visgi 3 reikalingi . Ir butent taip sujungti, kaip jis ir minėjo - po viena i priekinį ir galinį tiltą ir vienas tarp tiltų, jis ir vadinasi tarpašiniu diferencialu. O bekelėje, kai ratai klimpsta, tai tie mechanizmai nebetenka prasmės, dėl to jie blokuojami.
Man_In_A_Cage 2009-08-07 18:31
Va va, galvojau kad kažką primiršau, atėjau pridėti visureigius ir pamačiau jau prirašyta be blokavimų tikrai būtų daaug problemų visokiem visureigiam..
gabus 2009-08-07 18:33
4x4 būna dar centrinis (3) diferencialas
http://en.wikipedia.org/wiki/File:En_4wd_english.png
Sportinėse mašinose dažnai naudojamas roboto slydimo diferencialas (nežinau, ar gerai išverčiau):
http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_slip_differential
Grazvydas 2009-08-07 19:15
gabus, šiaip sporte toks dalykas vadinamas aktyviuoju diferencialu, kai vairuotojas/elektronika gali automatiškai pareguliuot.
geruks 2009-08-07 22:14
Na čia paskaičius kai kurių "mechanikų" įsiterpsiu ir aš.Kadangi tingiu daug rašyti pridėjau nuorodų paskaitymui.www.autonews.lt/lt/zodynas/?search=startswith&query=Diferencialas.
http://www.nr1.lt/NR1-Discovery/Systems ... ro-lt.html
http://www.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=6
Dar niuansas.Diferencialų būna su paprasta kūgine pavara ir su hipoidine.
Beje šis filmukas labai paprastai ir aiškiai paaiškina jo veikimą.
Laymyz1 2009-08-08 23:34
geras filmukas..
neworld 2009-08-09 14:46
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip veikia automobilio diferencialas? (Video)