Mirtis per 30 ms. Kaip atrodė „Titan“ sprogimas. Internete masiškai plinta žiaurūs vaizdai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vanduo4 2023-06-23 21:57
- Prieš jiems išplaukiant, youtube plito video apie tai kokie patenkinti keleiviai jog gavo tokį istorinį šansą; - Nesu tikras ar tai tie patys keliaiviai, bet: a) viena moteris sakė jog taupė visą gyvenimą kad įgyvendintų savo svajonę - du jos bandymai buvo atšaukti dėl oro sąlygų, bet pagaliau ji sulaukė trečiojo šanso; b) vyras prieš kamerą skaito sutarties sąlygas ir papbrėžią tą momentą, kad "batiskafas" nėra sertifikuotas. Jis tik nusijuokia ir iš karto pasirašo; - Tai va, likimo ironija -saugumo reikalavimų nesilaikymas šitą kelionę pavertė paskutine entuziastų kelione. Ramybės kelionėje.
bahuriux 2023-06-24 00:01
Klaida buvo pagrindinis anglies kompoziinis korpusas, nes anglies pluoštas su epoksidke nors ir yra stiprus, bet jis tarsi sprogsta kaip grūdintas stiklas pasiekus tam tikrą mechaninio įtempimo ribą. Beto žema temperatūra 4km gylyje galėjo būti nepalanki kompozitinėmsmežiagoms. Na ir galiausiai slėgis ten buvo ~400kg/cm. Storas plieno sluoksnis rutulio formos manau būtu tikes geriau.
rimka 2023-06-26 16:09
Jeigu kalbant konkrečiai apie anglies pluoštą, tai jis yra puiki medžiaga slėginiams indams. Geriau už metalą, jei kalbėsim apie dydį ir masę lyginant su atlaikomu slėgiu. Čia skirtumas tik tame, kad ten slėgis yra į išorę ir veikia medžiagą tempimu, kam tas anglies pluoštas yra labai atsparus. O šitam povandeniniam nesusipratime jėgos veikė priešingai, gniuždant. Kur konstrukciškai beveik neina išnaudoti tų pluošto pagrindinių savybių.
bahuriux 2023-06-26 16:35
Taip sutinku dėl antros pastraipos, jie neįvertino kad ant gniuždymo nedirba anglies pluoštas, beto vyniojo kažkaip paprastai neperpinant. Beja palei masę ant tempimo nekažką stiklo pluoštas "S" (struktūrinis) nusileidžia anglies pluoštui, stiklo pluoštas "E" nusileidžia ir nemažai. Long EZ eksperinemtiniam lėktuvui namų gamybos rekomenduojama naudoti stiklo pluoštą lonžeronams nes anglies pluoštas labai tvirtas nesilanksto ir nesugeria smügių nuo oro duobių, ar jei vairalazdę trukteli ir pan., kas bandė daryti su anglies pluoštu lonžeronus skristi buvo nemalonu su tokiu lėktuvu, nes labai kratė. Betkuriuo atveju šitas lėktuvasatlaiko 8-10G perkrovas O kevlaras dar labiau elastingas ir labiau atsparus tempimui, nei anglies pluoštas, bet išsitampo kaip guma iš epoksidkės todėl kaip konstrukcinė kompozitinė medžiaga mažai kur tinkamas, į neperšaunamas liemenes ir šalmus tinka,nes elastingas. Daug kas klysta kai renkasi kokį audinį kokioj vietoj naudoti. O maišyti tas tris medžiagas tarpusavyje dar didesnė klaida vertinant palei masę vs atsparumą tempimui, elastingumą ir tvirtumą. Nes pirma trūksta anglies pluoštas nes tarkim jo bus trečdalis ir stiprumo trečdalis, tada stiklopluoštas nutrūks ir galiausiai kevlaras, nes visosmedžiagos nutrūks paeiliui, su 40-50% stiprumo vietoj to kad naudojant vieną rūšį ji dirbs 100%.
mindaugas.vaitiekūnas 2023-06-26 16:39
O prieš tai jie kažkokius slėgio testus darė, ar tiesiog nėrė remdamiesi matematiniais modeliais? Man kažkaip nuo seno yra įstrigusi tokia detalė, nesu tikras ar apskritai gerai ją atsimenu ir ar ji teisinga, bet gal kas patvirtins/paneigs. Tikslas tas pats - giliai panerti. Tokie "laivai" gaminami su dviguba sienele, o tarpas tarp sienelių yra užpildomas benzinu (jis pakankamai atsparus slėgimui).