Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
nondescript 2013-09-21 18:51
O tai tas laivas jau nepataisomas?
punktyras 2013-09-21 20:33
Tikriausiai pataisymas kainuotų brangiau, nei pastatyti iš naujo. Juolab, kas norės plaukioti tokiu laivu?
Creatium 2013-09-21 21:17
Ko gero, kad nelabai jau. Pažiūrėk nuotraukas, reikalinga visiškas dešinio šono rekonstrukcija ir tai čia tik dėl išvaizdos. O kur dar yra konstrukciniai pažeidimai, surūdijusios dalys. Plius, teigiama, kad laivas dar plaukdamas jau buvo sugedęs (juodoji dėžė nefiksavo jo skendimo, apsauginės vandens pertvaros nesuveikė ir t.t.). Be to teisingai pastebėta - įvaizdis. Niekas nebenorėtų plaukti Costa Concordia dar kartą po šio įvykio.
kestutisz 2013-09-23 13:00
Na, rekonstruos kevalą, pakeis pavadinimą/vėliavą/regioną, paskelbs "akcijų" ir toliau sau ramiai plūduriuos.
Pjovėjas 2013-09-23 13:14
Nežinau, ar čia tikrai jau dėl ekologijos... Juk, pvz., Baltijos jūroj yra primesta begalės cheminio ginklo atliekų. Ir net kai kurios vietos žinomos. Ir tai n kartų didesnė ekologinė bomba. O iškelt neplanuojama.
kestutisz 2013-09-23 13:22
Chemija taip po vandeniu ir nesimato, vadinasi problemos nėra. Jei ir prasigrauš savaime - kalti bus vokiečiai/sovietai/etc, gal dar ir komensacijų galima tikėtis bus. Bet jei kažkas pradės operaciją ir sukels katastrofą tai greičiausiai bus teisiamas - juk nė vienas geras darbas nelieka nenubaustas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl vieni nuskendę laivai paliekami jūros dugne, o kitiems išleidžiami šimtai milijonų gelbėjimo darbams?