Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shimelis 2015-12-04 16:51
As toki klausyma turiu, gal kas atsakys. Kam laivui tukstanciai ag motoras? Koke ytaka ag ir nm turi ant vandens? Sakyciau apsisukimai per minute, jo, kuo greiciau sukasi sraigtas, tuo greiciau plauki, na gerai, galios reik ir pati sraigta pasukt, bet tuose f1 kateriuose sraigtelei, dydzio kaip vejo malunelei. Tai?
Kyborg 2015-12-04 18:04
O kam automobiliams reikalingi šimtų AG varikliai? Juk ratus pasukt gali gerokai silpnesni varikliai.
punktyras 2015-12-04 18:19
AG ir Nm ant vandens turi tokią pat įtaką, kaip ir sausumoje.
Laivas didelis, – didelis ir pasipriešinimas bei trintis. Juos įveikdami, atliekame darbą. Kuo greičiau darbą atliekame, tuo didesnės galios reikia. Tas pats pasakytina ir apie katerius – kuo didesnė galia, tuo daugiau darbo per laiko vienetą gali atlikti.
Net jei nebūtų trinties ir pasipriešinimo, norint dešimtims tūkstančių tonų perkelti iš taško A į tašką B, reikia atlikti darbą. Tą darbą reikia atlikti kuo greičiau, tad ir galios reikia nemažos.
bahuriux 2015-12-04 19:02
. Variklio sukimo momentas už reduktoriaus irgi pasidarys dvigubai didesnis už reduktoriaus. Praktikoj tai maždaug atrodytu taip: sraigtasparnis turi didelio diametro rotorių ir gali sukurti keliamają jėgą ~140+ N / 1kW, o Jurgio Kairio akrobatinis lėktuvas ~55N / 1kW. Laivų atveju, tai galioja irgi, tik hidrodinamika yra dar sudėtingesnė, nes ten veikia dar daugiau jėgų ir fizikos dėsnių.
SPeed_FANat1c 2015-12-05 13:22
nuplove asfalta.. galvojau kad tas asfaltas atsidurs sone nuo vandens smugio, nu galvoju kaip prastai padarytas, ar cia toks didelis vandens smugis bus. O cia tik nuplove jo pavirsiu.
DJ_LFS 2015-12-06 15:34
ta debiliška muzika kiap kokiem teletabiam grojanti....
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Įspūdingas šliūžt: naujo laivo nuleidimo į vandenį ceremonija (Video)