Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Gediminas Jurgaitis 2020-06-10 16:51
Dėl nereikalingų akustinių trikdžių, kurie trukdytų tyrimus, platforma neturi nei variklių, nei kitokios varomosios jėgos.
nelabai supratau cia. Tai tipo isjungtas variklis skleidzia garsa???
AAA000 2020-06-10 22:42
man tai keista kitkas. cia puikus manau principas sugalvotas, kaip galima pavest bet koki didesni laiva i saugia ir stabilia pluduriavimo bukle. sakykim daznai nelaimes atveju laivai nuskesta, tai galimetu suprojektuot pirmagaly dali laivo hermetiskesni. kad skendimo atveju jis atsistotu kaip pluduras. o ne nuskestu dugnan. taip issigelbetu visokie ziopliai, kur nespeja i gelbejimo valtis. ir laiva po nelaimes galimetu nutempt remontuot. teprarastum tik koki krovini, bet pacio laivo - ne.
yra gelbejimo laivai kur isvis atsivercia net apversti. faktiskai nepaskandinami.
bet cia as kalbu apie pavirtima kaip plude buklem. avarine situacija - tik suplanuota ir valdoma. minimaliai juk tereiketu tik ten kazkokiu pakeitimu. cia labai plonas laivas ir taip stabiliai pluduriuoja. stori laivai dar geriau stovetu. va kodel nedaro?
maziems cia neaktualu. bet didiesiems laivams manau praverstu tokia galimybe. nors gal neaktualu. negi niekas nebeskesta siais laikais?
HardAxe 2020-06-11 15:38
gal barška visokie paskirstymo velenai, vožtuvai, ir t.t.
ypač kai paverti kampu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Keisčiausias pasaulio „laivas“, kuris sukurtas taip, kad persiverstų: kam jis skirtas? (Video)