Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2021-01-20 17:38
Gerai atrodo, turbūt normalu nes italų dizainėriai kūrė. Gal tik viduj vietos nėra tiek kiek jos galėjo potencialiai būti (turbūt suvalgė erdvę sraigtų mechanizmai ir tas auto), nes katamaranai praktiškai namai ant vandens ir greitis jų nemažas ir energjos nešvaisto bangų sukūrimui, greitis didesnis nei tokio pat ilgio ir talpos monohul tipo laivai.
PS. Ar bus versija be tų sraigtų ir vietoj automobilio amfibijos pageidaučiau, ar galima bus derėtis norėčiau už puse kainos?
conjurer 2021-01-20 23:35
Wow italai nugalėjo termodinamiką.
Paramotoras 2021-01-20 23:48
Juokaujat. Su senute jachta buriuojant 4 mazgai jau erzina. Taip bent jau 7+ turetu pasiulyti kad kam butu idomu.
bahuriux 2021-01-21 00:31
Jo čia biški BS, gal vertimas blogas.
Kieshux 2021-01-21 07:27
Maziau nei 1k bitcoin'u siandien dienos kainomis....Nusisvilpt tam kuris 2011 slaptazodzio neatsimena... LoL
SaMaras 2021-01-21 10:01
Aprašyme labai daug plieno.. Kažkaip iš tokio pakankamai nedidelio ir pakankamai brangaus laivo labiau kompozitų norėtųsi.. (na patys sraigtai buferiai tai ok)
bahuriux 2021-01-21 10:30
Tokio dydžio laivų pagrindinės konstrukcinės medžiagos rečiau gaminamos iš kompozito, dažniau iš aliuminio, plieno ir kartais iš nerudyjančio plieno. Šiuo atveju plieno reikia dėl to, kad laivas yra su "važiuokle", tam kad išlaikyti visą konstrukciją standžią.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Italijos superjachtų gamintojas pristatė saulės energija varomą amfibiją „krabmaraną“: plaukia vandeniu, ropoja smėliu ir kainuoja kosminius pinigus (Foto, Video)