Tai jau beprotybė. Kokį įsakymą gavo „Aeroflot“  ()

Dėl sankcijų bendrovės yra priverstos vykdyti skrydžius nepaisydamos gedimų, galinčių kelti grėsmę saugumui. „Aeroflot“ pavyzdžiu, anot žurnalistų, seka ir kiti Rusijos oro vežėjai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Didžiausios Rusijos bendrovės „Aeroflot“ vyresnieji skrydžių palydovai gavo vidinius nurodymus nekreipti dėmesio į gedimus orlaivio salone. Apie tai praneša „proekt.media“.

Šaltinio teigimu, „Aeroflot“ stiuardesės turi gauti orlaivio vado patvirtinimą prieš darydamos pagal vidaus taisykles įrašus apie gedimus žurnale. Anksčiau visi gedimai ir defektai buvo fiksuojami žurnale. Tačiau vyresnieji skrydžių palydovai dabar apie šias problemas turi pranešti žodžiu.

Pagrindinis tokio įsakymo tikslas – užtikrinti, kad lėktuvai neliktų ant žemės dėl gedimo, o tai, remiantis dokumentais, draudžia orlaiviui skristi, kol jis nebus pataisytas. Anksčiau, prieš karą, tokios taisyklės buvo griežtai laikomasi: kiekviena smulkmena buvo surašyta ir viskas sutvarkoma“, – anonimiškai aiškino vienas darbuotojas.

Pažymėtina, kad šį metodą taiko ir kitos oro linijos.

 

Šaltinis teigė, kad dėl sankcijų oro linijų bendrovės yra priverstos vykdyti skrydžius nepaisant gedimų, galinčių kelti grėsmę saugumui.

Balandžio 10 dieną Rusijos „Aeroflot“ pirmą kartą bendrovės istorijoje išsiuntė remontuoti į Iraną lėktuvą „Airbus A330-300“, kurio registracijos numeris RA-73700, ten orlaivį aptarnaus didžiausio Irano vežėjo „Mahan Air“ technikai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(12)
(22)
(-10)

Komentarai ()

Susijusios žymos: