Įvyko didžiausio ir efektyviausio pasaulyje lėktuvo variklio bandymas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2023-05-25 10:15
Na efektyviau deginti kurą bus svarbu siekiant sumažinti kuro poreikį, kad prie biodegalų ar sintetinių degalų perėjimas nebūtų toks brangus, tas tiesa. Bet jei bus pereita prie elektros - tada nebereikės tokių variklių visai.
kestutisz 2023-05-25 12:32
Tai kad ir su elektra reikės kažkokių ala turbinų -"ultra fan'ų", ten kiekvienas sutaupytas efektyvumo procentas net dar svarbiau ir apgalvoti propelerių/turbinų stumdomo oro srautą, tad kiekvienas žingsnis efektyvinti jau esamus yra svarbu. Juolab žiū ekonacius patenkinsi kad nebedegini kuro - tuoj sakys oi, ausytės nuo triukšmo skauda (kaip pvz nutiko su XF-84H, su supersonic propais) :)
immortallt 2023-05-25 13:04
Gal ne iki galo supratau efektyvumo kilmės, nes man labiau akcentavosi, kad degimo proceso metu išskiriamą energiją efektyviau panaudoja, bet jei panaudoji elektros variklyje - tai žinoma, elektros naudojime kiekviena sutaupyta kWh turi didesnį poveikį bendrai kaštų mažėjimui. Triukšmas yra problema tiems, šalia kurių skrenda/leidžiasi. Ne žalumas visiems rūpi. O šiaip įdomus dalykas, dabartinis poveikis klimatui iš lėktuvų didesnis yra dėl kondensacinio pėdsako kuris susidaro praskridus lėktuvui, nei dėl pačių degalų CO2. Tas pėdsakas irgi susidaro skirtingos trukmės ir masto, priklausomai nuo kertamoje oro masėje esančių sąlygų. Kol kas dar sunku patikimai prognozuoti, susidarys trumpalaikis pėdsakas, ar ilgalaikis. Įdomi sritis. Ir tą pėdsaką turėsi visada, kai kažką deginsi, nebent sugalvosi kaip susidėlioti maršrutą taip, kad apeiti zonas, kuriose sudarytum tą pėdsaką.