Netikėtas smūgis Maskvai. Rusijos oro linijos bus atjungtos nuo „aviacijos SWIFT“  (2)

Rudenį pasaulinė civilinės aviacijos informacinių paslaugų teikėja SITA nustoja aptarnauti Rusijos oro vežėjus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rusijos aviakompanijos netrukus turės rimtų problemų organizuojant skrydžius į užsienį. Šalies oro linijos bus atjungtos nuo „aviacijos SWIFT“. Apie tai rašo „Forbes“.

Rudenį šveicarų organizacija SITA, teikianti informacines paslaugas civilinei aviacijai visame pasaulyje, nutraukia bendradarbiavimą su Rusija dėl sankcijų, įvestų po Rusijos visapusės invazijos į Ukrainą.

Tai reiškia, kad Rusijos aviakompanijos bus atjungtos nuo tarptautinių aviacijos IT paslaugų sistemų: bilietų užsakymo, bagažo apskaitos ir kitokio keitimosi informacija tarp vežėjų ir oro uostų. SITA taip pat žinoma kaip „Aviation SWIFT“.

Dėl to Rusijos oro linijos neteks įprasto duomenų mainų kanalo. Kartu su šiomis problemomis susidurs ir užsienio vežėjai, kurie vis dar vykdo skrydžius į Rusijos Federaciją. Rusijos transporto ministerija teigia, jog stengiasi suteikti alternatyvius ryšio kanalus tarp oro linijų ir oro uostų.

Visų pirma, dirbama kuriant rusišką programinę įrangą, kuria, kaip tikisi Rusijos pareigūnai, neatsisakys pasinaudoti užsienio kompanijos, skraidančios į užribio šalį. Pažymėtina, kad tai ne vienintelė problema, su kuria susidūrė Rusijos oro linijos po sankcijų, uždėtų dėl invazijos į Ukrainą.

 

Anot „The Moscow Times“, skrydžiai Rusijoje masiškai vėlavo dėl orlaivių gedimų. Po paskirtų sankcijų lėktuvai negali būti tinkamai techniškai prižiūrimi. Taip pat Rusijos Federacijoje nėra atsarginių dalių užsienyje pagamintiems orlaiviams, kurie nenumaldomai genda.

Avialinijos yra priverstos skolintis lėktuvus viena iš kitos, kad galėtų paimti oro uostuose įstrigusius keleivius, kurie ištisas dienas laukia tinkamo reiso.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(32)
(0)
(32)

Komentarai (2)