Siaubas 4570 metrų aukštyje. Lėktuvo įgula pastebėjo, kad trūksta langų (Foto, Video)  (1)

Įvykis galėjo sukelti rimtesnių pasekmių. Apžiūros metu nustatyta, kad salone trūksta dviejų stiklų, o kiti du ne savo vietose.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Didžiojoje Britanijoje iš Stanstedo oro uosto pakilęs lėktuvas be dviejų iliuminatorių sugebėjo pakilti iki 15 000 pėdų (4 572 metrų). Apie tai rašo „Metro“.

„Airbus A321“ grįžo į Esekso oro uostą, kai įgulos narys skrydžio pradžioje aptiko problemą.

Aviacijos avarijų tyrimo skyrius (AAIB) perspėjo, kad incidentas galėjo sukelti rimtesnių pasekmių.

Apžiūros metu nustatyta, kad salone trūksta dviejų stiklų, o kiti du ne savo vietose. Nesant langų, vienintelis erdvę užpildantis elementas buvo kosmetinė plastiko dalis, skirta neleisti keleiviams liesti išorinio stiklo.

Lėktuvą valdo „Titan Airways“, o jį naudoja amerikiečių kompanija „TCS World Travel“, kuri specializuojasi prabangių atostogų organizavime. Incidentas įvyko praėjus dienai po to, kai lėktuvas buvo filmuojamas ant žemės, tam šalia sumontuoti galingi prožektoriai „siekiant sukurti saulėtekio iliuziją“. Dešinėje lėktuvo pusėje prožektoriai švietė apie penkias su puse valandos, o po to keturioms valandoms buvo perkelti į kairę pusę.

 

AAIB teigimu, apšvietimo įrenginiai turėjo būti ne arčiau kaip 10 metrų nuo apšviečiamo objekto, tačiau jie buvo 6–9 metrų atstumu nuo apgadintų langų. Tuo pačiu metu nepranešama, dėl ko buvo filmuojama.

 

Į Orlandą (Florida) lėktuvas išskrido spalio 4 dieną su 11 įgulos narių ir devyniais keleiviais, kurie visi buvo kelionių organizatoriaus ar oro linijų darbuotojai. Pakilęs ir išjungęs saugos diržų ženklus, vienas iš įgulos narių nuėjo į lėktuvo galą ir pastebėjo, kad blaškosi vieno iliuminatoriaus apsauginė juostelė. Jis pranešė apie tai įgulai, kuri nusprendė, kad lėktuvas turi grįžti į Stanstedą, kur saugiai nusileido. Skrydžio metu orlaivis pakilo į 15 000 pėdų (4 572 metrų) aukštį.

 

Pasak AAIB atstovų, „slėgis salone išliko normalus“. Ištyrus zoną aplink dingusius arba pažeistus iliuminatorius, paaiškėjo, kad juos laikantis putplastis nuo aukštos temperatūros išsilydė arba trūko.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(19)
(10)
(9)

Komentarai (1)