Skrydžio palydovė išsiurbta lauk. Pilotui pavyko nuleisti lėktuvą, kurio stogas nuplėštas (Foto, Video)  ()

Dviejų variklių, 110 vietų „Boeing 737-200“ jau buvo nuskridęs pusiaukelę, kai staiga prarado slėgį salone. Lėktuve buvo 89 keleiviai ir šeši įgulos nariai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Aloha Airlines“ 243 skrydžio tarp Havajų salų (JAV) stogas nuplėštas praėjus 20 minučių po pakilimo. Nepaisant situacijos sudėtingumo, pilotui pavyko saugiai nutupdyti lėktuvą.

Ši istorija nutiko 1988 metų balandžio 28 dieną. Skrydžio metu buvo nuplėšta ir nuskriejo didžioji dalis „Aloha Airlines“ lėktuvo, skrendančio tarp Hilo ir Honolulu (Havajai), stogo, kuriuo skrido 89 keleiviai ir šeši įgulos nariai.

Keleivius aptarnavusi skrydžio palydovė Clarabel Lansing buvo įsiurbta pro skylę. Likę įgulos nariai ir keleiviai rėkė iš siaubo ir buvo tikri, kad lėktuvas „subyrės anksčiau nei pilotas galės jį nutupdyti“.

 

Neįtikėtina, bet pilotai kažkokiu būdu sugebėjo nuleisti lėktuvą ir nusileido su užsidegusiu varikliu Kahului oro uoste, praėjus trylikai minučių po incidento.

Greitosios pagalbos darbuotojai ant žemės negalėjo patikėti tuo, ką matė priartėjus apgadintam lėktuvui. Iš 95 laive skridusių žmonių vienas žuvo, o aštuoni buvo sunkiai sužeisti.

Žuvusi palydovė aptarnavo keleivius penktoje eilėje, kai buvo įsiurbta pro skylę. Jos kūnas taip ir nebuvo rastas.

 

 

Sprogstamąją dekompresiją skrydžio metu sukėlė dalis fiuzeliažo lūžimo dėl prastos priežiūros ir metalo nuovargio.

Didelė dekompresijos padaryta žala, vieno keleivių salono įgulos nario praradimas ir saugus orlaivio nusileidimas padarė incidentą reikšmingu įvykiu aviacijos istorijoje, turinčiu didelį poveikį aviacijos saugos politikai ir procedūroms.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(10)
(0)
(10)

Komentarai ()