Kodėl skrydžio palydovai pakilimo ir tūpimo metu sėdi susidėję rankas po klubais delnais į viršų (Video)  ()

Patyrusi skrydžio palydovė Henny Lim tikina, kad tai yra numatyta vadove nelaimės atveju.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Dėmesingi keleiviai pastebi, kad skrydžio palydovai kylant ir leidžiantis lėktuvuose sėdi delnais aukštyn. Daugelis įsitikinę, kad tai tik įprotis, nors iš tiesų pagal pareigybės aprašymą privalo tai daryti. Apie tai savo „TikTok“ puslapyje pasakojo patyrusi stiuardesė Henny Lim.

Video moteris teigia, kad tokia keista poza yra įgulos narių saugumo priemonė kilimo ir tūpimo metu. Ji parodė kaip dvi stiuardesės vaikšto po saloną, o paskui sėdėjo ant atloštų kėdžių, prisisegusios saugos diržu ir pasidėjusios rankas po klubais aukštyn delnais.

„Tai vadinama „fiksuota padėtimi“ (brace position). Reikia sėdėti ant rankų, bet laisvu nykščiu. Šios pozicijos tikslas – išlaikyti kūną stabilų susidūrus su avarine situacija. Judesiai turi būti kuo mažesni, kiek įmanoma išvengti traumų“, – sako Henny.

 

Įgulos nariai, įvykus nelaimei, pirmieji turi ateiti į pagalbą keleiviams, todėl svarbu, kad jie būtų gyvi ir nenukentėję.

Taigi, jei matote, kad skrydžio palydovas sėdi tinkamai sudėjęs rankas, žinokite, kad jis aiškiai laikosi nurodymų. Beje, panašią poziciją gali užimti ir keleiviai, norėdami papildomai apsisaugoti.

@_hennylim_ Why do cabin crew sit on their hands while in their jumpseats? Check this video out to know! Special guest for today’s video: Clare demecillo Follow my Official Facebook Page: “Henny Joyce Lim” Follow me on Instagram: _hennylim_ #fyp #HJL #cabincrewlife #bracingposition #cebupacific #groundstop ♬ Aesthetic - Tollan Kim
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(39)
(2)
(37)

Komentarai ()