Naujausias Rusijos stebuklas. Virto dronu. Skandalinga, iš kur gavo dalių (Foto)  (4)

Kol kas dronas skraido su dviem pilotais – norint tiksliai sureguliuoti valdymo sistemą, reikėjo atlikti bandomąjį skrydį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nepilotuojamas orlaivis An-2 (geriau žinomo kaip „kukurūznikas“), rusiškas klonas SibNIA TVS-2DTS, pirmą kartą pakilo 2024 m. vasario 16 d. trumpam bandomajam skrydžiui. Tai praneša „Defense Express“.

Naujasis „Partizan“ lėktuvas turi anglies pluošto kėbulą, amerikietišką TPE331-12 turbopropelerinį variklį, kurį gamina „Honeywell“, o propelerį – amerikiečių „Hartzell“. Tačiau pirmasis „bepiločio“ skrydis įvyko su net dviem pilotais. Bandomasis skrydis truko 20 minučių 50-200 km/val. greičiu. Bandymo tikslas buvo patikrinti orlaivio valdymo sistemos charakteristikas.

Projekto „Partizan“ tikslas – sukurti sunkųjį droną, galintį atgabenti 1000 kg naudingąjį krovinį iki 1000 km atstumu. Lėktuvas taip pat galės skraidinti iki dviejų žmonių ir bus dviejų režimų – pilotuojamas arba autonominis.

 

 

Be pagrindinio amerikietiško variklio, An-2 buvo sumontuoti dar 8 elektros varikliai, kurie turėtų pagerinti skrydžio charakteristikas. Tradiciškai rusai sako, kad lėktuvas naudojamas ne kariniams tikslams, o „įvairiuose šalies ekonomikos sektoriuose“. Atlikus bandymų ciklą, planuojama pradėti serijinę gamybą.

Nežinia, kaip rusai apeis amerikietiškų komponentų tiekimo problemą tuo atveju, jei dėl sankcijų ji taptų neįmanoma. Tuo pat metu dėl jų kenčia Rusijos civilinė aviacija.

Ketinimus modernizuoti „kukurūznikus“ rusai pradėjo reikšti jau 2022-ųjų liepą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(24)
(-22)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (4)