Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2024-02-20 19:44
100kg krovinį? Shahedo imitacija ant klasikos.
bahuriux 2024-02-20 21:13
An 2 skraidina 12 žmonių, tai naudinga apkrova gal kokia 1000kg manau. Kaip šito nežinau ir kurių galų tokiam lėktuvui kompozitinės medžiagos, ar vėl vertėjai privrybavo.
mindaugas.vaitiekūnas 2024-02-20 21:31
Taip, tu teisus:
"The unmanned aerial vehicle is designed to transport goods weighing up to 1,000 kg over distances of up to 1,000 km"
Žodžio "carbon" tame EN straipsnyje irgi neradau.
cave_dweller 2024-02-21 11:46
Ar tikrai apie jį galvoti pradėta 2022 liepa (nebent kaip jį padaryti bepiločiu), nes pati kardinaliai atnaujinta AN-2 versija pirmą skrydį atliko 2011 m.
Šiaip neblogas lėktuvas tinkantis keleivių ir krovinių gabenimui kur nėra išvystyta aviacijos infrastruktūra.
Kokiais 2018 seilę varvinom dėl šito, lyginant su senaisiais AN-2 kuriuos naudoja praktiškai visi Lietuvos skydivingo klubai, šis ir greitesnis, ir greičiau aukštį ima, ir iki 4 km be problemų kyla (senųjų AN-2 3 km riba, gali ir daugiau, bet pilnai prikimštas skydiverių , aukščiau kopia labai lėtai ir itin neekonomiškai). Vakarietiški turbopropai kur kas brangesni už šį, ar patikimesni irgi velniai žino, apart variklio kuris amerikietiškas, daugiau jame kažkam gesti nelabai yra, pati surinkimo kokybė aišku bus mėšlina.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujausias Rusijos stebuklas. Virto dronu. Skandalinga, iš kur gavo dalių (Foto)