Dar vienas. Nulėkė „Boeing“ lėktuvo variklio gaubtas. Keleivius ištiko siaubas (Video)  ()

Lėktuvas pakilo iki maždaug 10 300 pėdų (3 140 metrų), kol buvo priverstas grįžti į Denverio tarptautinį oro uostą, kur saugiai nusileido.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Boeing“ vėl pateko į bėdą po to, kai pakilimo metu nukrito „Boeing 737-800“ lėktuvo variklio gaubtas ir atsitrenkė į jo sparną. Orlaivis, priklausantis „Southwestern Airlines“, pakilo skrydžiui į Hiustoną su 135 keleiviais ir 6 įgulos nariais.

Lėktuvas pakilo iki maždaug 10 300 pėdų (3 140 metrų), kol buvo priverstas grįžti į Denverio tarptautinį oro uostą, kur saugiai nusileido. Nusileidus buvo nutemptas prie vartų. Įvykio metu niekas nenukentėjo.

Įvykio vaizdo įraše matyti vėjyje plevėsuojantis plyšęs variklio gaubtas.

Kitame vaizdo įraše, nufilmuotame pro langą šalia lėktuvo sparno, matyti, kaip mėlynas gaubtas atsilupa nuo variklio ir plakasi vėjyje. Didelė jo dalis galiausiai nukrenta lėktuvui nusileidus.

JAV žiniasklaida kalbėjosi su keleiviais, kurie teigė, kad garsas atrodė kaip „bombos smūgis“.

 

„Žmonės pradėjo šaukti ant stiuardesių ir rodyti joms lėktuvo patirtą žalą. Mes apsisukome ir nusileidome. Pilotai nusileido puikiai“, – ABC News sakė keleivis.

Įgula nedelsdama paskelbė avarinę situaciją, kai tik pastebėjo atsilupusį gaubtą.

Tai jau ne pirmas incidentas kilęs dėl „Boeing“ gamybos ir saugos problemų – šių metų sausio 5 d. „Alaska Airlines“ skrydžio metu nuo naujojo „Boeing 737 Max 9“ nuplyšo lėktuvo durys.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(7)
(6)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()