„Priverstinis sugrįžimas.“ Rusijoje pasirodė senoviniai „Jumbo Jet“  (4)

„Boeing 747“, pravarde „Jumbo Jet“, skraidė nuo 1969 m., tačiau tada jų buvo atsisakyta dėl didelių degalų sąnaudų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rossiya Airlines“ atnaujino skrydžius dviaukščiais „Boeing 747“. Pirmieji skrydžiai 24 metų senumo laineriu tarp Maskvos ir Krasnojarsko buvo atlikti rugsėjo 22 d. Iš viso Rusijos Federacijoje yra devyni „Jumbo Jet“.

Pranešama, kad 2022 metais vežėjas ketino jų eksploatavimą nutraukti, tačiau dabar planai pasikeitė dėl Vakarų įvestų sankscijų.

Kiek tiksliai tokio tipo lėktuvų sugrįš į dangų, kol kas nėra žinoma, tačiau kol kas kalbama apie du lėktuvus, sakė „Aeroflot“ grupės generalinis direktorius Sergejus Aleksandrovskis. Greičiausiai jie bus išardomi atsarginėms dalims, kaip vadinamojo „aviacijos kanibalizmo“ dalis.

[Vokietija] Stulbinamos kainos nešiojamas dvigubo impulso taškinis suvirinimo aparatas - paskutiniai vienetai
13155 5

Labai gera kaina

Iš Vokietijos

Greitas ir saugus pristatymas

Ribotas kiekis

Išsamiau

„Rossiya Airlines“ savo „Boeing 747“ gavo iš „Transaero Airlines“, tačiau jie jau keletą metų nebuvo naudojami.

„Boeing 747“ laikomas unikaliu orlaiviu. Tai pirmasis dviaukštis plataus korpuso lėktuvas istorijoje. Jis buvo sukurtas per penkerius metus bendrovės „PanAm“ užsakymu. Pirmasis skrydis įvyko 1969 m.

„Boeing“ koncernas ketino gaminti „Jumbo Jet“ tik 10 metų, nes buvo manoma, kad rinkai prireiks tik apie 400 tokių lėktuvų. Galiausiai jis tapo toks populiarus, kad buvo pagaminta daugiau nei 1500 tokio tipo lėktuvų.

2024 m. sausio 1 d. pasaulyje tik penkios oro linijos eksploatuoja 50 „Jumbo Jet“, tačiau naujesnės 747-400 ir 747-8 modifikacijos.

 

 

Daugiausia „Jumbo Jet“ turi Vokietijos aviakompanija „Lufthansa“ – 27 vnt.

„Air China“ parke turi dešimt įvairių modifikacijų „Boeing 747“. Tokius lėktuvus turi ir „Korean Air“, „Emirates“, „Asiana Airlines“ bei „Saudia“. 2020 m. liepą „Bloomberg“ pranešė, kad „Boeing“ baigs „Boeing 747“ orlaivių gamybą 2022 m.

To priežastis – pastaraisiais metais gerokai sumažėję šio modelio užsakymai ir su gamyba susiję nuostoliai. Be to, keturių variklių „Boeing 747“ nusileidžia efektyvumu ir eksploatavimo išlaidomis, palyginti su šiuolaikiniais dviejų variklių lėktuvais.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(29)
(6)
(23)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (4)