Ne vienas ir tas pats. Kuo automobilio valdymas skiriasi nuo lėktuvo ()
Kam naudojami pedalai?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Lėktuve ir automobilyje yra pedalai, tačiau jie atlieka skirtingą paskirtį.
Kai kurie žmonės mano, kad automobilio vairavimas ir skrydis lėktuvu turi tam tikrų panašumų. Tačiau šios transporto priemonės viena nuo kitos gerokai skiriasi, rašo „Express“.
Buvęs JAV armijos veteranas, kuris dabar yra komercinis pilotas, „TikTok“ tinkle pasidalino skrydžio lėktuvu subtilybėmis, įskaitant tai, kodėl kabinoje yra pedalai.
|
„Pedalus turime ir kapitono, ir piloto pusėje. Turime dvejus pedalus – dešinėje ir kairėje. Tačiau jie naudojami keičiant lėktuvo skrydžio kryptį“, – aiškino jis.
Pilotas pridūrė, kad pedalai taip pat leidžia valdyti stabdžius. Jis pažymėjo, kad kairysis pedalas skirtas kairiesiems stabdžiams įjungti, o dešinysis – dešiniesiems stabdžiams.
„Taip pat galite naudoti abu pedalus, kad pristabdytumėte lėktuvą besileidžiant“, – pabrėžė pilotas.
Pasak piloto, lėktuve daug jungiklių ir mygtukų, tačiau nėra akceliaratoriaus pedalo kaip automobiliuose. Vietoj to pilotai naudoja variklių valdiklius.
„Juos (variklio valdymo svirtys) stumiame į priekį – vieną kairiajam varikliui, vieną dešiniajam. Kai lėktuvas turi tris ar keturis variklius, taigi yra trys ar keturios svirtys“, – sakė jis.
Pilotas parodė, kad lėktuvuose, kaip ir automobiliuose, yra stiklo valytuvai. Skirtumas tas, kad orlaivio priekinis stiklas yra padalintas per pusę, o valytuvus galima naudoti kiekvienai pusei atskirai.