Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Jomajo 2011-06-30 09:40
ydomu kokias tech charakteristikas pranausauja, is video atrodo gan letas.
bahuriux 2011-06-30 10:15
Fiuzeliazas kazkoks storas. Zinau kad yra storu profiliu su neitiketinai mazu Cd gerokai zemesniu nei laso forma, gana panasus ir cia panaudotas fiuzeliazui. Greitis turbut 300 - 600km/h. sprendziu is to, kad sparnai nera palenkti atgal. Tik nereikejo svaigti su tuo aukstatemperaturiniu superlaidumu. Turbut jie tikisi panaudoti homopoliarini varikli, nelabai supratau is to video.
Siaip gana grazus lektuvelis su teisinga konstrukcija.
nanobullet 2011-06-30 11:26
Inžinieriai kurdami šito lektuvo dizaina manau pagalvojo ir apie saugumą, jaigu tektų kristi į vandenį liektuvas galetų būti povandeniniu laivu.
Varnagas 2011-06-30 11:56
toks inžinerinis sprendimas neabejotinai įdomus! bet pirma toks lėktuvėlis turėtų atlaikyti susidūrimą su vandeniu kaip ir keleiviai. nes skraidant aukštai lėktuvui reikalingas hermetiškumas. o kadangi oro varikliams nereikia, šiek tiek apkamšius judamas dalis, visą kabiną, įkrovus deguonies lygio palaikymo sistemą, galima ir nardyti bet tegu pirmiau jis skrenda, o jau po to į vandenį krenta patiko
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„VoltAir“ - elektrinio lėktuvo koncepcija (Video)