Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2025-05-06 17:59
Tai tik į teismą - vartotojų teisių pažeidimas.
Jeigu keleivis agresyvus, tai tegul kviečia policiją, kad ši jau nustatytų ar yra viešosios tvarkos pažeidimas ar ne. O darbuotojos asmeninė nuomonė teisiškai nieko verta!
vanduo4 2025-05-06 20:21
Darbuotojų nuomonė yra svarbiausia dar iki policijos iškvietimo.
- Paslaugos pardavėjas turi teisę atsisakyti aptarnauti klientą, o klientas gali apskųsti.
Beje čia aiškiai nurodoma jog keleivis parodė nepagarbą darbuotojų atliekamam darbui. - Tuo labiau pats klientas pripažįsta jog jo bagažas atrodo diesnis nei yra iš tikrųjų, tad nereikia išsipisinėti ir viskas bus gerai.
P.s. Kaune oro uoste vienas pajuokavo jog turi bombą. Kol jam atliko detalią apžiūrą, lėktuvas išskrido.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ryanair“ patikrino jų bagažą. Nors ir atitiko sąlygas, vis tiek neskrido