„Rusijos fiasko.“ Neskrenda, nors tu ką  ()

Rusija vėl žlugo.


Asociatyvi nuotrauka
Asociatyvi nuotrauka
© Stop kadras | https://www.youtube.com/watch?v=ScU49Igu0Gc

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rusijos valdžia pripažino, kad „Baikal“ lėktuvo, kurį asmeniškai prižiūrėjo Putinas ir kuris turėjo užtikrinti Rusijos Federacijos, kenčiančios nuo susiskaldymo, transporto susisiekimą, kūrimas pateko į aklavietę.

Rusijos valdžia oficialiai pripažino lengvojo daugiafunkcio lėktuvo „Baikal“ (LMS-901), turėjusio pakeisti sovietinį An-2, kurį kadaise Kyjive sukūrė Ukrainos Antonovo konstruktorių biuras, projekto nesėkmę.

Prezidento atstovas Tolimųjų Rytų federalinėje apygardoje Jurijus Trutnevas pareiškė, kad orlaivio kūrimo darbai pasiekė aklavietę. Apie tai rašo „Agentsvo“.

[Vokietija] Net 22 vnt. ir fantastiškos kainos turistiniai virtuvės reikmenys - ribotas kiekis („TOMSHOO“)
3697 1

Nuostabiai gera kaina

Iš Vokietijos, greitas ir saugus pristatymas

Labai gausus rinkinys, puiki kokybė

Išsamiau

Šio lėktuvo projektas buvo plačiai naudojamas V. Putino viešiesiems ryšiams. Prieš mažiau nei metus J. Trutnevas teigė, kad prezidentas projektui padarė „magišką įtaką“, kurios dėka lėktuvas neva tapo perpus brangesnis. Tačiau dabar tapo aišku, kad lėktuvas negalės skristi.

„Šiandien darbas kuriant „Baikal“ lėktuvą pasiekė aklavietę, tai yra, mes jo nesitikime“,sakė J. Trutnevas Valstybės Dūmos Tolimųjų Rytų ir Arkties komiteto posėdyje.

 

Rusija yra didžiausia šalis pasaulyje pagal teritoriją, o aviacija transporto sistemoje atlieka itin svarbų vaidmenį. Nesant transporto jungčių, šalis skyla į dalis, kurios nėra sujungtos viena su kita net žvyrkeliais.

Lengvi daugiafunkciai orlaiviai, tokie kaip An-2, yra būtini sunkiai pasiekiamuose regionuose ir kaimo vietovėse. Tačiau, dideles viltis puoselėjant „Baikal“ projektui, pasirodė visiškas Rusijos nepasirengimas kurti modernias aviacijos technologijas. Reali orlaivio kaina iki 2024 m. tapo tris kartus didesnė nei originali: vietoj žadėtų 120 milijonų rublių kaina pakilo iki 455 milijonų rublių (5 mln. eurų).

Problemų taip pat kilo dėl stabilumo važiuojant mažu greičiu, valdymo svirties veikimo ir važiuoklės konstrukcijos. Korupcija, pasenusi švietimo sistema ir technologinės bazės trūkumas padarė Rusiją nepajėgią kurti konkurencingų orlaivių technologijas.

 

Šis projektas tapo Rusijos pramonės degradacijos simboliu. Tai toli gražu ne pirmas nesėkmės aviacijos pramonėje pavyzdys: keleivinių lėktuvų „Suchoi Superjet 100“ ir MC-21 paleidimas taip pat nuolat vėluoja. Rusija vis labiau primena trečiojo pasaulio šalį, negalinčią užbaigti projektų net ir su aukščiausios vadovybės palaikymu.

Praėjusį rugsėjį V. Putinas primygtinai reikalavo, kad artimiausiu metu būtų pradėta jo serijinė gamyba. Tačiau iš tikrųjų orlaivis pasirodė esąs neveikiantis, o bandymai jį patobulinti tik dar labiau ilgino praleistus terminus.

Pramonės ir prekybos ministerija bando situaciją pateikti kitaip, teigdama, kad „Baikalas“ tiesiog siunčiamas peržiūrėti, tačiau faktai sako ką kita. 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(6)
(4)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: